Originally posted by Meizzel1
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
TYP188 Lukkoperän kasausta ja ihmettelyä.
Collapse
X
-
-
-
Originally posted by pekka_hirvonen View PostMuistelen että olisin joskus nähnyt myynnissä maailmalla vahvistettua lukkoyksikön kantta typ 168 perään. Onko hajua mistä löytäisin? Edelliselle on käynyt perinteiset...
Comment
-
-
Originally posted by ville s View PostMahtiala kustom - No connectionBmw E21 320A -81 "330i"Bmw e30 318is
Comment
-
-
Jaahas pistetääs tänne ku en keksiny muutakaan paikkaa. Eli napsahti pari päivää sitten pinion pyörä poikki. Paljonkohan särkikoski velottaa tommosesta touhusta vai voiko olla että on rikkonut muutakin ja ei ole järkeä korjata?
E: Kyseessä siis lukollinen typ188.Vikakoodinluku INPA ja VagCom Tampere
E28 520ia M30B35 Turbo 520hp 740nm
EX E36 320iA -98
EX E39 520i -01
EX E34 525 Tds -95
Comment
-
-
Originally posted by Läbä View PostJaahas pistetääs tänne ku en keksiny muutakaan paikkaa. Eli napsahti pari päivää sitten pinion pyörä poikki. Paljonkohan särkikoski velottaa tommosesta touhusta vai voiko olla että on rikkonut muutakin ja ei ole järkeä korjata?
E: Kyseessä siis lukollinen typ188.
Comment
-
-
Originally posted by Tzeimi View PostEikait sitä tiedä ennen kuin kuin on kokonaan purettuna pöydällä. Voi olla että selviää helpolla (halvalla) tai jos murkulaa pyörinyt enemmän niin sitten on kalliimpaa.Vikakoodinluku INPA ja VagCom Tampere
E28 520ia M30B35 Turbo 520hp 740nm
EX E36 320iA -98
EX E39 520i -01
EX E34 525 Tds -95
Comment
-
-
Originally posted by Läbä View PostSoittelin Särkikoskelle ja sano ettei koskaan oo kuullu tai nähny et pinion pyörä ois rikki. Sano et kaikki pitäis vaihtaa samalla laakereista stefoihin ja löi hinta-arvioks 420-500e. Pitää tossa kun kerkee ite hallilla käymään (kaveri siis katso ja totes, että perässä ei tapahdu mitään) niin mennä ihmetteleen. Ois tossa tietty hallilla yks typ188 perä ja tässä hyvät ohjeet nii ei muutaku lukon vaihtoon
Pista vammasta kuvia?
Comment
-
-
Kysellään nyt jos täältä löytyisi tietoa!
Mulla on nurkissa tollanen e34 type 188 lukko 3.07 välityksellä. Käykö tähän perään kuinka tiheä välitys suoraan? Tarkoituksena olisi hommata 4.45 välitys, mutta lueskelin jostain että olisi kahta eri 188 perään sopivaa lukkoyksikköä ja näihin kävisi vain tietty välitys? Pitääkö tämä paikkansa ja onko kellään tietoa mihin välityksiin lukot rajautuvat?
Comment
-
-
Originally posted by Esto_r View PostKysellään nyt jos täältä löytyisi tietoa!
Mulla on nurkissa tollanen e34 type 188 lukko 3.07 välityksellä. Käykö tähän perään kuinka tiheä välitys suoraan? Tarkoituksena olisi hommata 4.45 välitys, mutta lueskelin jostain että olisi kahta eri 188 perään sopivaa lukkoyksikköä ja näihin kävisi vain tietty välitys? Pitääkö tämä paikkansa ja onko kellään tietoa mihin välityksiin lukot rajautuvat?
Comment
-
-
Kellä olisia tietoa mistä saisi noita shimmilevyjä typ 188 perään? Ja minkä kokoisia pitäisi olla? Tarkotus hommata kaikki valmiiksi kun käy laakereita vaihtamaan. Ja joskus muistan nähneeni ohjeen perän kasaukseen, olisiko kellään linkkiä ylhäällä? Lähinnä kun tietäisi oikeat momentit.
E: Ja mikä olisi paras öljy laittaa perään kasauksen jälkeen? Lukollinen perä kyseessä, castrollin limited slip öljyllä toiminut hyvin ainakin tähän astiLast edited by niko123; 07-06-2015, 14:30.
Comment
-
-
Originally posted by niko123 View PostKellä olisia tietoa mistä saisi noita shimmilevyjä typ 188 perään? Ja minkä kokoisia pitäisi olla? Tarkotus hommata kaikki valmiiksi kun käy laakereita vaihtamaan. Ja joskus muistan nähneeni ohjeen perän kasaukseen, olisiko kellään linkkiä ylhäällä? Lähinnä kun tietäisi oikeat momentit.2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
-
Originally posted by petrolhead View PostPurkumurikoista talteen ottamalla saa shimmejä, ja lähimmästä BMW-liikkeestäsi ostamalla. Nehän ei mene miksikään käytössä joten vanhat on ihan OK jos löytyy sopivia.
Comment
-
-
Spacer rings set 33 13 9 065 734 1,45MM-1,69MM;
33 13 9 065 735
1,72MM-1,96MM
Schmiedmannilla näyttäs maksavan 42,78€ per satsi. Itellä paloi kaikkineen alusta loppuun n. 700€ murikan rakentamiseen, ei kai toi nyt oo niin kallis investointi.
Originally posted by niko123 View Post
E: Ja mikä olisi paras öljy laittaa perään kasauksen jälkeen? Lukollinen perä kyseessä, castrollin limited slip öljyllä toiminut hyvin ainakin tähän astiLast edited by petrolhead; 07-06-2015, 14:54.2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
-
Noo eihän se mikään lukollinen perä ollu vaikka myyjä 1,5 vuotta sitten kovasti hehkutti olevan. Kahta raitaa se aina piirsi tais olla noi palasena olevat rattaat aika hyvin leikkautuneena kiinni tappiin ennenku hajos. Onneks nyt tuli sitten lukollinen perä hommattua!
E: Tarvis varmaan stefat vaihdella ennenku laittaa kiinni. Saakohan KL-varaosista tohon perään stefat ja takakannen tiivisteen?Last edited by KarkkainenL; 07-06-2015, 17:23.Vikakoodinluku INPA ja VagCom Tampere
E28 520ia M30B35 Turbo 520hp 740nm
EX E36 320iA -98
EX E39 520i -01
EX E34 525 Tds -95
Comment
-
Comment