Onkos porukka tehnyt stoukki koneita M57D30 kampuralla?
Rautalohkoon ois tarkotus kasailla ja käytettävissä olisi M50B25 non vanos veivit & männät, tai toki myös nykyisen koneen M52B25 veivit & männät.
Millä Bmw:n männillä / veivillä fixuin tehdä?
Onkos porukka tehnyt stoukki koneita M57D30 kampuralla?
Rautalohkoon ois tarkotus kasailla ja käytettävissä olisi M50B25 non vanos veivit & männät, tai toki myös nykyisen koneen M52B25 veivit & männät.
Millä Bmw:n männillä / veivillä fixuin tehdä?
Edit: ja kireä vaparikone siis haaveissa.
Tiiäkkö oon tässä miettinyt ihan samaa. On tuo vakio m50 sen verran laiska että vääntöä kaipaisi ja kovasti. Eikös tällä m57 kampuralla tulis 3.2 litranen jos ihan oikein muistelen? Kyllähän sieltä sen 330-360hv pitäisi olla "helposti" otettavissa :think
Tiiäkkö oon tässä miettinyt ihan samaa. On tuo vakio m50 sen verran laiska että vääntöä kaipaisi ja kovasti. Eikös tällä m57 kampuralla tulis 3.2 litranen jos ihan oikein muistelen? Kyllähän sieltä sen 330-360hv pitäisi olla "helposti" otettavissa :think
Eikös vakioporauksella tulis 3 Litrane ja sit 86mm porauksella n. 3.2Litrane :think
Tietty tohon kampuraan joutuu tekemään sorvilla sovitteen etupäähän, mutta edukkaasti kyl saatavilla iha purkaamoillaki.
Eikös vakioporauksella tulis 3 Litrane ja sit 86mm porauksella n. 3.2Litrane :think
Tietty tohon kampuraan joutuu tekemään sorvilla sovitteen etupäähän, mutta edukkaasti kyl saatavilla iha purkaamoillaki.
No näinhän se taisikin olla. Taas liikaa numeroita vilkkuu päässä kun eri koneista taas kaikkea tietoa kaivanut kerralla. Omaa puhallin m10:ä pitäis alkaa rassaamaan sinne 500-550hv nurkille ja sitten tota m50:n stroukkausta ja sit vielä kaverin jokkis fjoordiin kaipaa mäntää ja huhhuh... Jää varmaan kaikki vielä tekemättä kun tarpeeks tulee hommaa
Onko m52 alumiini lohkossa samat männän renkaat kun m50 koneessa?
Jos ei ole niin mistä mahtaisi löytyä kun fiksukselta ja autokeskukselta sanottiin että olisivat samat ja tilasin fiksukselta m52 männänrenkaat ja paketissa lukee m50 niin uskaltaako laittaa kiinni
Höpisinköhän minä nyt omiani. Muistelin että alu ja rautalohkossa olis omat renkaansa, mutta äkkiä katottuna samat numerot on. Tarkista itte realoemista tai bmw fanssista. Sieltä se selviää.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Höpisinköhän minä nyt omiani. Muistelin että alu ja rautalohkossa olis omat renkaansa, mutta äkkiä katottuna samat numerot on. Tarkista itte realoemista tai bmw fanssista. Sieltä se selviää.
Kannattaa erotella Nikasil- ja Alusil-lohkot näissä asioissa.
Comment