M10 viritys ja rakennus topic

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Eepo
    replied
    Originally posted by BMW323 View Post
    tarkotus kumminki tehä kestävä kone kohtuu tehoille 250-350hv mut kestäis kumminki isompaa tehoa tarvittaessa
    tarinahan ei kerro millainen m10 sulla siellä on rakenteilla?
    jos kyseessä 1.6 ladan kaasarilla ja holsetti kyljessä, niin aletaan liikkua jo hämärän rajamailla

    Leave a comment:


  • petrolhead
    replied
    Jos laittasin turbon omaan tötteröön niin saisin varmaan kohtuudella ton 250 heppaa ulos. En kyllä keksi miksi nykyiset männät ei kestäisi leikissä mukana. Matalammalla puristuksella tosin.
    Ei kao noi nyt niin amerikantehot ole vielä ettei mäntä kuin mäntä kestäisi jos on uusi ja muut asiat on hyvin tehty.

    Leave a comment:


  • BMW323
    replied
    minkäs merkkisiä mäntiä porukka suosittelee turbo koneeseen?

    alkaa jossain välin alkuvuodesta turbotus projekti ja ei tosiaan oo köyhälle nopea projekti mut rakennetaan kumminki
    osia ostaa sillo ku on varaa
    tarkotus kumminki tehä kestävä kone kohtuu tehoille 250-350hv mut kestäis kumminki isompaa tehoa tarvittaessa

    Leave a comment:


  • petrolhead
    replied
    Hommasin uudet kiertokangen helat, vanhoista yksi oli pyörinyt.
    Uudet näyttää pinaltaan samanlaisilta kuin laakeriliuskat siinä missä vanhat on kuparinväriset ? Uudet on myöskin halkaistut jos se on oikea termi. Onko kommenttia/ ajatusta miksi näin. Osat on alkuperäisiä.


    Siihen varauduinkin että öljyreiät joutuu poraamaan. Siinä ei varmaan ole muuta kun reiät läpi ja kalvaa jäysteet pois.

    Leave a comment:


  • petrolhead
    replied
    Onko kukaan mittaillut nostoja esim Schrickin nokista? Ajattelin jos joku haluaa jakaa. Pyörittelin tossa vakiokepin ja virinokan, otin 5 nokan asteen välein noston ylös niin saa vähän kuvaa millasilla osilla pelataan.
    Aattelin sitte että ois mielenkiintonen nähä paljonko oma nokka eroaa oikeesti esim siitä Schrickin 304:sta.

    Leave a comment:


  • Muumi
    replied
    Originally posted by KingOnTheRoad View Post
    Kuinka iso homma on m10 lohkoon istuttaa s14b23 kampi?
    Ite kampihan sopii, mutta millä kangilla näitä on pyöritetty, mm?
    Ja kampikulmahan menee vähän jyrkäksi, niin onko tuo ylipäätään järkevä turbokäyttöön? Vai halkeaakohan tuossa vain +2barilla vanhaki lohko?

    Siinä isoimmat mietteet.
    -Jussi-
    Ässän kampurassahan on paksumpi se siivapyörän pää. Eli pientä modausta sinne suuntaan vaatii.
    144mm kangillahan se ässäkin pyörii, eikä siinä ole mitään huonoa , eli customi männät koneeseen.

    Leave a comment:


  • petrolhead
    replied
    Originally posted by hill-tun View Post
    Onks nämä niitä Ruotsin poikien tuotoksia?
    TODA, japanialainen pulju.

    Leave a comment:


  • KingOnTheRoad
    replied
    Tuommoset minäki haluan

    Leave a comment:


  • hill-tun
    replied
    Originally posted by petrolhead View Post
    Onks nämä niitä Ruotsin poikien tuotoksia?

    Leave a comment:


  • KingOnTheRoad
    replied
    Kuinka iso homma on m10 lohkoon istuttaa s14b23 kampi?
    Ite kampihan sopii, mutta millä kangilla näitä on pyöritetty, mm?
    Ja kampikulmahan menee vähän jyrkäksi, niin onko tuo ylipäätään järkevä turbokäyttöön? Vai halkeaakohan tuossa vain +2barilla vanhaki lohko?

    Siinä isoimmat mietteet.
    -Jussi-

    Leave a comment:


  • petrolhead
    replied
    Originally posted by peeämwee View Post
    https://www.google.com/search?q=bmw+...utf-8&oe=utf-8

    enpä ole vastaavaan törmännyt. hintaakin tuppaa olevan. kokemuksia, tietoa?
    En tiiä mutta jos saa haaveilla ni laitan vaihtarin :






    Oon törmänny tohon kyseiseen myynti-ilmotukseen kanssa.. Mistään mitään tietämättä, sekä mainostettu iskunpituus että hinta kuulostaa vähän hatusta vedetyiltä jotenkin.
    Last edited by petrolhead; 20-10-2015, 22:33.

    Leave a comment:


  • peeämwee
    replied
    m10 stroker kit 2.6



    enpä ole vastaavaan törmännyt. hintaakin tuppaa olevan. kokemuksia, tietoa?

    Leave a comment:


  • petrolhead
    replied
    Originally posted by pazq View Post
    Eikai se multa ostama ollu halki?
    On. Vesitilasta kansipultin reikään ja siitä edelleen vesitilaan. Normi homma niinku noi halkee.

    Leave a comment:


  • pazq
    replied
    Originally posted by petrolhead View Post
    mulla on tallissa dekkitasostaan haljennut STD mitoissaan oleva 1967 vuotinen.
    Eikai se multa ostama ollu halki?

    Leave a comment:


  • reload
    replied
    Originally posted by petrolhead View Post
    Kokeile, sillä se selviää.
    Oon nähny halkeemattomia, toisaalta mulla on tallissa dekkitasostaan haljennut STD mitoissaan oleva 1967 vuotinen. Jos kysymykseen on varma vastaus olemassa niin minä sitä en tiedä.

    Mielenkiinnosta, miksi se on porattava millin suuremmaksi?
    Löytys edullisesti hyvät männät... Eikös vakiona ole 89 poraus? löytyykö jostain fiksuun rahaan 89.00 tai 89.50 mukit?

    Leave a comment:

Working...
X