Announcement

Collapse
No announcement yet.

M50-turbo keskustelua osista 2013

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • bmw89
    replied
    Originally posted by ^Tonix^ View Post
    Vakio moottori, vakio puristuksilla yli 600hv ja vielä bensalla? Seuraavaks varmaan viel hx35:lla?
    Paino sanalla rakennettu mutta tosiaan e85 ei ratkaise kaikkea

    Leave a comment:


  • willex
    replied
    Originally posted by HeiSy View Post
    Millanen cooleri ja mites ahtolämmöt?
    600x300x76 3" putkilla. viileänä pysyy.

    Kokoonpano siis:
    vakio M50B25TU
    Holset HX35
    KDFI ms2 v3 (vanoksen ohjaus/vanos toimii)
    600x300x76 cooleri + 3" ahtoputket
    3" Dp + pakoputki
    CXracing pakosarja
    Tial 38mm hukkaportti
    630cc suuttimet + isompi pumppu (98bensa käytössä)
    BKR7E tulpat vakiokärkivälillä

    minkähän paksuista kannentiivistettä tuonne tilais ?

    Leave a comment:


  • ^Tonix^
    replied
    Originally posted by bmw89 View Post
    Pakopesä? 12? kyllä siinä joku mättää, noita kuiteskin rakennettu yli 600hv bensallakin
    Vakio moottori, vakio puristuksilla yli 600hv ja vielä bensalla? Seuraavaks varmaan viel hx35:lla?

    Leave a comment:


  • Osku
    replied
    Originally posted by anttiviis View Post
    Varmasti riittää aito turbosmartti tuossa koossa!
    Tätä miekin olin mieltä kun tota mutikkaa käsissään pyörittelee ja vertaa esimerkiks kiina HKS kopioon niin onhan tuo jo maalaisjärjellä ajateltuna pakosti toimiva

    Leave a comment:


  • anttiviis
    replied
    Varmasti riittää aito turbosmartti tuossa koossa!

    Leave a comment:


  • Osku
    replied
    Tässä on tekeillä 2.8 strokeri turbo,HX40 ja 16 pesällä ja alettiin ämpyilemään hukkaportin kokoa.
    Ahtopaineita suunniteltiin 1-1.8 bar ja polttoaineena RE85.

    Tossa on ostettuna jo 45mm Turbosmartti riittääkö tämä vai pitääkö hommata tilalle se maitopurkin kokonen 60mm ?

    Portti tulee suoraan pakopesään kiinni ja screamerilla

    Tilaa ei hirveän paljoa enää ole niin tuo 45mm olis passeli ulkomitoiltaan.

    Ei viittisi turhaa työtä tehdä ja kairata tota "pientä" porttia turhaan tonne.

    Leave a comment:


  • HeiSy
    replied
    Originally posted by willex View Post
    Joo pakopesä 12. En osaa sanoa mikä mättää. baarilla koitettu dynossa säätää mutta yläkierroksilla alkaa nakuttamaan. 380hv sai silti paperille..
    Millanen cooleri ja mites ahtolämmöt?

    Leave a comment:


  • willex
    replied
    Originally posted by bmw89 View Post
    Pakopesä? 12? kyllä siinä joku mättää, noita kuiteskin rakennettu yli 600hv bensallakin
    Joo pakopesä 12. En osaa sanoa mikä mättää. baarilla koitettu dynossa säätää mutta yläkierroksilla alkaa nakuttamaan. 380hv sai silti paperille..

    Leave a comment:


  • bmw89
    replied
    Pakopesä? 12? kyllä siinä joku mättää, noita kuiteskin rakennettu yli 600hv bensallakin

    Leave a comment:


  • willex
    replied
    Originally posted by jmp2002 View Post
    kyllä nyt on jossain muualla vika.. onko ajoitus katottu lampulla tarkalleen? onko nokat tehtaan arvossa, vai jotain muuta? mikä pakosarja? pakopaine?
    Ajoitus on katottu lampulla ja nokat on vakiona. Ahtimelta menee 3" putki loppuun asti. pakopaineita en oo mitannut. pakosarjana tämmönen http://tinyurl.com/z4t736w

    Kovin mielellään en lähtisi E85selle muuttamaan kun saatavuus on vähän heikkoa täälläpäin

    Leave a comment:


  • jmp2002
    replied
    kyllä nyt on jossain muualla vika.. onko ajoitus katottu lampulla tarkalleen? onko nokat tehtaan arvossa, vai jotain muuta? mikä pakosarja? pakopaine?

    Leave a comment:


  • Joma
    replied
    Originally posted by Busch View Post
    Voisko V-powerilla saadä vähän anteeksi mutta e85 on ainakin ratkaisu!
    Samaa tavaraa saa kylmäasemalta huokeemmalla hinnalla, eipä tuo mitään ihmeempää ainetta ole.

    Leave a comment:


  • Busch
    replied
    Originally posted by willex View Post
    Vakiopuristuksilla oleva avaamaton M50B25TU hx35 ahtimella alkaa nakuttamaan vajaan baarin ahdoilla liikaa dynossa luureilla kuunneltuna vaikka ennakot säätelee kuinka pienelle.. 0,6baarilla toimiva kokoonpano n.320hp. Paksumpaa kannentiivistetta ja minkäpaksuista? vai mikä helpoin ratkaisu nakutuksen vähentämiseksi että pääsisi sinne 1-1,2 baariin (+400hv) ? Ruiskuna kdfi mega ja 98bensalla mennään myös jatkossa.
    Voisko V-powerilla saadä vähän anteeksi mutta e85 on ainakin ratkaisu!

    Leave a comment:


  • Supra^
    replied
    Originally posted by willex View Post
    Vakiopuristuksilla oleva avaamaton M50B25TU hx35 ahtimella alkaa nakuttamaan vajaan baarin ahdoilla liikaa dynossa luureilla kuunneltuna vaikka ennakot säätelee kuinka pienelle.. 0,6baarilla toimiva kokoonpano n.320hp. Paksumpaa kannentiivistetta ja minkäpaksuista? vai mikä helpoin ratkaisu nakutuksen vähentämiseksi että pääsisi sinne 1-1,2 baariin (+400hv) ? Ruiskuna kdfi mega ja 98bensalla mennään myös jatkossa.
    Mitä jos kuitenkin E85.

    Leave a comment:


  • willex
    replied
    Vakiopuristuksilla oleva avaamaton M50B25TU hx35 ahtimella alkaa nakuttamaan vajaan baarin ahdoilla liikaa dynossa luureilla kuunneltuna vaikka ennakot säätelee kuinka pienelle.. 0,6baarilla toimiva kokoonpano n.320hp. Paksumpaa kannentiivistetta ja minkäpaksuista? vai mikä helpoin ratkaisu nakutuksen vähentämiseksi että pääsisi sinne 1-1,2 baariin (+400hv) ? Ruiskuna kdfi mega ja 98bensalla mennään myös jatkossa.

    Leave a comment:

Working...
X
😀
🥰
🤢
😎
😡
👍
👎