Millainen vaikutus kampikulmalla on? S5X moottoreissahan todella jyrkkä 1:5X suhde toisin on S14 ja S38/M88 moottoreissa huomattavasti loivempi 1.7X.
Onko S5x moottorien suhde heikko vain kustannus syistä vai onko ero niin mitätön, että hyvillä pinnotteilla ja tako osilla ongelmaa ei synny edes korkeilla kierroksilla? Ja millainen vaikutus kampikulmalla on syliterien täyttöön, jyrkällä suhteellahan mäntä liikkuu nopeammin.
Onko S5x moottorien suhde heikko vain kustannus syistä vai onko ero niin mitätön, että hyvillä pinnotteilla ja tako osilla ongelmaa ei synny edes korkeilla kierroksilla? Ja millainen vaikutus kampikulmalla on syliterien täyttöön, jyrkällä suhteellahan mäntä liikkuu nopeammin.


koneistajan kans katottiin tännään mahlen kataloogia ja m54:sen männät kiinnitti huomion..niitä saa ylikoossa joten koneistaja oli sitä mieltä että menis m54sen männänrenkailla rautalohkoonkin..kuulemma alulohko käsitellään hoonauksen jälkeen jollain pii-systeemillä ja näin ollen männänrenkaat käytännössä hiertävät vain sitä piitä?..
Comment