Eli selvästikään en ole ainoa joka vastaavanlaisten ongelmien kanssa painii.
Jos joku tietää että mitkä letkut ja osat mahdollisesti kannattaisi uusia tuon separaattorin vaihdon yhteydessä? Ja mitä osia/letkuja kannattaisi irroitella imuvuotojen tutkmiseen tuon haitarikumin lisäksi?
Omassakin kuuluu juurikin imusarjan jostain takaa sellainen mielestäni välillä kovakin suhina/kihinä.
Tietäisi vaan, että mitä sieltä kannattaa laittaa uusiksi tuossa separaattorihommassa. Imusarjan ajattelin kuitenkin ottaa irti. Eli ainakin niiden tiivisteet myös.
Omassa tosiaan tyhjäkäyntikierrokset mittarista arviolta noin 550rpm yleensä, mutta piuhan päästä näyttää koneelta noin 700rpm. Eli tod. näk mittari heittää vähän. Mutta kierrokset mittarista siinä tasan 500rpm kohdalla.
Yleensä käynnistyy hyvin noin arviolta sekunnin startilla, ei kuitenkana kuin "kipinästä" .
Veto alkaa yleensä kunnolla ehkä noin 2800-3200rpm. Talvella jaksoi vääntää yllättävän hyvin vielä sieltä 2000rpm.... Nooh, pikku hiljaa.. Vaihteeksi taas ilmastointi piti hirveää mekkalaa, vaikka aineet vaihdettu juuri. En tiedä hirttääkö siellä joku hihna. Täytyy nuo hihnatkin tuossa viikonloppuna vaihtaa ja ainakin kiristin moniurahihnalle..
Jos joku tietää että mitkä letkut ja osat mahdollisesti kannattaisi uusia tuon separaattorin vaihdon yhteydessä? Ja mitä osia/letkuja kannattaisi irroitella imuvuotojen tutkmiseen tuon haitarikumin lisäksi?
Omassakin kuuluu juurikin imusarjan jostain takaa sellainen mielestäni välillä kovakin suhina/kihinä.
Tietäisi vaan, että mitä sieltä kannattaa laittaa uusiksi tuossa separaattorihommassa. Imusarjan ajattelin kuitenkin ottaa irti. Eli ainakin niiden tiivisteet myös.
Omassa tosiaan tyhjäkäyntikierrokset mittarista arviolta noin 550rpm yleensä, mutta piuhan päästä näyttää koneelta noin 700rpm. Eli tod. näk mittari heittää vähän. Mutta kierrokset mittarista siinä tasan 500rpm kohdalla.
Yleensä käynnistyy hyvin noin arviolta sekunnin startilla, ei kuitenkana kuin "kipinästä" .
Veto alkaa yleensä kunnolla ehkä noin 2800-3200rpm. Talvella jaksoi vääntää yllättävän hyvin vielä sieltä 2000rpm.... Nooh, pikku hiljaa.. Vaihteeksi taas ilmastointi piti hirveää mekkalaa, vaikka aineet vaihdettu juuri. En tiedä hirttääkö siellä joku hihna. Täytyy nuo hihnatkin tuossa viikonloppuna vaihtaa ja ainakin kiristin moniurahihnalle..
Comment