Announcement
Collapse
No announcement yet.
M10 Turbotus, heikot kohdat jne.
Collapse
X
-
Originally posted by Muumi View PostE30 316:n -86 vakio sytkäkamoilla ja tuplilla anto 282@343 1,3bar ylipaineella. Eli, kyllähän ne johki riittää. Vuosikin tais olla 2000, tuplat oli jo silloin old schoolia.
Leave a comment:
-
-
Heukka: Unohda ne tuplat. Siisti toi johtohelvetti ja pysy megassa vaan. Tosta johtonipusta puuttuu enään se että kaikki olis vedetty samalla värillä
. Samalla kun sen johtohelvetin siistit, nii fiksuna piirtää sähkökaavio talteen
. Olikos tosta projekti topikki olemassa?.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by e30Builder View PostMitenkä on riittääkö vakio sytkä kamat mihinkään turbo käytössä? :think
Itelle ois rakenteilla m10b18 turbo tuplilla.
Leave a comment:
-
-
Mitenkä on riittääkö vakio sytkä kamat mihinkään turbo käytössä? :think
Itelle ois rakenteilla m10b18 turbo tuplilla.
Leave a comment:
-
-
Kyllähän minä ainakin alottasin sillä että repisin tuolta konehuoneesta kaiken mahdollisen helvettiin ja alottasin uudestaan tyhjältä pöydältä. Sit miettiä sitä hardware puolta, kun edes moottorinohjaus on vakaalla pohjalla.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Neppo View PostJotenkin tuntuu, että viimeiset pari sivua olis enemmänkin jotain projekti topiccia kuin "M10 Turbotus, heikot kohdat jne." aihetta.
ja nyttenkin askarruttaa, että kannattaako mun tuohon ostaa samanlainen 4-lapanen sachs sintteri, kun toi nykyinen, joka alkoi luistamaan ja mitkä männät ja veivit tarviin, jos meinaan 400hv ottaa b10m20 90.50mm vm -70 lohkossa ja riittääkö tuo holset hy35 imu 55 pako 60 siihen 630cc dekoilla ja megalla, jotka siinä nyt on.
Vai tyydynkö tuohon nykyiseen lohkoon ja kestääkö tuo nykyinen 1.8 alakerta höylätyillä männillä ja vakio veiveillä 300-350hv, oikeilla säädöillä?
Puristussuhde mietityttää, et mikä se on kun on nyt siis 1.8 alakerta joista 3mm otettu männistä, eli melkein patit kokonaan pois ja 1.8i kansi. Kun mun mielestä on rutut aika alhaalla?
Mutta jos tämä on väärä palsta siihen, niin jatkan tätä kirjoitteluani vaikka tuolla projektiosiossa vanhan e34 m5 stoorin jatkona, joka vaihtui tähän e30.
Leave a comment:
-
-
Jotenkin tuntuu, että viimeiset pari sivua olis enemmänkin jotain projekti topiccia kuin "M10 Turbotus, heikot kohdat jne." aihetta.
Leave a comment:
-
-
tuolta se sitten näyttää, kun on jälkiasennettua megaa, hälytintä, abs, edis4 ja innovatee
Miljoona johtoo konehuoneessa ristiin rastiin ja puolet niistä ei ole ollut kiinni edes missään. Kaikki kyl toimi, mut ei tollasta voi kattella ja vianetsintä ihan toivotonta ja vikoja tulee, kun paskoja abiko liittimiä, teippiliitoksia ja suojaamatta paljon johtoja.
Ton megan ja imusarjan seimens deka 630cc suuttimila ym. tarpeellisen vaihdan heti tuplakaasareihin, jos sattuu olemaan jollain jääny nurkkiin. b10 1.8i sopivalla imusarjalla??
Leave a comment:
-
-
Heittokellon ja astelevyn kanssa mittailemaan sitä keppiä ni selvii?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by heukka View Post
mites tuon selvittäisi, et mikä nokka toi on, kun ei ole oikein mitään merkintöjä?
Erona vakioon ainakin se, että vakiossa kaulat tavallaan nousee kepin varresta ylöspäin alusta alkaen, mutta tuossa kuvan nokassa kaula alkaa ikään
m10 siis kyseessä ja kuuleman mukaan 1.8 i kansi
ja imusarjan puolella kannessa lukee mikä kansi se on
Leave a comment:
-
-
mites tuon selvittäisi, et mikä nokka toi on, kun ei ole oikein mitään merkintöjä?
Erona vakioon ainakin se, että vakiossa kaulat tavallaan nousee kepin varresta ylöspäin alusta alkaen, mutta tuossa kuvan nokassa kaula alkaa ikään kuin syvemmältä tuota akselia
m10 siis kyseessä ja kuuleman mukaan 1.8 i kansi
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Vauhtivaunu View PostMikä asetelma? Onko levy ja asetelma mitattu ja shimmattu kohdalleen?
3bar.
Kestää ne kovempiakin paineita ja tuotto kasvaa mutta pensapumpusta pitää sitten löytyä riittävästi tehoa että jaksaa tuottaa riittävästi kovillakin paineilla. Lisäksi tulee vaikeuksia säätää autoa jos suutinten tuotto on tarpeettoman suuri.
en tiedä shimmauksista, kun on edellinen laittanut.Last edited by heukka; 02-07-2013, 13:03.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by heukka View PostNo niin nyppäsin koneen pois, kun heti kun sain ton auton vähän jo käymään, niin kytkin luistaa jo ykkösellä ahdoista... 4 lapanen sahcs sinttei siellä oli, eikä nyt ihan loppukaan näyttänyt olevan, mut pitänyt ei.
Originally posted by heukka View Postniin mikä noille nyt oikea bensanpaine on, kun tuolla lukee tollain niinkun 2 eri arvoa:
Kestää ne kovempiakin paineita ja tuotto kasvaa mutta pensapumpusta pitää sitten löytyä riittävästi tehoa että jaksaa tuottaa riittävästi kovillakin paineilla. Lisäksi tulee vaikeuksia säätää autoa jos suutinten tuotto on tarpeettoman suuri.
Leave a comment:
-
Leave a comment: