Originally posted by jannmann
View Post
TYP188 Lukkoperän kasausta ja ihmettelyä.
Collapse
X
-
Voin sanoo etten tiedä. Mun ajattelumaailmassa kulmikkasti toimiva perä ei oo hyvä. Siis sellanen joka vapauttaa täysin ja vedolla nappaa ihan juntiksi. Toisaalta mä OLEN nyt todennut että vakio ramppikulmilla lie turha yrittää ajella tiukkoja mutkia läpi. Kolme kertaa vakiota enemmän luistomomenttia ei vakiokulmilla ainakaan riitä E30/188-yhdistelmässä slikseillä, tuskin semeilläkään.Last edited by petrolhead; 29-04-2017, 22:38.2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
-
Kun tilaan pinionin laakerit ni mitä muuta pitää siitä kardaanin ja perän yhteyskohdasta vaihtaa samalla?
Osat 6 ja 7 tilasin: http://bmwfans.info/parts-catalog/E3...n_gasket_ring/
Comment
-
8 osan tarvii uuden kun laakerit asentaa paikalleen.Originally posted by Remotion View PostKun tilaan pinionin laakerit ni mitä muuta pitää siitä kardaanin ja perän yhteyskohdasta vaihtaa samalla?
Osat 6 ja 7 tilasin: http://bmwfans.info/parts-catalog/E3...n_gasket_ring/
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
Plus tietysti tosta kuvasta se pinjoniakselin stefa. Ideaalitilanteessa olis noita numero 9 settejä yks kumpaakin. Numero kakkosen kun uusii niin on kiva ottaa valmiista murikasta kuva
.
..huomasin muuten että nykyään on iibeissä aika hyvin myynnissä noita settejä. Neljä laakeria+3 stefaa+ krymppi 182€, ei kallis.Last edited by petrolhead; 18-05-2017, 18:09.2015 VW Crafter
1984 BMW 316
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
4? Poskilaakerit vaihdettiin jo. Linkkaa ihmeessä. En tiedä mikä on krymppi tai mikä pinjoniakselin stefa.Last edited by Remotion; 18-05-2017, 19:59.
Comment
-
Ja ei oem kitkalevysettejä saa ebaystä 160-100€ hintaan (2x kitkalevyt,2xdogplatet). Vähän riippuen aina keltä on tarjolla.Originally posted by petrolhead View PostPlus tietysti tosta kuvasta se pinjoniakselin stefa. Ideaalitilanteessa olis noita numero 9 settejä yks kumpaakin. Numero kakkosen kun uusii niin on kiva ottaa valmiista murikasta kuva
.
..huomasin muuten että nykyään on iibeissä aika hyvin myynnissä noita settejä. Neljä laakeria+3 stefaa+ krymppi 182€, ei kallis.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
Jep tuli hankittuu sellanenkin kasa yhteen perään. Ja sitte tinkasin 50€llä koekäyttöön yhden kotimaisvalmisteisen erikoiskarkean kytkinlevyn.Originally posted by Pazi88 View PostJa ei oem kitkalevysettejä saa ebaystä 160-100€ hintaan (2x kitkalevyt,2xdogplatet). Vähän riippuen aina keltä on tarjolla.
Ebaymyyjä ei tosin ollu spesifioinu dogplatejen paksuutta, tuli 2,1:t.
2015 VW Crafter
1984 BMW 316
Comment
-
Ok kiitos. Huomasin kuitenkin että eihän tuo kuva ole edes mun autosta? Eli noita osia olen tilaillut niin sopiiko ne? Mun auto on: http://bmwfans.info/parts-catalog/Z3...jan1998/browseOriginally posted by racing02 View PostKrymppi 8, stefa 5, mutteria 4 ei tarvii vaihtaa.
Jos joku pystyy jeesaamaan. Vaikutan vähän idiootilta, mutta olen ollut viikon sairaalassa ja toipumassa sisäelinleikkauksesta ja ei jaksa ihan täysillä näitä selvittää. Kiitos!Last edited by Remotion; 19-05-2017, 12:52.
Comment
-
Kiitos, mietityttää vaan pirusti edelleen kun ei niitä näy kummankaan realoem:n eikä bmwfansin kuvassa. :thinkOriginally posted by bmw89 View PostJoo pitäis sopia, kun on sullakin 188 perä
Mistäköhän muuten osaava tekijä löytyisi joka nuo vaihtaisi?
Entä kardaanin ristikon?
Comment
-
Originally posted by bmw89 View PostJoo pitäis sopia, kun on sullakin 188 peräMikäli kyse noista typ xxx numeroista kuten ymmärsin niin näkyy mutta täytyy tietää missä kuvassa eli z3 heti 1. rivi http://bmwfans.info/parts-catalog/Z3...igger_contact/ ja e36 avo samoin http://bmwfans.info/parts-catalog/E3...igger_contact/Originally posted by Remotion View PostKiitos, mietityttää vaan pirusti edelleen kun ei niitä näy kummankaan realoem:n eikä bmwfansin kuvassa. :think
Comment
-
Perä on joo typ188 mutta tuota kuvaa missä on koko kardaanilta perään jatkuva hela hoito niin ei löydy.
Comment
-
Oisko koska torsen? :thinkOriginally posted by Remotion View PostPerä on joo typ188 mutta tuota kuvaa missä on koko kardaanilta perään jatkuva hela hoito niin ei löydy.Musti 8HP
Nokivasara M47
TeiniCoupé DCT
E36/5 Diesel-DCT Tri-Turbo
Ex:
E61 530xd LCI M-Sport, E39 525i, Ford Fiesta 1.1, Opel Vectra 2.0 Ecotec, BMW Z3 Coupé, E34 535iA, BMW E60 530i M-Sport, Audi A4 1.8TSQ S-Line, E36 328i M-Sport Cab, E39 535i M-Sport, E28 520i TIC, E34 535i, E30 323i TIC, E30 320i
Comment
Comment