Originally posted by Jasu
View Post
M20 ylikoko-topic -yhdistetty
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Minkälainen työmaa/hinnaltaan on saada b20 kansi vastaamaan b25 kantta,ja onko järkevää?. Noita 2litrasen kansia vain tuntuis löytyvän helpommin ja halvemmalla. Tulis b27 turboon.MB 300D -88
KTM 690SMC -08
ex e36 325 cabrio -94
e36 320 -91
e30 325E
"Mies,joka voi hymyillä asioiden mennessä pieleen,on tullut keksineeksi jonkun,jota voi syyttää"
Comment
-
Tulee halvemmaksi ostaa suoraan b25 kansi. (huom. noita 885 kansia löytyy myös uudemmista eta malleista)Originally posted by Tukisuksi View PostMinkälainen työmaa/hinnaltaan on saada b20 kansi vastaamaan b25 kantta,ja onko järkevää?. Noita 2litrasen kansia vain tuntuis löytyvän helpommin ja halvemmalla. Tulis b27 turboon.
Comment
-
-
Saman tyyliset kuin m20b25 männät.Originally posted by Racink View PostMinkämoiset männät noissa "super etoissa" on? Samantyyliset tasalakiset kuin vanhemmissa vai pattipää tyyliset kuten b25:ssä? Olen hukannut Mahlen mäntäkirjan jonnekin...
Comment
-
Joo niissä on 3,5mm monttu.Originally posted by Grov3 View PostMulla on 9 ruttusen etan männät ja niissä ainakin on pieni monttu männän päässä!
Comment
-
Onko kukaan laitattanut suurempia venoja 885 kanteen?
Comment
-
Kansista
Eli siis etan kanteen? Muistelen lukeneeni että tämä etan kansi olisi "ahtain" tämän mallisarjan kansista. En sitten tiedä saisiko venttiilejä suurentamalla millaista hyötyä. Mutta jos joku haluaa selvittää niin multa löytyy yks etan myyntiinOriginally posted by Jasu View PostOnko kukaan laitattanut suurempia venoja 885 kanteen?
Mitä itse opiskelin foorumilta tohon omaan etan alakertaan niin paras vaihto ehto oli m20b20 kansi 2,5 venoilla ja avarretuilla kanavilla.
b20:ssä on pienenpi palotila kuin b25:ssa niin ei putoa puristukset. Sitä en sitten tiedä et paljonko niillä puristuksilla olisi eroa kyseisillä kansilla
sori jos meni ot
Ex-jatkeet
E3 2500 -74
e30 318 -87
e30 320 cabriolet -87
nykyinen projekti e30 325e
+lukematon määrä muita romuja
Comment
-
885 kansi löytyy myös 325 mallista joten ovat identtiset etan kanssa (poislukien etan kannen nokkapukkien erot) Itselle tulossa m20b28 joten tuskin tuosta venojen suurentamisesta haittaa olisi.Originally posted by Grov3 View PostEli siis etan kanteen? Muistelen lukeneeni että tämä etan kansi olisi "ahtain" tämän mallisarjan kansista. En sitten tiedä saisiko venttiilejä suurentamalla millaista hyötyä. Mutta jos joku haluaa selvittää niin multa löytyy yks etan myyntiin
Mitä itse opiskelin foorumilta tohon omaan etan alakertaan niin paras vaihto ehto oli m20b20 kansi 2,5 venoilla ja avarretuilla kanavilla.
b20:ssä on pienenpi palotila kuin b25:ssa niin ei putoa puristukset. Sitä en sitten tiedä et paljonko niillä puristuksilla olisi eroa kyseisillä kansilla
sori jos meni ot
Olisi mulla kyllä tuo b20 kansi b25 venoilla mut se ei noiden 9.7:1 mäntien kanssa passaa.
Comment
-
Miksei? Onko puristuskorkeus liian suuri? Mitkä kanget? Itse en ainakaan enää laittaisi b25(885) kantta tasalakisten mäntien kanssa jos ei ole pakko.Originally posted by Jasu View PostOlisi mulla kyllä tuo b20 kansi b25 venoilla mut se ei noiden 9.7:1 mäntien kanssa passaa.
Nimim.: Kokemusta on.
Edit: Taidatkin tarkoittaa b25:sen 9.7:1 mäntiä(onko niitä edes semmoisia, en muista?), jos näin niin sitten ei mitään. 130mm kanget?Last edited by Racink; 01-11-2008, 19:15.
Comment
-
325:sen kansi.Originally posted by Lep1 View Postnii elikkä mikä kansi ois parhain 2.7 turboo ??
Comment
-
Onko kukaan kokeillut m52b28 kampuran kanssa 140-145mm kankia? Ottaako lohkoon?
Comment
-
Mikä kansi se tuon 11 ruttusen vanhan eta-koneen kanssa pitää laittaa ja mitkä puristukset sieltä tulee sitten?Last edited by Pasi_K; 26-04-2011, 23:02.
Comment
Comment