Minulla on nyt tuollainen m-factoryn lukkoyksikkö ja vaihtoehtoina välitys 2.93 tai 3.07. Kumpaa suosittelette asentamaan autoa on. Nyt on paikallaan 3.38 välityksellä muuttuuko auton käytös ”laiskaksi” kun perä harvenee jonkin verran. Toki autoa on piristetty hieman ahtimella ja se alkaa heräilemään jo siinä 2200-2300 kiepeillä, vai onko tämä kokeile ja pety hommia. Vai metsästääkö tuohon tiheämpään perään crowngear spacerin
Minulla on nyt tuollainen m-factoryn lukkoyksikkö ja vaihtoehtoina välitys 2.93 tai 3.07. Kumpaa suosittelette asentamaan autoa on. Nyt on paikallaan 3.38 välityksellä muuttuuko auton käytös ”laiskaksi” kun perä harvenee jonkin verran. Toki autoa on piristetty hieman ahtimella ja se alkaa heräilemään jo siinä 2200-2300 kiepeillä, vai onko tämä kokeile ja pety hommia. Vai metsästääkö tuohon tiheämpään perään crowngear spacerin
Riippuu vaihdelaatikosta hyvin pitkälti. Tuskin tulee laiskuus ongelmaksi GS6:lla tai jollain 8HP:lla, missä on joka tilanteeseen oikea pykälä silmässä. Vanhalla 4-pykäläisellä Getragilla on varmasti laiskan oloinen.
Jep, riippuu aika monesta tekijästä. Mulla esim. on omassa e30 turbossa 2.65 perä ja se ei tunnu yhtään pitkältä. Ennemmin tunnustaa että sais olla vielä ylivaihde kutonen lootassa, ettei huutais matka-ajossa kierrokset niin.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Nämä on vähän fiilisjuttuja harrasteautossa, vetopyörästön häviö on suurempi mitä pidempi on välitys. Netistä löytyy hyviä laskureita mikä voi vähän auttaa valinnanteossa. Omaan makuun 3.15 perässä on hyvä kun renkaan halkaisija 65cm mutta kaipais 0.80 välityksen kutosvaihteeseen että olis mukavampi ajaa pidempäänkin moottoritietä.
Comment