Originally posted by marko84
View Post
M50-turbo keskustelua osista 2013
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
-
Mitenkäs tuota, kuinkas hyvin toi http://www.k-data.org/kdfi-pnp-bmw-m50.html pelaa orkkisantureiden kanssa? Moottori mitä tuo olisi tulossa käskyttämään on m50b25 ilman vanosta, turbolla tulossa tekniikka niin tekeekös tuolla ohjauksella mitään?
Comment
-
Mulla on tommonen samanlaisesaa koneessa , mutta ei säädetty vielä. Kyllä se heti käyntiin lähti.Originally posted by Bansku View PostMitenkäs tuota, kuinkas hyvin toi http://www.k-data.org/kdfi-pnp-bmw-m50.html pelaa orkkisantureiden kanssa? Moottori mitä tuo olisi tulossa käskyttämään on m50b25 ilman vanosta, turbolla tulossa tekniikka niin tekeekös tuolla ohjauksella mitään?
Mutta säätää se kyllä pitää , alpha-n setuppi on valmiina kun aukaset paketistamb 519 täys pitkä
mb 316 tela/mopon kuskaus alusta
e30 m50b28 MadMax edit, feat Rotrex + boosted by Holset.
e31 850i Miljoonan markan bmw.
e21. Kimppa rassi.
Awd corolla turbo.+420whp..
Comment
-
öljynpaineanturilta letkulähtö turbolle, johon t-haaralla ö-paine anturi paikalle. takaisin paluu ö-pohjaan tai ketjukoteloon... letkun kooksi 1:3 eli esim. tulo 6mm paluu 18mm...Originally posted by Bansku View PostEli tilaampa sitten itselleni joululahjan :think Onko kellään muuten mitään kuvaa tai muuta vastaavaa vinkkiä heittää kuinka toteuttaa toi öljynkierto turbolle ja öljyjäähylle?E30 325i Touring -89
E30 325i touring -88 m50tbo
G20 330e M-Sport -20
Comment
-
Tohon öljyn jäähyyn olis hyvä olla termostaatti... Turhaa koko ajan jäähdyttää öljyjä...
S50 jalassahan on sisään rakennettu
Ja koko öljyn jäähdytys samasta motista..
Tossa mun 4wd korollassa ei ole termaria, alle +10c en ote pahvia pois jäähyn edestä. Nyt on näkynyt myynnissä olevan tavallisissa ryöstö laipossa termari sisään rakennettu , kehitystä..
EDITTT.....
Ja tosta ku tilaa molemmat niin AVOT !
mb 519 täys pitkä
mb 316 tela/mopon kuskaus alusta
e30 m50b28 MadMax edit, feat Rotrex + boosted by Holset.
e31 850i Miljoonan markan bmw.
e21. Kimppa rassi.
Awd corolla turbo.+420whp..
Comment
-
Onkos toi nyt sitten käypänen ton kdfi:n kanssa?
En osannut sivulta lukea?
Tilasinkin jo ton boksin ja http://www.k-data.org/innovate-lc-1-kit.html tollasen.Last edited by Bansku; 24-12-2013, 14:47.
Comment
-
Itse en koske enää pitkällä tikullakaan innovaten paskoihin, minimerkki 3tuhoutunut itsesetään.... Ilman mitään hyvää syytä.
Seuraava jonka ostan on toi plx,n uus kosketus näyttö kampe , kehuttu kovasti.mb 519 täys pitkä
mb 316 tela/mopon kuskaus alusta
e30 m50b28 MadMax edit, feat Rotrex + boosted by Holset.
e31 850i Miljoonan markan bmw.
e21. Kimppa rassi.
Awd corolla turbo.+420whp..
Comment
-
Pitää taas tulla tyhmiä kyselemään, ensinnäkin.
Onko kellään mitään kokemuksia tuosta pakosarjasta, onkohan toivoakaan että mahtuisi e30 m50 swappiin? Entäs kuinkas nämä sarjat ratkeilee jne?
Ja sitten
Onkos noi nyt sitten ihan std kokoset laakerit? Mitäs näissä laakereissa kannattaa huomioda, voiko noi jo tilata näin niinkuin ennakkoon vai avaanko koneen ja mittailla niitä entisiä, eli onko näitä nyt paljonkin eri koko luokissa vai?
Comment
-
Ite tilasin saman OBX:n tuon ikuisen takuun vuoksi. Ainakaan e21:een ei mahtunut järkevästi Holsetin 35 Superin kanssa m50 swapissa.Originally posted by Bansku View PostPitää taas tulla tyhmiä kyselemään, ensinnäkin.
Onko kellään mitään kokemuksia tuosta pakosarjasta, onkohan toivoakaan että mahtuisi e30 m50 swappiin? Entäs kuinkas nämä sarjat ratkeilee jne?
Ja sitten
Onkos noi nyt sitten ihan std kokoset laakerit? Mitäs näissä laakereissa kannattaa huomioda, voiko noi jo tilata näin niinkuin ennakkoon vai avaanko koneen ja mittailla niitä entisiä, eli onko näitä nyt paljonkin eri koko luokissa vai?sigpic
e24 635csi
Ex e39 530i touring
Ex e36 325i coupe ratalelu
Ex e21 "323i" M50B2X with HOLSET
Ex e39 528i
Ex e36 320i
Ex e36 "328i" cab Individual
Ex e46 330xi
Comment
-
No nuo kiinan rosterit ei kestä kunnolla lämpöä, että kyllähän se ratkeilee joo.Originally posted by Bansku View PostPitää taas tulla tyhmiä kyselemään, ensinnäkin.
Onko kellään mitään kokemuksia tuosta pakosarjasta, onkohan toivoakaan että mahtuisi e30 m50 swappiin? Entäs kuinkas nämä sarjat ratkeilee jne?
Ja sitten
Onkos noi nyt sitten ihan std kokoset laakerit? Mitäs näissä laakereissa kannattaa huomioda, voiko noi jo tilata näin niinkuin ennakkoon vai avaanko koneen ja mittailla niitä entisiä, eli onko näitä nyt paljonkin eri koko luokissa vai?
Ja laakerit:
We offer you here a glyco main bearing set +
a Glyco Connecting rod bearing in the standard measure of
BMW V6 M20, M50 , M52 , M54 engines .
Eli standardi koko. V6 koneeseen
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
Jos nimimerkki O-Peksi tekee siulle muutaman satkun lisäsijoituksella sellaisen sarjan joka ei ratkeile ja on käypänen swappiin, niin kannattaaako sillon tilata Kiinan sarjaa ja menettää hermojaan?Originally posted by Bansku View PostE30 cabriolet(½), E46 cabriolet(½), E61 535d M-sport, E91 330 xd M-sport
Vikakoodien lukemista ja pieniä koodailuja Joensuun seudulla. Myös VAG, muille merkeille autocom. Yv tai O44 533 2446 tavoittaa.
Comment
-
Ei ole Kiinan tinaa OBX:tOriginally posted by Pazi88 View PostNo nuo kiinan rosterit ei kestä kunnolla lämpöä, että kyllähän se ratkeilee joo.sigpic
e24 635csi
Ex e39 530i touring
Ex e36 325i coupe ratalelu
Ex e21 "323i" M50B2X with HOLSET
Ex e39 528i
Ex e36 320i
Ex e36 "328i" cab Individual
Ex e46 330xi
Comment
Comment