Originally posted by EmH
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M50-turbo keskustelua osista 2013
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
-
Mikäs on, kun ei turbo m50 lähe käyntiin. Olen kokeillut toisesta autosta nokan tunnistinta eikä vaikuttanut mitää. Auto kyllä lupailee koko ajan, mutta ei jaksa sytyttää. Tulipellin puoleinen imusarja on lämmin hetken starttailun jälkeen ja loput kylmiä. Uudet tulpat on ja kaikki tulpat noesta musta, että kyllä sytyttää..
Megasquirt ohjauksena, voiko siellä olla jokin asetus joka häiritsee käynnistymistä? Uudenmaan alueella ketään, kuka ymmärtäisi?
Bensaa saa kun tulpat hieman kosteat..
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Vauhtivaunu View PostMeinaatko ajaa bensalla vai RE85? Bensalla noille tehoille riittää 350-400cc suuttimet. RE85:llä sitten noin 30% isommat eli tuollaiset 500-600cc suuttimet.
Tuosta selaamaan uusia. Hintaluokka 35-50USD nykykurssilla 30-43eur.
Jos meinaat käytetyt hankkia, niin ne kannattaa käyttää huollossa ja silloin on mennyt äkkiä samanverran kun uudet tuolta rapakon takaa. Ilman huoltoa otat konevaurion riskin.
Nuo meinasin tilata http://www.ebay.com/itm/NEW-60LB-Flo...lWfPMT&vxp=mtrLast edited by Arppa; 03-05-2016, 19:55.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Arppa View PostNyt saa antaa vinkkejä sopivista suuttimista, 500-600cc varmaan riittää 350-400 tehoille? Jos jollain on ylimääräisenä saa tarjota privaan, budjetti ei oikein antaisi myöden ostaa uusia
Tuosta selaamaan uusia. Hintaluokka 35-50USD nykykurssilla 30-43eur.
Jos meinaat käytetyt hankkia, niin ne kannattaa käyttää huollossa ja silloin on mennyt äkkiä samanverran kun uudet tuolta rapakon takaa. Ilman huoltoa otat konevaurion riskin.
Leave a comment:
-
-
Nyt saa antaa vinkkejä sopivista suuttimista, 500-600cc varmaan riittää 350-400 tehoille? Jos jollain on ylimääräisenä saa tarjota privaan, budjetti ei oikein antaisi myöden ostaa uusia
Leave a comment:
-
-
Olisi veljellä matalaohmiset Siemenssin Dekat tarjolla, 880cc. Varmaan riittäisi tuohon avon koneeseen mutta tuo matalaohmisuus mietittyttää, ilmeisesti tuo Kdfi osaa niitäkin ajaa?
Leave a comment:
-
-
Onko tommosesta laajakaista lambdasta kokemuksia?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Bemssi View PostMitäs öljyä tungeen ekaan starttiin, kun koneessa uudet renkaat ja laakerit? Puoli synteettistä? Kertokaa kokemuksia , mikä paras.
Kone pari kolme kertaa kunnolla lampimaksi sen jalkeen vahan parempaa koneeseen
Näin ainakin itse tehnyt
Leave a comment:
-
-
Öljyt
Mitäs öljyä tungeen ekaan starttiin, kun koneessa uudet renkaat ja laakerit? Puoli synteettistä? Kertokaa kokemuksia , mikä paras.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Vauhtivaunu View PostVarmaan kannattaa hölvätä jollain WD40, rost-off, "penetrating oil" tms. ohuella spray-öljyllä ennen aukasua. Pakopuolella kuitenkin rautaosat on suht ruosteessa jo ensimmäisen kunnon lämpeämisen jälkeen kun kaikki mahdollinen suoja palaa pois. Ja ensin kiinnipäin inan verran ennenkun pyörittää auki. Ylipäätään ruostuneessa pultissa edes-takaisin veivaus auttaa. Joskus.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Arppa View PostTäytyy toivoa että ei kaikki pultit katkea pakosarjan laipasta, yksi jo napsahti poikki. Porailua siis tiedossa
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Vauhtivaunu View PostEi saa.
Tai sitten on oltava senverran paljon ns. skill-leveliä että pystyy kapeakaistalambdan jännitteestä ja moottorin käyttäytymisestä eri kuormitusalueilla plus intuitiolla säätämään sen. Ei onnistu ilman vuosien kokemusta.
Leave a comment:
-
Leave a comment: