joo, kyllä ne täälläkin toimii koko skaalan 0-100% eriasia on että missä kohtaa % skaalaa löytyy se oikea haluttu ahtopaine, kuulostaa siltä että jos 4 tie pitää ajaa 100% niin joku vuotaa pahemman kerran
joo, kyllä ne täälläkin toimii koko skaalan 0-100% eriasia on että missä kohtaa % skaalaa löytyy se oikea haluttu ahtopaine, kuulostaa siltä että jos 4 tie pitää ajaa 100% niin joku vuotaa pahemman kerran
0.5bar peruspaine ja 2bar+ maksimi niin 100% on ihan normijutut. Toki se on vaikeampi säätää mutta onnistuu hyvä closed loopilla 🙂
E30 M3 4WD
VERKKOKAUPPA The DynoLab
Dynoservice, ruiskun asennukset, huolto,auton rakentaminen, Napadyno joka jarruttaa 5000nm navoilta.
Virallinen Maxxecu jälleenmyyjä
siis en osaa tätä varmasti kirjottaa nyt tänne fiksusti mutta mulla on alulohko vm97 ja tilasin siihen m52 kansipahvin ja se on väärä ainakin kun vanhaan vertaa nii voiko siinä olla m50 kansipahvi?!? kun minä oon saanu käsityksen että m50 on rautalohko ja m52 alulohko? että nyt on sos
siis en osaa tätä varmasti kirjottaa nyt tänne fiksusti mutta mulla on alulohko vm97 ja tilasin siihen m52 kansipahvin ja se on väärä ainakin kun vanhaan vertaa nii voiko siinä olla m50 kansipahvi?!? kun minä oon saanu käsityksen että m50 on rautalohko ja m52 alulohko? että nyt on sos
Minkä lainen tiiviste sulla on vanha? Entä uusi? Missä kohtaa on eroa? M50, M52TU ja M52 käyttävät samaa kansipahvia. M52TU ja M54 ovat taas keskenään samalla tiivisteellä.
M50 non-vanos, M50 vanos ja M52 single vanos, 84 mm poraus
1,75 mm (kokoonpuristuneena) massapahvi
11121726619
M52 tuplavanos ja M54, 84 mm poraus
0,7 mm MLS tiiviste. Erilainen vesikierto
11127501304
Minkä lainen tiiviste sulla on vanha? Entä uusi? Missä kohtaa on eroa? M50, M52TU ja M52 käyttävät samaa kansipahvia. M52TU ja M54 ovat taas keskenään samalla tiivisteellä.
M50 non-vanos, M50 vanos ja M52 single vanos, 84 mm poraus
1,75 mm (kokoonpuristuneena) massapahvi
11121726619
M52 tuplavanos ja M54, 84 mm poraus
0,7 mm MLS tiiviste. Erilainen vesikierto
11127501304
Joo just kahtelin tuolahan nuita ois suuttimiakin onko kukaan tuolta tilannu kauanko menee toimitukseen kahtelin nuita 870cc dekoja jos ne tilais ja ton pumpun🤔
Joo just kahtelin tuolahan nuita ois suuttimiakin onko kukaan tuolta tilannu kauanko menee toimitukseen kahtelin nuita 870cc dekoja jos ne tilais ja ton pumpun
Jos tarkoitat Racetronixia niin olen tilaillut tässä vuosien varrella erilaisia suutinsarjoja ja mm. noita Walbron 450lph-pumppuja. Noin viikossa on tullut ja seurantakoodi on tullut sähköpostiin. Joskus tulee ilman tullia ja joskus on jäänyt tulliin kun muistaakseni käyttävät kuriiripalvelua ja niillä taas on Euroopassa välipisteitä niin tulli ei välttämättä tarkista Euroopan sisäistä tavaraliikennettä Niistähän tietysti pitäisi sitten omatoimisesti hoitaa verot ja tullit mutta kun se on tuo ihmisen muisti aina kovin huono ja lyhyt
sigpic
Bensiinisuuttimien (ei suorasuihkutus) testilaitteet. Myös DT määritys. Kysy YV:llä.
Comment