Kyselin Ross mäntiä Racer's Placelta, kuulemma tasalakiset ois 476e/srj sekä montulliset 522e/4kpl. Näihin lisäksi renkaat 24e/muki sekä tapit joko 12.5e, 18e tai 27e/zibale mallista/laadusta riippuen.
Montulliset männät kalleimmilla tapeilla tulis neki maksamaan rapiat 700e /srj, joten ei ihan halpoja nääkään taida olla?
Prostreetillä näyttäis nettisivun mukaan olevan Wiseco mittatilausmukit 690e/srj. Näitä en ole vielä sen tarkemmin kyselly. Tuo Ross ois kelpo vaihtoehto ilmeisesti sitten?
Onko tullut kokemuksia noista Rossin männistä? Itselläkin olisi mäntien valinta edessä ja vaihtoehtoina on turbo volvon mahlet, wisecot, italian pojan männät tai nuo rossit.. Osaatteko suositella jotain? Ideana olisi tietenkin saada hyvät halvalla
BMW 850 1991
Peugeot 505 Turbo Injection 1984
Lincoln Continental Town Car 1972
Subaru Impreza WRX STI 2008 rallihommiin
In that thread IvvN wrote: "We have guys reading this forum who can make it themself. You need to ask them in OSTETAAN forum. It will be cheaper that buying from proturbo."
And -Tate- answer: "Yep, i bought my turbomanifold for M10 from here too. It cost me 110-120euros, so it was pretty cheap. I dont know how much sending that kind of particle to there would cost?"
So, the question is -- HOW TO FIND SOMEBODY WHO CAN MAKE TURBO MANIFOLD FOR M10?
It's impossible to find it in Russia for resonable price.
I'm visiting Finland often and I can come by myself...
eli nyt tartteis reseptiä m10 moottorin turbottamiseen?eli millaisella kokoonpanolla suosittelette tekemään/olette itse tehneet moottoria mikä kampura/kanget,männät,turbo,nokka,ruisku,minkä kansi? ym...eli jos olette tehneet niin vinkkejä kaipailtas?tavote olisi hevos voimat saada sinne 300-400hv paikkeille mahdollisimman pienillä ahdoilla!!olen hommaamassa osia erikseen eli on mahdollista tehdä eri kampurasta ynnä muusta jos on tarvista!!vinkkejä kehiin??
Ton kokoluokan suuttimilla ei vielä sitten kuuhun mennä, että se on heti alkuun hyvä muistaa! Mutta tosiaan paha tuon sepustuksen perusteella on oikeen mitään sanoa. Pistäppä vähä lisää tietoa suunnitelmista, niin varmaan on helpompi neuvoa!
Nakutuksen kyllä kuulee ja jos ei kuule, niin oppii kuulemaan.
eikai tuosta sen enempää tarvii selitellä.joku joskus rakentanu koneen turbo käyttöön,vaidettu mäntää ja kiertokankia.ruiskunohjaus pysyy vakiona ni sen pohjalta kyselin suuttimia ja tiedän et noilla ei mittään taivas on rajana tehoja yritetä mut 350cc-400cc suuttimet varmaan aika lähellä mitä etsin!joku puhu et aero 2.3 turbo saabisa suuttimet pyöris tuola lukemisa ja sopis aika nättiin paikalleen!
E60 525d -05 m-sport 300hv/700nm
Bagged e32
Ex E61 525d m-sport -06
Ex e39 530d touring By Aj Tech 365hv/650nm
Lukuisia muita bmw merkin viritelmiä
200sx s13 on 370cc suuttimet ja sopii ainakin motronic koneissa paikoilleen. Muista, että nämä 2,7ohm, eli saattaa vaatia vastukset väliin, ettei pala.
Eikä maksa paljoa!
Ahdettuja neloskoneisia bemareita on ollut iät ajat, itse ei ole vaan tullut tutustuttua. Kuinka kestävä tuo kone on ahdinkäytössä. Ja millaisen luonteen omaa. rata-auton moottori olisi mietinnässä. Pomminvarma, kohtuutonta rääkkiä kestävä hyvin heräävä laajan käyttöalueen omaava n.350hp riittäisi. 1.8 olisi sopiva iskutilavuus, mahdoton yhtälö?
Ja tulisi ahdetun S38 koneen tilalle, eikös M10 sovi M30 laatikkoon suoraan?
Ahdettuja neloskoneisia bemareita on ollut iät ajat, itse ei ole vaan tullut tutustuttua. Kuinka kestävä tuo kone on ahdinkäytössä. Ja millaisen luonteen omaa. rata-auton moottori olisi mietinnässä. Pomminvarma, kohtuutonta rääkkiä kestävä hyvin heräävä laajan käyttöalueen omaava n.350hp riittäisi. 1.8 olisi sopiva iskutilavuus, mahdoton yhtälö?
Ja tulisi ahdetun S38 koneen tilalle, eikös M10 sovi M30 laatikkoon suoraan?
Yleisiä ajatuksia?
etsit vanhan mallin m10b20 lohkon, niin kestää kyllä hyvin voimaa ja kyllä menee m30 tilalle... mutta mikäs tässä on idea laittaa s38 tilalle??
Comment