Mulla on pdf:llä ohjeet miten onnistuu. Ja samat oheet pitäs löytyä TIS:stä. Ei mikään yksinkertainen operaatio, mutta tehtävissä.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
TYP188 Lukkoperän kasausta ja ihmettelyä.
Collapse
X
-
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
-
-
Tuosta kun alat kahlaamaan vaihe kerrallaan:
Bimmerforums is the preferred online BMW Forum and community for BMW owners. At Bimmerforums, you will find technical how-to information maintenance specifics audio advice wheel and tire combinations and model specific details not found anywhere else. Our professionals are here to help make sure you find the answers you need to your questions and our community is here to help other brainstorm ideas for the future.Vikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita
Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.
Comment
-
-
Originally posted by Dunky View PostOlisi ilmeisesti aika maukas perä "voimakkaaseen" autoon, olisi pitoa edes jollain vaihteella
Comment
-
-
Originally posted by blueorange View Postmikä on voimakas auto?600hv?paljonkohan tolla on teoreettista kulkua vaikka 8000 kierroksilla.löytys kyllä kun jaksa näpytellä.mielestäni jopa 325 vakio välitys on ihan helvetin pitkä vaikka ois tehookin.siinä oikean jalan alla on läpyskä jolla säädellään tehoo
Comment
-
-
Sopiiko tuo e36 m3:sen lukkoperä kuorineen päivineen "heittämällä" e36 325:seen vai ei? Tarkoitan nyt siis laippoja ja kuorien kiinnityspisteitä. Sisuskalut ilmeisesti on samat typ188, kunhan puhutaan 3,xx välityksistä. 325 ja m3 vakiovälitys lienee sama 3,15. Sen tiedän että vanhat osat seuraavat aina "pareina" toisiaan sitten, kun ruvetaan purkamaan ja kokoomaan noita. Tosin Volvossa noita tuli heiteltyä ihan miten sattuu ja rannemomentilla ja aina on toiminu.E36 325 rataroskapönttö
Comment
-
-
Originally posted by voimapenari View PostSopiiko tuo e36 m3:sen lukkoperä kuorineen päivineen "heittämällä" e36 325:seen vai ei? Tarkoitan nyt siis laippoja ja kuorien kiinnityspisteitä. Sisuskalut ilmeisesti on samat typ188, kunhan puhutaan 3,xx välityksistä. 325 ja m3 vakiovälitys lienee sama 3,15. Sen tiedän että vanhat osat seuraavat aina "pareina" toisiaan sitten, kun ruvetaan purkamaan ja kokoomaan noita. Tosin Volvossa noita tuli heiteltyä ihan miten sattuu ja rannemomentilla ja aina on toiminu.
3,2-litraisessa on eri perä, se ei käy.Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
-
Originally posted by Antsy View PostKoitin tuossa saada selkoo että voiko e32 730i:n typ 188 tasauspyörästön sisuskalut (lukon ja välityksen) heittää suoraan 323i: peränkuoriin!?
730i:n välitys on myyjän mukaan 3,23 ja meidän 323i:n välitys 2,93.Originally posted by jr66 View PostPitäisi onnistua bolt-on 188 -> 188.
E34 perä E30 kuoriin,toki onhan noita vaihtoehtoja muitakin..
E32-->E36-->E34-->E30
Mutta E34/32 Perä ei taida mennä E36 heittämällä ?
Mun perä toimii vieläkin ei jollota tai muutakaan ja LUKKO pitääE30 24V 5D "Vakio"
Originally posted by ///Make1436 voittoa 1628 päivässä. 4,5 vuodessa voitto joka ikinen päivä, vaikka ei olisi ollut kilpailupäiväkään. Revi siitä. Siihen asti kun E34 tekee saman, E30 on kuningas.
Comment
-
-
Originally posted by Osku View PostTää koko ketjuhan on aloitettu juurikin tommosella projektilla :think
E34 perä E30 kuoriin,toki onhan noita vaihtoehtoja muitakin..
E32-->E36-->E34-->E30
Mutta E34/32 Perä ei taida mennä E36 heittämällä ?
Mun perä toimii vieläkin ei jollota tai muutakaan ja LUKKO pitääMonta 80-luvun autoa
Comment
-
-
Originally posted by Pazi88 View PostMulla on pdf:llä ohjeet miten onnistuu. Ja samat oheet pitäs löytyä TIS:stä. Ei mikään yksinkertainen operaatio, mutta tehtävissä.
En löytäny kaikkia ruuvien momentteja ja kiristysjärjestyksiä mutta ne nyt saa järkeä käyttämällä.
Originally posted by Osku View PostTää koko ketjuhan on aloitettu juurikin tommosella projektilla...
Mun perä toimii vieläkin ei jollota tai muutakaan ja LUKKO pitää
Mitä ainetta olette käyttäneet hammaskosketuksen tarkastamiseen? Toi yks korjausohje käskee käyttää mustetta tjs. Jos jotain muuta käytännön vinkkiä on kasaamiseen ni kertokaa toki.
Mun pitäs naittaa E34:n LSD-yksikkö (3,23 perästä) yhteen E36 3,46 välityksen kanssa ja koko komeus E30 kuoriin E36 takakannella. Jännä nähä miten käy.
EDIT: Linkitetään nyt tähän pari juttua jotka kyselemällä löyty:
Store your photos and videos online with secure storage from Photobucket. Available on iOS, Android and desktop. Securely backup your memories and sign up today!
Last edited by petrolhead; 08-08-2013, 10:44.2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
-
Vois melkeen laittaa sen ohjeen johonkin yleiseen jakoon tänne. Mulla kun ei oo tapana pihdata sitä vähäistä tietoa mitä mulla on.
EDIT siitäpä löytyy: http://pazi88.kuvat.fi/kuvat/random+...inal_Drive.pdf Kantsii ladata suoraan itselle, kun ei ihan viimesen päälle toimi tuo kuvat.fi pdf katselu.
Itse aattelin kokeilla onnistuisko hammaskosketuksen katsominen semmosella oikeen tummaksi värjätyllä punasella vaseliinilla. Ainakin vois kuvitella että sillä onnistuu. Jossain välissä kun pitäs 3-4 perää naittaa yhteen uusilla laakereilla...Last edited by Pazi88; 08-08-2013, 10:43.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
hammaskosketuksen merkkiväri !
Originally posted by petrolhead View Post
Mitä ainetta olette käyttäneet hammaskosketuksen tarkastamiseen? Toi yks korjausohje käskee käyttää mustetta tjs. Jos jotain muuta käytännön vinkkiä on kasaamiseen ni kertokaa toki.
valkoinen lateksi maali 50 -50 öljyllä ohennettuna.__________________________________________________ ____________
Neuvokkaat selviytyvät niistä tilanteista mihin viisaat ei koskaan joudu !!!
Comment
-
-
Originally posted by e46touring View PostValkoinen Piitahna jota nörtit käyttää prossun ja jäähdytys elementin välissä tai
valkoinen lateksi maali 50 -50 öljyllä ohennettuna.Eihän me Etelä-Pohjalaiset ihan täydellisiä olla. Meiltä puuttuu heikkoudet.
Vanha Uuden liiton mies...
Comment
-
Comment