Miten se lukkoperä vaikuttaa ASC:n toimintaan?
E: Ainakaan e36:ssa ei ollut mitään ongelmia lukkoperän kanssa asc+t.
Eräs nimimerkki on kerran pyöräyttäny autonsa ja tuli sitten kertomaan että se ei voi toimia turvallisesti missään. Sellanen nick jonka joka postaus on väh. 500 sanaa ja postaukset on ehdottomia totuuksia.
2015 VW Crafter 1984 BMW 316 2009 Kawasaki Ninja 250RRR petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
ASC rajottaa kaasua, jos takapyörä / pyörät alkavat sutia.
ASC+T koittaa ensin leikkiä lukkoperää jarruttamalla sutivaa pyörää ABS:n kautta ja jos se ei riitä, niin sitten kaasun rajotus astuu peliin.
Itse en hoksaa millä tavoin kumpikaan syteemi menisi pahasti sekaisin levylukkoperästä, mutta tietäväisemmät voi kertoa tarkemmin. DSC saattaa olla eri juttu, koska pelissä on niin paljon enemmän laskentaa ja elektroniikkaa, että lukkoperän takia systeemille odottamaton käytös voi sotkea parametrejä.
ASC rajottaa kaasua, jos takapyörä / pyörät alkavat sutia.
ASC+T koittaa ensin leikkiä lukkoperää jarruttamalla sutivaa pyörää ABS:n kautta ja jos se ei riitä, niin sitten kaasun rajotus astuu peliin.
Itse en hoksaa millä tavoin kumpikaan syteemi menisi pahasti sekaisin levylukkoperästä, mutta tietäväisemmät voi kertoa tarkemmin. DSC saattaa olla eri juttu, koska pelissä on niin paljon enemmän laskentaa ja elektroniikkaa, että lukkoperän takia systeemille odottamaton käytös voi sotkea parametrejä.
Dsc autoissakin on levylukkoja vakiona.
Ite en kyllä keksi äkkiä miksi esijännityksetön levylukko ei toimisi. Ja kun autolla "leikitään" otetaan dsc napista pois.
Dsc autoissakin on levylukkoja vakiona.
Ite en kyllä keksi äkkiä miksi esijännityksetön levylukko ei toimisi. Ja kun autolla "leikitään" otetaan dsc napista pois.
On toki, mutta silloin dsc ohjelma on varmasti tehty lukko huomioiden. Veikkaan, että tulos ei välttämättä oo yhtä tyydyttävä, jos avoperä vaihdetaan lukolliseen. Ei mulla mitään syvällistä tietoa aiheesta tosin ole.
On toki, mutta silloin dsc ohjelma on varmasti tehty lukko huomioiden. Veikkaan, että tulos ei välttämättä oo yhtä tyydyttävä, jos avoperä vaihdetaan lukolliseen. Ei mulla mitään syvällistä tietoa aiheesta tosin ole.
Lukottomassa perässä toinen fillari voi pyöriä paljonkin kovempaa ilman että vetopito on tyystin menetetty, ja ilman että sivuttaispito menetetään. Lukollisessa pienempi pyörimisnopeusero merkitsee jo sutimista ja sitte ku se sutii niin molemmat sutii, eli perä menee sivulle. Eli jotta molemmissa olisi sama kontrollin määrä ajossa niin lukollisessa sen pitäs puuttua jo pienempiin pyörimisnopeuseroihin kuin avoimessa. Mutta ei siitä seuraa välttämättä että yhdistelmä on vaarallinen niinkun jotkut tahtois meidän uskovan.
2015 VW Crafter 1984 BMW 316 2009 Kawasaki Ninja 250RRR petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Mulla oli E46 avossa Quaifen lukko ja DSC:n kanssa ei mitään ongelmia. Ajoin kesät talvet tyytyväisenä.
E36:ssa on ollut ASC ja typ188 bemarin lukkoperä ja ei takkuja.
En tainnut ymmärtää mikä tässä on ongelma ja mistä tässä puhutaan, kun en ole mitään takkuja kohdannut. Tielläkin pysynyt ja ihan renkaat maata vasten.
Ajossa: E21 M52B30, E93 N53B30, F30 lci B48B20
Työn alla: E21 320/6
Entisiä: 1 x E92, 1 x E90, 2 x E39, 7 x E46, 8 x E36, 2 x E30, 2 x E21
Lukottomassa perässä toinen fillari voi pyöriä paljonkin kovempaa ilman että vetopito on tyystin menetetty, ja ilman että sivuttaispito menetetään. Lukollisessa pienempi pyörimisnopeusero merkitsee jo sutimista ja sitte ku se sutii niin molemmat sutii, eli perä menee sivulle. Eli jotta molemmissa olisi sama kontrollin määrä ajossa niin lukollisessa sen pitäs puuttua jo pienempiin pyörimisnopeuseroihin kuin avoimessa. Mutta ei siitä seuraa välttämättä että yhdistelmä on vaarallinen niinkun jotkut tahtois meidän uskovan.
Eihän toi dsc anna renkaan käytännössä pyöriä lainkaan edes todella hitaassa vauhdissa.
Mutta varmaan on jotain pientä eroa softissa mutta pystyykö eroa edes huomaamaan käytännössä. Jos esim e46 330i malliin lyö levylukon ja vertaa sitä e46 m3 softalla varustettuun purkkiin. E46 csl softa onkin sitten jo ihan erilainen ja sen eron varmaan jo voisi huomata. Vaikka sekin on edelleen kuitenkin varustettu kaikilla varmuuskertoimien varmuuskertoimella. Eli vaikka onkin nelipiirinen, silti takapäätä useissa tilanteissa käytetään ns.yksipiirisenä. jolla estetään perän karkaaminen.
Näin uskon olevan vielä enemmän vakion lukottoman softassa. Jossa suuntavakavuus on isommalla prioriteetillä suhteessa maksimi hidastuvuuteen.
Mitähän materiaalia mahtaa olla noi dogplatet. :think. Osa ittessään ei ole mikään hitek eikä mitoiltaan kummosen tarkka pl. paksuus sais olla kympilleen oikea.
2015 VW Crafter 1984 BMW 316 2009 Kawasaki Ninja 250RRR petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
En tahdo löytää SKF:ien numeroa pinjoniakselin laakereille.
2015 VW Crafter 1984 BMW 316 2009 Kawasaki Ninja 250RRR petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
2015 VW Crafter 1984 BMW 316 2009 Kawasaki Ninja 250RRR petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Täälläkin varmaan joku lisäilly typ210 kitkalevyjä? Ois itellä nyt tarkotus laittaa yksi kitkalevypari lisää ja uusia vanhat. Vaikuttas vaan ettei tuu mahtumaan rojut ilman sorvailuja? Miten ootte muut toteuttanut? Eli mulla tulis 4x kitkalevyä ja 4x välilevyä sekä se esijännitys jousi.
Täälläkin varmaan joku lisäilly typ210 kitkalevyjä? Ois itellä nyt tarkotus laittaa yksi kitkalevypari lisää ja uusia vanhat. Vaikuttas vaan ettei tuu mahtumaan rojut ilman sorvailuja? Miten ootte muut toteuttanut? Eli mulla tulis 4x kitkalevyä ja 4x välilevyä sekä se esijännitys jousi.
Jos jätät esijännitys rojut paikalleen niin veikkaan että sorvaamalla jää aika ohueks paikat.
Jos jätät esijännitys rojut paikalleen niin veikkaan että sorvaamalla jää aika ohueks paikat.
Sitä mä ja vähä luulen.. miten lukon käytös muuttuu ilman esijännitystä?
Mulla myös tehty ramppikulmat vetopuolelle. Taitaa tulla kadulle vähä liian raju?
Comment