Originally posted by Supa
View Post
M54 vanos remontti
Collapse
X
-
Tuolla lukemalla (jos oikeasti pitää paikkansa) ei varmaan paljon ajamisen iloa koeta vaan lähinnä körötellään rekan perässä...?
-
M52TUB28 on ollut nyt maantiekulutus 6.3 kun kaikki mahdolliset on rempattu, yllätyin oikeen että menee noin vähällä
Leave a comment:
-
Itsellä korjaantui tuo nuukahtaminen ja alakierros käyttäytyminen isosti omassa autossa vanoksen tiivisteiden vaihdolla. Vähän ajan päästä vedot olivat taas kadoksissa. Ongelmaksi paljastui rikkoutunut haitariputki. Kun kaikki on ehjää niin auto kulkee todella herkästi pienillä kierroksilla. Veikkaisinkin, että niillä jotka eivät huomaa eroa vanoksen tiivisteiden vaihdon jälkeen niin autossa on myös imuilmavuoto, joka tappaa vedot alakierroksilta.Originally posted by Antti O View Post
Aiemmin kun oli mainintaa topicissa siitä että auto "nuukahtaa" liikkeelle lähtiessä, täällä nousee käsi ylös.
Isä on ajanut nyt reilun viikon minun autolla ja valittaa että meinaa sammuttaa sen joka lähdössä.. kai siihen on jo itse tottunut.
Leave a comment:
-
Kävin tänään korjaamolla ehdottamassa vanos-remppaa, ni toppuutteli et korjataan tuo ABS/ASC vika ensin...
Kuulosti mun korvaan >> "ei sulla oo varaa tän rempan jälkeen"
No.. ens KE nähdään
Leave a comment:
-
Mutta silti omaan autoon verrattuna oli ihan selvä ero juuri tuon kenguroinnin suhteenOriginally posted by Petri.Kekkonen View PostKyllä se mullakin nuukahtaa liikkeellelähdössä turhan helposti, vaikka ei yleensä vaihdoissa tulekaan mitään kengurointia (joskus tulee jos on enemmän kiekkoja koneessa). Eli mun autoa ei voi käyttää oikein toimivan auton referenssinä tässä suhteessa.
Huomattavasti oli mielyttävämpi ajaa sinun autolla alakierroksilla. Ei toki toimivan auton referenssinä voi pitää kun sinunkaan autoon ei ole niitä Vanoksen tiivisteitä ilmeisesti uusittu koskaan?
Jos tulisi tällä viikolla venttiilikopan tiivisteet yms orkkihilppeet niin voisi viikonloppuna uusia nuo Vanoksen tiivisteetLast edited by Antsah; 28-06-2011, 21:29.
Leave a comment:
-
Kyllä se mullakin nuukahtaa liikkeellelähdössä turhan helposti, vaikka ei yleensä vaihdoissa tulekaan mitään kengurointia (joskus tulee jos on enemmän kiekkoja koneessa). Eli mun autoa ei voi käyttää oikein toimivan auton referenssinä tässä suhteessa.Originally posted by Antsah View PostPetrin 523 m52tu koneella ei kyllä tuota tehnyt kun kävin koeajolla.
Leave a comment:
-
Samat oireet on minullakin E39:ssä, muutenkin vähän puutuneen tuntuista on tuo alakierrosvääntö. Kokeillaan jos tuolla sarjalla korjaantuisi. Lisäksi vaihteenvaihdossa tulee semmonen kenguru efekti kun veto ei ala heti vaan tulee ikäänkuin tyhjä alue.Originally posted by Antti O View PostTämä tehään tänä kesänä, päätin nyt.
Onko tämä oikea tiivistesarja varmasti tuohon M54 325i?
Double Vanos Seals Repair Kit (6-cyl)
Item # BS001, $60
For BMW engines M52TU, M54, M56
Aiemmin kun oli mainintaa topicissa siitä että auto "nuukahtaa" liikkeelle lähtiessä, täällä nousee käsi ylös.
Isä on ajanut nyt reilun viikon minun autolla ja valittaa että meinaa sammuttaa sen joka lähdössä.. kai siihen on jo itse tottunut.
Tilasin siis juurikin tuon sarjan. Petrin 523 m52tu koneella ei kyllä tuota tehnyt kun kävin koeajolla.Last edited by Antsah; 28-06-2011, 11:28.
Leave a comment:
-
Tämä tehään tänä kesänä, päätin nyt.
Onko tämä oikea tiivistesarja varmasti tuohon M54 325i?
Double Vanos Seals Repair Kit (6-cyl)
Item # BS001, $60
For BMW engines M52TU, M54, M56
Leave a comment:
-
No niinhän tuo oli tullut postilaatikkoon tänään tännekkin
Ei näköjään ollut tuolla seurantakoodilla mitään virkaa
Leave a comment:
-
Jees, Laitoin tilauksen sisään 16.6. 17.6 tuli seurantakoodi, mutta ei ole edelleenkään kyllä sen mukaan lähtenyt paketti matkaan.
Leave a comment:
-
En muista tarkaa aikaa, mutta melko nopeaan kyllä tulivat mullakin.Originally posted by walde View PostEi tainut paljon viikkoa kauempaa mennä
Leave a comment:
Leave a comment: