-Männänrenkaat = ebay, halvalla
-Kiertokangen- ja runkolaakerit = motonet
-Jakopäänketju = schmiedmann, tai ebay
-kansipultit = vakiot, uudet tarvike, ebay
-Athenan kannentiiviste = ProEngines (vastaava, mutta kuulemma parempi!!?)
-Yläpään tiivistesarja = tilailet yksittäiset tarvittavat marmorilta tai schmiedmannilta, turha ostaa koko sarjaa, kun sulla on jo athena
Tästä sytty asiasta jo aikaisemmin kyselinkin, mutta nyt taitaa mennä nokan takia väkisinkin esim. Wasted sparkiksi. Jos virittää miedosti ahtamalla m30, niin piisaako esim. tällainen sytyksi: http://www.finjector.com/verkkokaupp...a-p-530218-42/
Tästä sytty asiasta jo aikaisemmin kyselinkin, mutta nyt taitaa mennä nokan takia väkisinkin esim. Wasted sparkiksi. Jos virittää miedosti ahtamalla m30, niin piisaako esim. tällainen sytyksi: http://www.finjector.com/verkkokaupp...a-p-530218-42/
Molemmat vaihtoehdot olis kai megan kanssa sopivat, mutta missä vaiheessa (ahdoissa..?) sen eron huomaa?
Laita se orginal bosch hukkakipinä ja -203 loppunen vahvistin, modi laturiin ja bremin töpselit. Mulla rokkaa e85 ja 1.98bar paineilla ongelmitta. Käytössä kylmät 10 tulpat.
2015 VW Crafter 1984 BMW 316 2009 Kawasaki Ninja 250RRR petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Rattaat näytti kyllä hyvältä, mutta eipä tullut taas mieleenkään, että se vanha ratashan kuluttaa sen ketjun samantien samanlaiseksi kuin edeltäjänsäkkin
Nyt ensi alkuun, ei ole kuvaa(voin ottaa), mutta moni varmaan ymmärtää ilmankin:
M30 öljysuodattimen jalka on mallia M5 eli öljyjäähyn lähdöt on valussa mutta eivät ole "läpi".. Kaverillla ei tuollaista jalkaa ole niin ihmeteltiin eilen, että voisikos tuosta porata itse tylysti keskiöön päin ja tehdä toimivan? Eli onko joku hoitanut vastaavaa hommaa.:think
Nyt ensi alkuun, ei ole kuvaa(voin ottaa), mutta moni varmaan ymmärtää ilmankin:
M30 öljysuodattimen jalka on mallia M5 eli öljyjäähyn lähdöt on valussa mutta eivät ole "läpi".. Kaverillla ei tuollaista jalkaa ole niin ihmeteltiin eilen, että voisikos tuosta porata itse tylysti keskiöön päin ja tehdä toimivan? Eli onko joku hoitanut vastaavaa hommaa.:think
Jos systeemi on kuin m50/s50:ssä, niin voi porata, mut hyöty on nolla. S mallissa on termostaatti sisässä ja ilman sitä öljynkierto ei ohjaudu jäähdyttimelle. Ja ainakaan s50 jalkaan ei saanu termostaatti ostettua erikseen. En tiedä onko näin s38:sssa.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Jos systeemi on kuin m50/s50:ssä, niin voi porata, mut hyöty on nolla. S mallissa on termostaatti sisässä ja ilman sitä öljynkierto ei ohjaudu jäähdyttimelle. Ja ainakaan s50 jalkaan ei saanu termostaatti ostettua erikseen. En tiedä onko näin s38:sssa.
Comment