Originally posted by Wespa
View Post
M52 kysymyksiä ja vastauksia II
Collapse
X
-
Taisi olla minunkin boschit neukkulasta :think Pikkumeseen vaihdoin alkutalvesta, ngk:t olisin laittanut mutta ei ainakaan silloin motonetissa ollut enkä viitsinyt etsiä muualta.
-
Viimeisen kerran kun itse ostin Boschin tulppia (tosin vääränmerkkiseen) niin ne olivat puolestaan Made in Russia. Yksi katkesikin sitten momenttiin kiristettäessä, onneksi tuli talttaruuvarilla ulos suht helposti.Originally posted by Baas 009 View PostEnpäs edes muista mitkä tulpat laitoin, mutta tähän liittyen tuli mieleen pieni anekdootti.
NGK:n tulpat valmistetaan suurimmalta osin nykyään ranskassa eikä japanissa. Jotkut ovat väittäneet laadun heikenneen, ittellä ei havaintoja kun en omista mitään kireitä moottoreita. NGK:n tulpilla olen toki ajanut varmaan 200000km...
Leave a comment:
-
Just laitoin M52B28 pataan NGK BKR6EK tulpat ja kone käy kuin kello. Eikä maksa kuin 3e/kpl.
Leave a comment:
-
Enpäs edes muista mitkä tulpat laitoin, mutta tähän liittyen tuli mieleen pieni anekdootti.
NGK:n tulpat valmistetaan suurimmalta osin nykyään ranskassa eikä japanissa. Jotkut ovat väittäneet laadun heikenneen, ittellä ei havaintoja kun en omista mitään kireitä moottoreita. NGK:n tulpilla olen toki ajanut varmaan 200000km...
Leave a comment:
-
NGK:t on kyllä parempi tulppa niin m5x, kuin myös m6x. ja molempia saa BMW-leimoinOriginally posted by asis View PostEn tiedä, jotenkin tuntuu luontevammalta laittaa Eurooppalainen tulppa
Boschia kaiketi tulee marmorilta BMW leimoin, vai?
ovat omilla osanumeroillaan.
Leave a comment:
-
Originally posted by asis View PostNäyttäs Boschin sivu että F7LDCR tulpan valmistus on lopetettu ja korvaajaksi ehdottaa FR7LDC+. Eikös tuo korvaava nyt lähtökohtaisesti ole väärä tulppa?
https://www.boschsparkplugs.net/bosch-f7ldcr-spark-plug
Äkikseltään näyttäs F7LDCR tulppa olevan pikkuhiljaa myyty loppuun.
Minkä vuoksi NGK ei kelpaa?
Leave a comment:
-
Näyttäs Boschin sivu että F7LDCR tulpan valmistus on lopetettu ja korvaajaksi ehdottaa FR7LDC+. Eikös tuo korvaava nyt lähtökohtaisesti ole väärä tulppa?
https://www.boschsparkplugs.net/bosch-f7ldcr-spark-plug
Äkikseltään näyttäs F7LDCR tulppa olevan pikkuhiljaa myyty loppuun.
Leave a comment:
-
Originally posted by jr66 View PostEn tiedä ilosta mutta tarvitsee kaveriksi jousitetun levyn, asetelma saattanee käydä tuplamassasta :thinkTosiaan niin taitaa olla eri asetelma kovan vauhtiksen kaverina.Originally posted by Remotion View PostAinakin E36/8 sopii tuommoisen kaveriksi E28 M535i jousitettu kytkinlevy. Autodogista kattoo ni löytyy paketti missä asetelma samassa hyvin huokeasti.
Leave a comment:
-
Ainakin E36/8 sopii tuommoisen kaveriksi E28 M535i jousitettu kytkinlevy. Autodogista kattoo ni löytyy paketti missä asetelma samassa hyvin huokeasti.Originally posted by KasTrolli View PostB28:ssa on paikallaan kova teräksinen vauhtipyörä, onko tästä mitään iloa?
Leave a comment:
-
e39:seissä se on tyhmästi moottorin johtosarjassa, mutta kun sulla kait se jo manuaali on,Originally posted by KasTrolli View PostPakkianturin kytkentä selvinnee jostain kytkiksestä tai kysymällä täältä. Onks tietoo?
eli anturi on jo johonkin kytketty, niin ei kait siinä ole muuta, kuin katsoa, että seuraavassa
johtosarjassa se tulee samaan johtoon korin puolelle.
pakkianturin johdotus kulkee e39:seissä siis latauksen ja öljynpaineen merkkivalojen lailla
suoraan läpi dme:n, eikä dme edes huomaa, jos jätät sitä kautta kytkemättä.
Leave a comment:
Leave a comment: