Announcement

Collapse
No announcement yet.

M20 ylikoko-topic -yhdistetty

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • zJark
    BTCF Member
    • Sep 2005
    • 740
    • Ylöjärvi

    Originally posted by Lep1 View Post
    mitenkä poijjaat passaa 2.7 strokkerii noi läppä rungot.. tai siis että mitkä menee suoriltaa ja mikkä ei ? ja minkä kokoista runkoa sinne kannattaa laittaa ?
    saa tarjota privaa ..:think
    dbilas menee suoraan parilla tonnilla.
    e36 m3 rungot ohkasella adapterilla ym vinguttelu täytehitsaus hommilla varmasti edullisin ja samalla toimivin ratkasu.
    Säilyy suuttimetkin suunnilleen siinä missä pitääkin.
    Hommaa siinä kyllä on.
    MTech II + Azev A //M20 “Baby Six“ Engine.- All Muscle, no Fat!
    +Volvo V70 hYrskYttimellä & Honda Hornet

    Comment

    • Lep1
      BTCF Member
      • Jun 2008
      • 396
      • Keminmaa

      Originally posted by zJark View Post
      dbilas menee suoraan parilla tonnilla.
      e36 m3 rungot ohkasella adapterilla ym vinguttelu täytehitsaus hommilla varmasti edullisin ja samalla toimivin ratkasu.
      Säilyy suuttimetkin suunnilleen siinä missä pitääkin.
      Hommaa siinä kyllä on.
      cnc:llä sais koneistettua sen välilaipan mut mut mistä m3 ne ois sitte järkevimmän kokoiset rungot e46 3.2 e36 3.0 vai 3.2 ?
      e46 330xia 00
      e3 3.0Sa 77
      e30 325i 89 cabrio
      e30 320i 88
      e32 735iL 88
      e30 318is 90
      e28 520i 86
      e30 320i 89

      Comment

      • ZoMbiE
        Bimmer Enthusiast
        • Nov 2003
        • 2583
        • Lohja, Virkkala

        TWM:n rungot sinne menee ainakin, pienellä työllä tosin ,ja konepelti ei enää orkkiksena mene kiinni. Jako noissa ei täsmää, joten on pakko levittää imusarjaa -> nousee ylöspäin. Tuolla mun projektissa on kuvia. 40mm on noi omat ja ainakin noi toimii ihan kivasti. Dbilas on paras vaihtoehto jos vaan on rahaa, tulee plenumikin mukana ilmeisesti :think.

        Comment

        • jani
          BTCF Member
          • Jul 2002
          • 5147
          • Kuopio

          Dbilas on varmasti toimivin ja helpoin ratkaisu. E36m3 läppärungot on osaavalle kaverille kustannustehokkain.

          Vakioimusarjakaan ei ole susihuono, mikäli sen kaverina on aftermarket ecu ja ilmamäärämittari poistettu.
          F33 435d Mineral-grau metallic
          K40 K1200s sondermodell

          Comment

          • Noppe
            Bimmer Fanatic
            • Dec 2006
            • 535
            • Kuopio

            Kertokaas mikä mäntä tuossa on jos siitä nyt pystyy sanomaan mitään.
            Meni kansihommiksi auton kanssa ja edellisestä kannesta oli höylätty palotiloja ja uusi ei sopinu viereenkään ennenkuin pirralla ajeli kannesta tavaraa pois. Mäntä tulee n.10mm korkeimmillaan lohkosta yli.

            Comment

            • ZoMbiE
              Bimmer Enthusiast
              • Nov 2003
              • 2583
              • Lohja, Virkkala

              Eikös noi ole ne 9,7:1 männät? Jos en ihan kieroon katso...

              Comment

              • Noppe
                Bimmer Fanatic
                • Dec 2006
                • 535
                • Kuopio

                Originally posted by ZoMbiE View Post
                Eikös noi ole ne 9,7:1 männät? Jos en ihan kieroon katso...
                Ei kyllä kerro mulle mitään. Eli? Mistä koneesta yms?

                Comment

                • ZoMbiE
                  Bimmer Enthusiast
                  • Nov 2003
                  • 2583
                  • Lohja, Virkkala

                  Originally posted by Noppe View Post
                  Ei kyllä kerro mulle mitään. Eli? Mistä koneesta yms?
                  M20B25, siis jos noi on ne miksi minä niitä väitän. Oiskohan tuossa lohkoa laskettu ,vai onko sulla B20:n kansi käytössä? Kun kerran ahtaaksi käy...

                  Comment

                  • Jasu
                    Bimmer Enthusiast
                    • Dec 2002
                    • 2110
                    • Tampere / Isojoki

                    On kyllä melkoiset venakolot tehty.
                    Volvo S80 V8
                    Mercedes C250d
                    M: Ishihara-Johnson crank scraper M20B25

                    Comment

                    • Noppe
                      Bimmer Fanatic
                      • Dec 2006
                      • 535
                      • Kuopio

                      b20 kansi on, mutta edellinen oli b25 josta siis oli myös isonnettu palotiloja...

                      En kyllä tarkemmin kahtonu, mutta olisi varmaan pistänyt silmään jos olisi lohkossa ollut koneistus jälet.


                      Onpa mukava rassailla tuommosta sekasikiöitä jota joku amis väännelly siellä autopuolella... Entisen kannen kanavatkin oli yhtä tasaset ku betonimyllyn sisus.

                      Comment

                      • mikke225
                        Newbiemmer
                        • May 2009
                        • 1
                        • Vantaa

                        .....

                        Comment

                        • ZoMbiE
                          Bimmer Enthusiast
                          • Nov 2003
                          • 2583
                          • Lohja, Virkkala

                          B20 kansihan ei mene muutenkaan tommosen paketin jatkoksi. Sitähän voi olla sitä edellistä kairattu, ku on "viritetty" autoa

                          Comment

                          • Noppe
                            Bimmer Fanatic
                            • Dec 2006
                            • 535
                            • Kuopio

                            Miten lie, mutta virittäjällä ammattitaito ollu ainaki kohallaan kun yksi pakokanavaki oli läpi asti vesitilaan.

                            Comment

                            • Lep1
                              BTCF Member
                              • Jun 2008
                              • 396
                              • Keminmaa

                              paljo puristuksii tulee? 2.7 alakerralla ja b25 kannella ja eta 10.2 männil 130 mm veiveil.. mikä puristussuhde ois sopiva ?
                              e46 330xia 00
                              e3 3.0Sa 77
                              e30 325i 89 cabrio
                              e30 320i 88
                              e32 735iL 88
                              e30 318is 90
                              e28 520i 86
                              e30 320i 89

                              Comment

                              • Jasu
                                Bimmer Enthusiast
                                • Dec 2002
                                • 2110
                                • Tampere / Isojoki

                                Originally posted by Lep1 View Post
                                paljo puristuksii tulee? 2.7 alakerralla ja b25 kannella ja eta 10.2 männil 130 mm veiveil.. mikä puristussuhde ois sopiva ?
                                Yli 9.5:1 ja alle 10.0:1. Minkälaiseen käyttöön tulee ja mikä budjetti?
                                Volvo S80 V8
                                Mercedes C250d
                                M: Ishihara-Johnson crank scraper M20B25

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎