Originally posted by Mörökölli
View Post
M50 ylikokotopic -yhdistetty
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by agisma View Post2.8:siksi stroukkaus m50 vanos moottoriin?
Eikö tuo onnistu jos hommaa 2,8 kampuran ja veivit. Mäntinä käyttää m50(vanos) mäntiä?:thinksigpic
M-B Vito -22
Transit Custom -18
Yamaha vx ho cruiser -22
Kodin kylpytilojen saneeraus ja rakennustyöt V-S aluella
[email protected]
Comment
-
-
Originally posted by agisma View PostOnkohan kukaan rakentanu m50:stä m54b30 sisuskaluilla?
Onko mitään ongelmaa?
Pystyykö hyödyntään mitään m50:pistä? esim. männät? kanget?
Originally posted by Calypsocoupe View PostOrggismännillä ei ota öljyruiskuihin?E24 ///M635CSI
E61 520d LCI
Ex: E30 1006hv/1161nm
ig: m1ckee_
Comment
-
-
Nostetaas topikkia ylös..
Itselläni m50b25 non-vanos kone ja tarkotus laittaa m52b28 kampiakseli, veivit ja männät.
Tuossa oli aikasemmin puhetta, että joku on laittanu suoraan b28 koneen männät ja niihin b25 männänrenkaat (valurautalohkoseen käypäset).
Mutta, millä öljyrenkailla porukat on näitä kasaillu? Olis tuossa nuo kolmiosaiset b25 öljyrenkaat menossa noihin mäntiin, mutta b28 mäntien öljyrengasurat ovat hieman kapeammat kuin b25 männissä. Öljyrenkaat kyllä mahtuu niihin, mutta liikkumatilaa on vähemmän kuin b25 mäntien urissa ja epäilyttää, että toimiiko ne?
Kokemuksia?E30
Comment
-
-
Originally posted by bmwcruiser View PostNostetaas topikkia ylös..
Itselläni m50b25 non-vanos kone ja tarkotus laittaa m52b28 kampiakseli, veivit ja männät.
Tuossa oli aikasemmin puhetta, että joku on laittanu suoraan b28 koneen männät ja niihin b25 männänrenkaat (valurautalohkoseen käypäset).
Mutta, millä öljyrenkailla porukat on näitä kasaillu? Olis tuossa nuo kolmiosaiset b25 öljyrenkaat menossa noihin mäntiin, mutta b28 mäntien öljyrengasurat ovat hieman kapeammat kuin b25 männissä. Öljyrenkaat kyllä mahtuu niihin, mutta liikkumatilaa on vähemmän kuin b25 mäntien urissa ja epäilyttää, että toimiiko ne?
Kokemuksia?
-PekkaMahtiala kustom - No connectionBmw E21 320A -81 "330i"Bmw e30 318is
Comment
-
-
täältä:http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=70801&page=1
"mulle tuli dynosta lukemat 163,5kW ja 282nm"
m50b25+chippi
oli muistaakseni lappukin näkyvillä
chippi 65€325i -08
i3 REx -17
M5 -98 Imolarot
535i -90 N/A project (maatumassa)
Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05
Comment
-
-
Originally posted by Cell View PostEi siis lastulla mahottomia silloin, nyt eikä tulevaisuudessa.Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
-
Originally posted by pekka_hirvonen View PostMikä estää sorvaamasta b28 mäntiin vastaavaa öljyrengas uraa kun b25 männissä? Sitten olisi öljyrenkaatkin käypää tavaraa rautalohkoon :think
-PekkaOriginally posted by bmwcruiser View PostIhan hyvä pointti.
Sitten ne renkaat ainakin varmuudella kävis sinne. Sorviin mäntiä jo sovittelinkin, urien puhdistusta varten tosin. Harmi vaan että omassa sorvissa on liian pienet leuat noitten mäntien kiinnitykseen..Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
-
Originally posted by JJT View PostEntäs m52b28 valurautalohkoisen renkaat? Ei tarviis sorvailla. Vai onko niissä sitten eri männät?
Tiie vaikka noi meikäläisenkin kamat ois rautalohkosesta. Näiden omien b28 mäntien alkuperäiset öljyrenkaat oli sen verran kulahtaneet, että ne piti viskata pois, joten joutuis taas hankkimaan uudet setit - ei halpaa huvia sekään. Sen puoleen käyttäisin mielellään näitä jo olemassa olevia b25 renkaita.
Edit: Nuo omat b28 männät kokoa 83,975, rautalohkosissa sama koko?Last edited by bmwcruiser; 12-01-2012, 17:17.E30
Comment
-
-
Valurautalohkoisia m52:a tehtiin maihin joissa bensa oli kovasti rikkipitoista. Rikki pilaa alulohkon nikasil-pinnan.
Realoem:stä voi noita katella.Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
-
Originally posted by Cell View PostNäin muutaman vuoden jälkeen pitää muuten laittaa kun tämä osui silmiin (ettei sama väittely ala uudestaan), tuo auto jonka moottorin sisuskaluja kovin arvottiin, kävi viime kesänä (?) saarisella penkissä ja tulokset oli jotain kovin muuta kuin aikanaan sporttiautossa. Onpa tuolla hyvä vakio tainnut luovuttaa enemmän. Ei siis lastulla mahottomia silloin, nyt eikä tulevaisuudessa.Mahtiala kustom - No connectionBmw E21 320A -81 "330i"Bmw e30 318is
Comment
-
Comment