Originally posted by turbobliz
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
TYP188 Lukkoperän kasausta ja ihmettelyä.
Collapse
X
-
Tosiaankin Quaifen hinta on tänäpäivänä jo järkyttävä kun samaan hintaan saa RD säädettävän levylukon.
Laakereita jos lähtee vaihtamaan saattaakin käydä niin että siitä tulee äänekäs perä kun menee välykset/hammaskosketus persiilleen, pitäis viedä ammattilaiselle sit laitettavaksi eli vielä joutuu lisää kaivaa kuvetta. Vanhoilla laakereilla kun kasaa niin pitäis tulla hyvä kun laittaa kaikki takaisin sillain kun ne oli tai siis näin ainaki itse asensin quaifen ja hyvä tuli. Itse kun ostin niin oli paketissa uudet stefat myös.Last edited by naikou; 05-12-2024, 09:34.E39 523i Turbo
Comment
-
-
Originally posted by Rik3 View PostKiitos kommentista. Onko muka noin halvalla? Esim. https://www.vpmotorsport.fi/product/...sauspyorastoon näyttäisi myyvän RacingDiffsiä "188L ei sisällä poskilaakereita 350,20 €"
Itse ostaisin nuo laakerisetit bimmertunelta ainakin nykyhinnoilla. Ko. firma on muistaakseni liettuassa, eli ei tule tulleja yms. 188L setti poskilaakerit mukaan lukien ois 260€: https://bimmertune.com/differential-bearings-188L-BMW
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
-
👍 1
Comment
-
-
Tulee helpolla yllärinä että Serbia ei olekaan EU maa kun jotain siirtyy tilaamaan.. E53 etuperään laitoin uudet laakerit, koska hinta oli edullinen, siis pelkät poskilaakerit. Muuten kasasin kaikki vanhoilla, koska perät olivat ehyitä ja ongelmattomia. Tuo pinionin laakeri taitaa olla krymppeineen se eksoottisin laittaa jos meinaa kaikki vaihdella, saa olla tarkkana ettei perää kasaa ilman stefaa vahingossa..
Kahden ensimmäisen Blacklinen setin mukana tuli kyllä poskistefat periin. Kolmatta en ole avannut, en tiedä miksi poikkeais. Kahden ekan kohdalla olin toki jo ostanut stefat, ehkä ne siksi tuli
Comment
-
-
En tiedä mitä teidän internet näyttää, kun hakukoneiden sisältö on tänä päivänä niin personoitua, mutta itselläni ensimmäinen Googlen hakutulos on tämä:
E23 728i (VIN number required), 728is, 730 (VIN number required),732i (VIN number required), 733i (VIN number required), 735i (VIN number required). E28 518, 518i, 520i, 524d, 524td, 525e, 525i, 528e, 528i, 533i, 535i (VIN number required ), M535i ( VIN number required ).
Edit: en hoksannut, että RacingDiffs on serbialaista kamaa. Linkin roinat on Tallinnassa.
Last edited by turbobliz; 05-12-2024, 15:57.
Comment
-
Comment