Ketjunkiristimen männässä on kuula ja hiluja sisällä. Pitäskö koko komeuden tulla pihalle männän peräpäästä ihan kopauttamalla? Puhalsin paineilmaa männän haarukassa olevasta reiästä sisään, tuntui jotenkuten ilma kulkevan.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M10 viritys ja rakennus topic
Collapse
X
-
2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
-
-
Jätin molemmat mitä löyty dieseliin likoomaan.2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
-
Originally posted by jr66 View PostOta milli siitä patista ?2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
-
Mun opus sanoo 60Nm ja 55Nm, Cleaned and lubricated.
edit: Siis 60 runkopukit, ja veivinmutterit 55.Last edited by petrolhead; 18-02-2016, 22:04.2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
-
Originally posted by petrolhead View Post129 milliä tasan molemmat. Tai no, joko mauseri ehti lämmetä kädessä tai sitte toi isotappinen on puoli pillumillin sadasosaa matalampi.
Tossa kuosissa, pikkukannen palotilan suurin halkaisija on 82,5mm ja siitä 90 astetta poikittain mitaten 72,5. Toisessa vastaavat on 88 ja 76Pakko tarkastaa, tulee niin usein puhuttua läpiä päähäsä.
EDIT: Niin en suinkaan mitannut tosta kuvassa näkyvästä josta on palotilaa jyrsitty.Last edited by aisi316; 10-10-2017, 13:11.1502 turbo -77
316 m10 2.0 NA -88
316i original -90
525i touring -03
Comment
-
-
Originally posted by aisi316 View Postmoro! onko kuvan kansista oikeanpuoleinen jyrsitty 2002tii wössnereille?2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
-
Originally posted by petrolhead View PostJoo se on niitä virimukeja varten jäystetty. Ei ne nimenomaisesti ole ti/tii mukit, ne sopii yhtä huonosti yksiin kaikkien M10:n kansien kanssa.1502 turbo -77
316 m10 2.0 NA -88
316i original -90
525i touring -03
Comment
-
-
Ei ole mitään tarvetta jyrsiä tasaiseksi puolipalloksi kun palotilan reuna laskee tarpeeksi jyrkästi.
Männän patteja (ympyräkartio) kavennettiin, koneistajan mukaan olisi osuttu seeeteihin jos mukin patin muodin olisi kopioinut kanteen. Mä annoin spekseiksi että patin muoto + kartion pohja-, ja lakiympyrän säteisiin lisätään 1mm.
Toki sitte kun ite hankit jotkut tommoset niin varmistat kuitenkin oman kokoonpanon mittailemalla jutut. Pidän hyvänä setuppina tuota, en tiedä muuta järkevää tapaa saada riittävän korkeita puristuksia, vaikka vaatiikin töitä.
Kokoonpano vei kymmenisen litraa RE85:a sadalla, joten kai se jollainlailla toimikin.Last edited by petrolhead; 15-10-2017, 12:29.2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
-
Originally posted by peltone View PostHaaveilua ja itsensä sivistämistä. Turbokaasaria mallia Weber DAT on 32/32 sekä 34/34.
Keskusteluissa mainitaan lähes aina vain 32-malli. Mitä käytännön eroa nuo millit tekevät?
Comment
-
-
Originally posted by jr66 View PostIsompi ei ehkä toimi 1,6 koneessa jos on suunniteltu 2-litraiselle, pikkukoneen imu ei riitä. Noin karkeasti ottaen tämä kokoeron vaikutus.E30 316 -87
E91 325i -06
E61 530d -06
F10 520d -14
ex. E30x9, E34x2, E39x2, E36x2 E46x3
Comment
-
Comment