Originally posted by jannmann
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M10 Turbotus, heikot kohdat jne.
Collapse
X
-
Originally posted by Tzeimi View PostTuo haljennut lohko (normi) oli vapari. Kyllä, e2/e3/gruppo lohko on vahvempi kuin std/e1.
Ja jos haluaa käyttää +95mm porausta, kannattaa se hoitaa e3 lohkolla.
Jos 2,3:sta porataan 93,4 > 95,5 ja "porari" pilaa linjat jne. niin ei ole ihme jos lohko halkeaa.Aprilia RSV4
Comment
-
-
m10 turbo asiaa
joo elikkäs on mielessä ollut että jos nakkais ahtimen tohon e30 316i eli m10ruiskuun kun tuntuu niin pirun voimattomalta ku m20b25 makaa taka kaarien hitsaukses. :think mietinnän kryyninä on ollut että jos nakkais s13(1.8) nissanin vakio garretin ton m10 kylkeen kun sellanen sattuu nurkissa pyöriä ylimääräsenä, niin mitä koneesta pettää aivan ekana avaamatta konetta?kansipahvi,männät? kiertokanget ilmeisesti pitäis kestää? ja mimmosia paineita vois kokeilla avaamatta? kyseinen ahdin on puskenu noin 0.8-0.9 ahtoja nissun kyljessä.... miten muuten on moottorin ohjauksen laita että mahtaako sille pystyä tekemään mitään esmes matalamäellä säädätettyä? onko muuten mitään erittäin oleellista mitä on syytä huomioida ennen ku rupee vääntään pakosarjaa?
kiitti etukäteen kaikille tietäville
Comment
-
-
Originally posted by Lasse330d View PostEi kai siinä mitään ongelmaa oo jos vaikka joillain 0,4-0,5bar paineilla kokeilis kunhan pitää vaan huolen että koneess soppa riittä koko kierrosalueella.Laajakaistaa vaan koneen kylkeen ja testamaan
Comment
-
-
0.9 bar niin alkaa nakuttaa. Sytkä muutoksia vaatii.
0.7bar voi ajaa vakio virranjakajalla. Sitä hieman myöhästämällä.
Mielestäni ei ole heikkoa kohtaa vielä noilla paineilla.
Tai no, vanhat kiertokanget laakerin voivat kadottaa öljynpainetta.
Mutta nehän on tunnissa vaihdettu.Last edited by Luntti; 02-08-2009, 23:25.
Comment
-
-
M10b20 turbotus! Männistä?
Mitä mäntiä suosittelette m10b20 lohkoon, kampiakseliksi tulee 71mm iskulla oleva b18 koneen. veivit myös b18 135mm.
hyllystä löytyy vanhat kaasarimallin m10b18 männät. mutta epäilyttää niiden kestävyys.
Mitenkän tdmersun männät? Turbosaabbien?
Wiceso:n yms männät menee vielä budjetissa yli.Lelu: Supra MKIV TT 6spd JDM
Käyttis: E91 320DA M-Sport Touring
Projekti: E34 535 Ac Schnitzer S5 Silhouette
ex. E46 318IA Touring, E39 525tds Touring, Civic 1,6 VTEC-e, E34 530IA M60 Touring, E32 730i->735i, E34 525i, E32 724TDSA, E28 518i, E30 325i,
Comment
-
Comment