Tätä miekin olin mieltä kun tota mutikkaa käsissään pyörittelee ja vertaa esimerkiks kiina HKS kopioon niin onhan tuo jo maalaisjärjellä ajateltuna pakosti toimiva
Tässä on tekeillä 2.8 strokeri turbo,HX40 ja 16 pesällä ja alettiin ämpyilemään hukkaportin kokoa.
Ahtopaineita suunniteltiin 1-1.8 bar ja polttoaineena RE85.
Tossa on ostettuna jo 45mm Turbosmartti riittääkö tämä vai pitääkö hommata tilalle se maitopurkin kokonen 60mm ?
Portti tulee suoraan pakopesään kiinni ja screamerilla
Tilaa ei hirveän paljoa enää ole niin tuo 45mm olis passeli ulkomitoiltaan.
Ei viittisi turhaa työtä tehdä ja kairata tota "pientä" porttia turhaan tonne.
kyllä nyt on jossain muualla vika.. onko ajoitus katottu lampulla tarkalleen? onko nokat tehtaan arvossa, vai jotain muuta? mikä pakosarja? pakopaine?
Ajoitus on katottu lampulla ja nokat on vakiona. Ahtimelta menee 3" putki loppuun asti. pakopaineita en oo mitannut. pakosarjana tämmönen http://tinyurl.com/z4t736w
Kovin mielellään en lähtisi E85selle muuttamaan kun saatavuus on vähän heikkoa täälläpäin
Vakiopuristuksilla oleva avaamaton M50B25TU hx35 ahtimella alkaa nakuttamaan vajaan baarin ahdoilla liikaa dynossa luureilla kuunneltuna vaikka ennakot säätelee kuinka pienelle.. 0,6baarilla toimiva kokoonpano n.320hp. Paksumpaa kannentiivistetta ja minkäpaksuista? vai mikä helpoin ratkaisu nakutuksen vähentämiseksi että pääsisi sinne 1-1,2 baariin (+400hv) ? Ruiskuna kdfi mega ja 98bensalla mennään myös jatkossa.
Voisko V-powerilla saadä vähän anteeksi mutta e85 on ainakin ratkaisu!
Vakiopuristuksilla oleva avaamaton M50B25TU hx35 ahtimella alkaa nakuttamaan vajaan baarin ahdoilla liikaa dynossa luureilla kuunneltuna vaikka ennakot säätelee kuinka pienelle.. 0,6baarilla toimiva kokoonpano n.320hp. Paksumpaa kannentiivistetta ja minkäpaksuista? vai mikä helpoin ratkaisu nakutuksen vähentämiseksi että pääsisi sinne 1-1,2 baariin (+400hv) ? Ruiskuna kdfi mega ja 98bensalla mennään myös jatkossa.
Vakiopuristuksilla oleva avaamaton M50B25TU hx35 ahtimella alkaa nakuttamaan vajaan baarin ahdoilla liikaa dynossa luureilla kuunneltuna vaikka ennakot säätelee kuinka pienelle.. 0,6baarilla toimiva kokoonpano n.320hp. Paksumpaa kannentiivistetta ja minkäpaksuista? vai mikä helpoin ratkaisu nakutuksen vähentämiseksi että pääsisi sinne 1-1,2 baariin (+400hv) ? Ruiskuna kdfi mega ja 98bensalla mennään myös jatkossa.
Leave a comment: