Hienoa. Varmasti juuri näin...mutta? Kuinka paljon tuon bemun steptronic laatikon voi olettaa hyötyvän jatkuvista öljynvaihdoista ja kuka niistä lopulta hyötyy? Jos käykin niin, että hyöty ulosmitattaisiin vasta samana vuonna kun kyseisestä laatikosta on sulatettu ja valmistettu Nissanin moottori...
Jos kuluttajan/autonomistajan raha on rajallista, niin mikään vain ei ole typerämpää pääomansa suojelemista kuin pääomansa ylihuoltaminen?
Kuitenkin LUPAAN että tuskimpa yksikään nyt "uuteen" 4-6-vuotiaaseen tuotiautonsa steppiin öljyt vaihtanut henkilö ei milloinkaan tule ulosmittaamaan vaihdosta koituneita hyötyjä. Sinetöidylläkin stepillä tullaan pyyhkäisemään +500tkm ja näillä autoilla ei kovin monella tulla tuon rajapyykin yli pyyhkäisemään. Ei ainakaan ne ketkä laatikkoihinsa muutaman litran
30tkm:n vlein käyvät liruttelemassa, vaikka ZF:n yli 500 insinööriä väittää että vähintään lähes 20x määrä kilometrejä pitää sillä pystyä pyyhkäisemään...ja pystyä pyyhkäisemään Saksan stressaavilla baanoilla+kaupungeissa? Eli "pieni" ristiriita tässä vaihtoterpeessa ja sen tiheydessä on eri maiden "asiantuntijoiden" välillä?
Jos kuluttajan/autonomistajan raha on rajallista, niin mikään vain ei ole typerämpää pääomansa suojelemista kuin pääomansa ylihuoltaminen?
Kuitenkin LUPAAN että tuskimpa yksikään nyt "uuteen" 4-6-vuotiaaseen tuotiautonsa steppiin öljyt vaihtanut henkilö ei milloinkaan tule ulosmittaamaan vaihdosta koituneita hyötyjä. Sinetöidylläkin stepillä tullaan pyyhkäisemään +500tkm ja näillä autoilla ei kovin monella tulla tuon rajapyykin yli pyyhkäisemään. Ei ainakaan ne ketkä laatikkoihinsa muutaman litran
30tkm:n vlein käyvät liruttelemassa, vaikka ZF:n yli 500 insinööriä väittää että vähintään lähes 20x määrä kilometrejä pitää sillä pystyä pyyhkäisemään...ja pystyä pyyhkäisemään Saksan stressaavilla baanoilla+kaupungeissa? Eli "pieni" ristiriita tässä vaihtoterpeessa ja sen tiheydessä on eri maiden "asiantuntijoiden" välillä?
Comment