Tämäkään iso automaattilaatikoita työkseen huoltava firma jotka tekevät omaa R&D:tä ei varmaan sitten tiedä mistä puhuu? Haluavat vain laskuttaa ihmisiä turhista öljynvaihdoista? Eikö muuten business kannata? 
Valitan mutta ei osu eikä uppoa tuo aikaisempi väite. Bemari speksaa varmasti oman osansa eli fyysisen mitoituksen, liitännät, voimankeston ja softaa hyvin pitkälti. Tuskin sentään lähtevät uudestaan suunittelemaan venttiilikoneistoa tai muita materiaaleja, miksi tekisivät tuplana R&D:tä?
EDIT: Kyllä varmasti autolla pääsee eteenpäin alkuperäisillä öljyillä mutta pointti oli että toiminnanlaatu ei todellakaan ole enään samalla tasolla kuin uusilla öljyillä. Kyllä itse ainakin ajan mieluummin vaikka 300tkm hienosti vaihtavalla laatikolla kuin 600tkm nykien, mutta jokainen tavallaan.

Valitan mutta ei osu eikä uppoa tuo aikaisempi väite. Bemari speksaa varmasti oman osansa eli fyysisen mitoituksen, liitännät, voimankeston ja softaa hyvin pitkälti. Tuskin sentään lähtevät uudestaan suunittelemaan venttiilikoneistoa tai muita materiaaleja, miksi tekisivät tuplana R&D:tä?
Service interval recommendations are too long (BMW). On BMW vehicles equipped with this transmission, the factory rates the fluid to last a lifetime. The unfortunate fact is that this is simply not accurate. Tests have shown that the fluid starts breaking down at around 62,000 miles. It is therefore recommended that the fluid be changed every 50,000 miles. Doing so will assure you a long transmission life span.
Comment