Paljon siinä on puristukset?
Älä luota alakerran alkuperäiseen YKK-merkkiin.
2015 VW Crafter 1984 BMW 316 2009 Kawasaki Ninja 250RRR petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
2015 VW Crafter 1984 BMW 316 2009 Kawasaki Ninja 250RRR petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Jaa. Jos ei siinä oo säätöä niin todennäköisesti keppi on todellisesta YKKsta jopa hieman jälessä.
2015 VW Crafter 1984 BMW 316 2009 Kawasaki Ninja 250RRR petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Sport Getrag
1st - 3.72:1
2nd - 2.40:1
3rd - 1.77:1
4th - 1.26:1
5th - 1.00:
Sport Getragissa kierrosten pudotus kakkoselta kolmoselle on vähän pienempi.
Mulla on vaparin perässä tuo Getrag ja perä on 3,46. Ihan OK. Mutta ei se ajossa tunnu miltään super close ratio vehkeeltä, kun ei olekaan. Pitäs olla suorahampainen loota missä ykkönen on 2 pilkku jotain ja suora vitonen.
Mopolla ajon jälkeen miettii miksei autoissa voi olla samanlaiset askit.
2015 VW Crafter 1984 BMW 316 2009 Kawasaki Ninja 250RRR petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
No joo siis mulla on vaparin m10 perässä 240 getraggi, miettiny mitä laatikkoa siihen 🤔olis edes vitonen suora. On vaan aika suolaset hinnat esim 262cr tai 235. Perävälityksen vaihto 4.45 piristi menoa
Jos lasket mitä kierrosten tiputus on prosenteissa vaihteella toiselle. Huomaat että käytännössä vain 1->2 ja 2->3 välit on pienemmät tossa sport lootassa.
2015 VW Crafter 1984 BMW 316 2009 Kawasaki Ninja 250RRR petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Kasaan nyt vihdoin tuota m10b18i konetta johon tulee jyrkempi nokka. Vakio nokkapyörällä venttiilin nostot menee väärin ja mietin joudunko ostamaan säädettävän nokkapyörän vai teenkö sen alkuperäisestä?
Mutta jostakin vanhasta foorumin linkistä luin että voisi normaalista viilailtukin kestää.. 4 pulttia ja yksi tappi, tarviiko tappia välttämättä? Ei mieluusti turhaan riko.
Kasaan nyt vihdoin tuota m10b18i konetta johon tulee jyrkempi nokka. Vakio nokkapyörällä venttiilin nostot menee väärin ja mietin joudunko ostamaan säädettävän nokkapyörän vai teenkö sen alkuperäisestä?
Mutta jostakin vanhasta foorumin linkistä luin että voisi normaalista viilailtukin kestää.. 4 pulttia ja yksi tappi, tarviiko tappia välttämättä? Ei mieluusti turhaan riko.
Kokemuksia ja neuvoja otetaan vastaan!
Osta tämä ei tarvi viilailla ja pelleillä + pysyy kiini.
Comment