Ehkä hieman tyhmä kysymys,mutta kuinka saan laturin herätteen yksinkertaisimmillaan toimimaan? M52B20 koneena ja laturin herätteeseen näyttäs tulevan kaksi johtoa. Virta piiri kaaviossa on jonkinnäköinen "latausrele". Moottori tulossa aivan eri koriin joten mahdollisimman yksinkertainen saisi olla. Välttämättä latauksen merkkivaloakaan ei tarvitse olla,koska mittaristo ei tule tuollaisenaan käyttöön. Jos vaatii merkki valon toimiakseen, onnistuu toki laittaa erillinen valo.
edit:Vastataan itse itselle. 2pin laturille kun syöttää +12V niin rupee lataamaan. Kokeiltu irtolaturia pyörittää pultti mopolla ja syötetty virtaa eritavoilla.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M52 kysymyksiä ja vastauksia II
Collapse
X
-
Originally posted by [Snowboarder] View PostEi taida ainakaan suoraan mennä?
Ei mene suoraan kun Cherry on M12x1 kierteellä varustettu pötkylä.
Tommonen adapteri on oltava:
Ja mulla ei enää noita ole. Nimim Räsis saattaa vielä myydä.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Matuh View PostMiksei "cherry"?:think Eli ZF ELECTRONICS GS100502
Omassa ainakin toiminut Maxxecun kanssa kuin kello.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Vauhtivaunu View PostM54:n imunokan hall-anturi(t) käynee. Pazi voisi varmistaa asian?Originally posted by Pazi88 View PostJoo m52tu/m54 imunokan anturi menee suoraan kanteen ja liitinkin passaa, kun viilaa haitan tai 2 pois. 12v käyttöjännite suoraan auton sähköistä ja pull-up käyttöön ecussa.
Leave a comment:
-
-
Joo m52tu/m54 imunokan anturi menee suoraan kanteen ja liitinkin passaa, kun viilaa haitan tai 2 pois. 12v käyttöjännite suoraan auton sähköistä ja pull-up käyttöön ecussa.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by [Snowboarder] View PostOnko tähän suositella toimivaa anturia maxxecun kanssa?
M54:n imunokan hall-anturi(t) käynee. Pazi voisi varmistaa asian?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Vauhtivaunu View PostM52 alkuperäinen nokka-anturi ei sitten toimi minkään muun ohjaimen kanssa kun Siemens MS41:n.
Se ei ole hall- anturi, eikä Vr-anturi vaan aivan omanlaisensa taajuusmuuttaja-anturi.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by [Snowboarder] View PostNokan tunnistimessa pin 1. Musta,pin 2.punanen ja pin 3 keltainen.
Alkuperäisiä antureita ja nuo värit nimenomaan anturin päässä. Alkuperästä moottorin johtosarjaa ei enää oo,mistä vois kahtoo mitkä värit siellä puolella..
M52 alkuperäinen nokka-anturi ei sitten toimi minkään muun ohjaimen kanssa kun Siemens MS41:n.
Se ei ole hall- anturi, eikä Vr-anturi vaan aivan omanlaisensa taajuusmuuttaja-anturi.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Pazi88 View PostTuolla on oikein: https://drive.google.com/file/d/1dgC...w?usp=drivesdk
Siis vaikka on e36, niin ms41 koneen johtosarjan jutut on oikein. Wds on kans oikein, mut autodatan juttuihin ei kannata sokeasti luottaa
Leave a comment:
-
-
Tuolla on oikein: https://drive.google.com/file/d/1dgC...w?usp=drivesdk
Siis vaikka on e36, niin ms41 koneen johtosarjan jutut on oikein. Wds on kans oikein, mut autodatan juttuihin ei kannata sokeasti luottaaLast edited by Pazi88; 16-04-2021, 19:54.
Leave a comment:
-
-
Näkeekö jostain BMW E39 M52 singlevanos moottorin virtapiiri kaavioita?
Näyttäs Android wds sovelluksesta löytyvän kohtuu ok kaikki tarvittava.
Kysymys kuuluukin voiko tuon pinni paikkoihin luottaa? 1. Syöttö jännite,2 signaali? 3. Maa?
Oudosti tosin kuvattu pinni järjestys,koska liittimessä on 1,2,3. . Tosin autodatankin kaavio näyttää pinnijärjestyksen noin..siinä vielä erivärisiä johtoja mitä tuossa yllä olevassa.
Tällä hetkellä kampuran tunnistimen värit: pin 1. Punanen,pin 2 keltainen ja pin 3 valkea.
Nokan tunnistimessa pin 1. Musta,pin 2.punanen ja pin 3 keltainen.
Alkuperäisiä antureita ja nuo värit nimenomaan anturin päässä. Alkuperästä moottorin johtosarjaa ei enää oo,mistä vois kahtoo mitkä värit siellä puolella..
Leave a comment:
-
-
osaakos joku sanoa että kun männä tapin c- sokkaa irrottaessa sörkkäsin muutaman millin pituudelta männässä olevaan männäntapin helaan kynnellä tunnettavan naarmun niin menikö käyttökelvottomaksi tuo mäntä vai kuluuko sileäksi käytössä kun ei tarvitse kuitenkaan mitään öljypainevälyksiä nuo tapit
Leave a comment:
-
Leave a comment: