Originally posted by Exami
View Post
M50-turbo keskustelua osista 2019
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Ppf sinkkujousi, crmo retkut ja nv vakio sisäjousi on toiminut hyvin pakettina z2 nokkien kanssa. Tai toinen parempi vaihtoehto uusia molemmat jouset pakettina uusiin sopivalla jousipaineella.Originally posted by jmp2002 View PostSuosituksia jousiksi?Ecumaster jälleenmyynti, asennukset ja säädöt 2wd napadynossa. Myös muiden moottoriohjainten säädöt.
DP engine parts osat
Turbosystems ahtimet
E36 m50b28 Turbo 1/4mile 10.45/229 BP18
Comment
-
Piti kattoo tallilta paketista numero mitkä tossa omassa pöntössä on, mutta unohtui.. koitan tänää muistaaOriginally posted by jmp2002 View PostSuosituksia jousiksi?
Mulla on kyllä molemmat vaihdettu, joku valmis marketti setti..
Edit: hyllyssä oli vaan crane cams paketteja, muttei osanumeroa, sisältä löytyi vakio NV koneen tuplajouset...Last edited by Exami; 16-09-2020, 23:05.sigpic
Now:Mercedes-Benz 280SE 6.8, Mercedes-Benz W204, Mercedes-Benz W201 M50T (1/4mile: 9.83 @ 239)
Comment
-
Haulla jo koitin eikä tärpännyt, toivottavasti tämä ei ole ihan väärä ketju. Eli saisiko jostain edullisemmin TPS-adapteria kuin tämän linkin takaa: https://www.kperformance.be/Component?product_id=224 Hintahan on ihan hyvä, ainut vaan että postikuluja tulee 19,90 € vielä päälle.
Voisihan tuosta sinänsä 40 euroakin maksaa ei sillä, mutta onko vaihtoehtoja tuossa hintaluokassa, ei haittaa maksaa enemmänkin jos on paremmasta materiaalista tms.
E39 528iA Sedan AC Schnitzer -98 (JP)
Porsche 944 -86 (DE)
Saab 9-3 Turbo Jubilee -01 (FI)
Comment
-
Moni on viimeaikoina tilaillu maxspeedingrods kanget ja sitten amp44 männät, molemmat lienee hinnat alkaen mutta ihan hyviksi havaittujaOriginally posted by Mr_Phiit View PostHei
Mistähän sais kohtuuhinnalla kestävät männät ja veivit tuohon kattilaan?
Eli mitä kannattaa käyttää että kestää turbokäyttöä etanolilla +500 heppaa?
Ja minkälaisella puristussuhteella se kannattaa tehä?
-Kiitos
Puristussuhteeksi ottaisin tuolla tehotavoitteella ja e85 polttoaineella 10-12 kunhan huolehdit että paljerako on sellainen kuin pitääkin
Nonvanos kone kestänee yli 500hv ihan vaan kansipahvin vaihdolla, kunhan säätäjä osaa asiansa ja bensapuoli ja moottorinohjaus pelaavat kuten pitääkinLast edited by Urpo_rotta; 20-09-2020, 16:56.E34 540i -93 Vortech supercharger 539/647
E34 525i -90 twinturbo 427/519
N47 Jakopäät, f1x ilmajousihommat yms.edullisesti
VAG TFSI mäntärempat, TSI ketjurempat
Kysy jos tarvetta
Comment
-
Ei oo tiettävästi pettäny, mut ei meil oo viel paljoo voimaakaa ollu, aattelin et tekee sit kerralla kaikki temput ettei tarvii alkaa jatkossa jännittää.. elmerin pukit olis vaa suoraa tehty oikeeseen korkoon korsettia varten.. eikä kyl oo ollu korsettiakaan toistaseks..Originally posted by Muumi View PostPettikö vakiopukit, vai varmuuden vuoksi billettejä mietit?
Onko nyt korsettia ollenkaan?sigpic
Now:Mercedes-Benz 280SE 6.8, Mercedes-Benz W204, Mercedes-Benz W201 M50T (1/4mile: 9.83 @ 239)
Comment
-
Kokemuksia noista tuskin monellakaan.Originally posted by Exami View PostEi oo tiettävästi pettäny, mut ei meil oo viel paljoo voimaakaa ollu, aattelin et tekee sit kerralla kaikki temput ettei tarvii alkaa jatkossa jännittää.. elmerin pukit olis vaa suoraa tehty oikeeseen korkoon korsettia varten.. eikä kyl oo ollu korsettiakaan toistaseks..
Mutta mutulla:
Jos haluaa korsetin laittaa, laittaisin myös Elmerin pukit. Vois saada hyötyäkin tuosta hommasta.
Mistä hyvä ja sopiva korsetti? Ja mitkä pultit?
PPF: levy S14 koneeseen oli ihan susi. Pultinreiät ei olleet sinnepäinkään. Ja ne väliprikatkin olis pitäny tehdä uusiksi.
Pysy onneksi nipussa ilmanki.E24 635csi
Comment
-
Nii, ppf:hän myy elmerin pukkeja, ja myös korsetti kittiä arpin pulteilla..Originally posted by Muumi View PostKokemuksia noista tuskin monellakaan.
Mutta mutulla:
Jos haluaa korsetin laittaa, laittaisin myös Elmerin pukit. Vois saada hyötyäkin tuosta hommasta.
Mistä hyvä ja sopiva korsetti? Ja mitkä pultit?
PPF: levy S14 koneeseen oli ihan susi. Pultinreiät ei olleet sinnepäinkään. Ja ne väliprikatkin olis pitäny tehdä uusiksi.
Pysy onneksi nipussa ilmanki.
Tosin elmerin pukit ppf:ltä toista sataa kalliimmat ku suoraan suomesta :think
alustava idea oli käydä elmeriltä hakemassa pukit ja pff:ltä sitte tuo valmis kitti joka tulee pidemmillä arpeilla..sigpic
Now:Mercedes-Benz 280SE 6.8, Mercedes-Benz W204, Mercedes-Benz W201 M50T (1/4mile: 9.83 @ 239)
Comment
-
Keksiikö kukaan mitään negatiivisia puolia korkeahkosta (yli 10) puristuksista ahdetussa e85 moottorissa?
Edes sillon kun puhutaan kovista ahtopaineista ja isoista tehoista?
Elänkö aivan väärässä käsityksessä että aika monet 650-1000hv koneet ei ole tehty kovin koville puristuksille, vaikka etanolikoneista onkin kysymys?E34 540i -93 Vortech supercharger 539/647
E34 525i -90 twinturbo 427/519
N47 Jakopäät, f1x ilmajousihommat yms.edullisesti
VAG TFSI mäntärempat, TSI ketjurempat
Kysy jos tarvetta
Comment
-
Dynaaminen puristussuhdehan tippuu kun käytetään jyrkkiä nokkia, ja niitähän yleensä käytetään kun halutaan kunnolla tehoa. Omassa on kympin pintaan staattiset puristukset, olisiko ollut 10.3:1, ei sen suhteen mitään ongelmia vaikka on jonkin verran tehoakin ajettu läpi. Jos nyt rakentaisin niin saattaisin tehdä 11-12:1 puristuksilla varsinkin jos isoilla nokilla.Originally posted by Urpo_rotta View PostKeksiikö kukaan mitään negatiivisia puolia korkeahkosta (yli 10) puristuksista ahdetussa e85 moottorissa?
Edes sillon kun puhutaan kovista ahtopaineista ja isoista tehoista?
Elänkö aivan väärässä käsityksessä että aika monet 650-1000hv koneet ei ole tehty kovin koville puristuksille, vaikka etanolikoneista onkin kysymys?Musti 8HP
Nokivasara M47
TeiniCoupé DCT
E36/5 Diesel-DCT Tri-Turbo
Ex:
E61 530xd LCI M-Sport, E39 525i, Ford Fiesta 1.1, Opel Vectra 2.0 Ecotec, BMW Z3 Coupé, E34 535iA, BMW E60 530i M-Sport, Audi A4 1.8TSQ S-Line, E36 328i M-Sport Cab, E39 535i M-Sport, E28 520i TIC, E34 535i, E30 323i TIC, E30 320i
Comment
-
Kaverilla rutut 13 (kolmetoista) m50b25tu koneessa, 2.5L, taotut kanget ja männät, viina, 1.2bar, Link4g ecu, hx40s-16, 600hv, ei kuulemma ole ollut mitään ongelmia. Kommentoinee jos seuraa, mutta mieluusti minäkin kuulisin muiden ruttujuttuja.Originally posted by Urpo_rotta View PostKeksiikö kukaan mitään negatiivisia puolia korkeahkosta (yli 10) puristuksista ahdetussa e85 moottorissa?
Edes sillon kun puhutaan kovista ahtopaineista ja isoista tehoista?
Elänkö aivan väärässä käsityksessä että aika monet 650-1000hv koneet ei ole tehty kovin koville puristuksille, vaikka etanolikoneista onkin kysymys?
E36 325i Sedan
Alpina B3 3.0 Coupé Edition 30
Comment
Comment