Suorasta johdosta voi tehdä vaikka uuden Siemensin johtosarjan kun osaa.
Kysyjä ei käsittääkseni tarkoittanut tuollaista, vaan käykö e39 M52 johtosarja e36 koriseen kun moottorin vaihtaa. Ulkomuistista mitä kattelin aikanaan oman e39:n M52 koneen johdotusta, sanoisin että ei helposti. Joutuu katkomaan johtoja ja liittämään johtosarjan sisälläkin ja nämä vain koska tuumailin kannattaako paaliin menevän e39:n johtosarjaa pelastaa. Tulin tulokseen ettei siitä saa mitään sellaista korvausta että kannattaisi vaivautua.
En ole ollut kiinnostunut asiasta koska itse en edes miettisi minkälaisen johtosarjan laittaisin, koska vaihtaisin moottorinohjaimen kun se on helpompi toimenpide ainakin minulle. Laittaa sen bemarin johtosarjan joka helpoimmin moottoriin ja koriin istuu.
Koska Speeduinolla pääsee helpommalla. Sellaisen kun saa kaikkiin M50, M50Tu ja M52 johtosarjoihin ja kusee poikki antiikkiset motronicit ja siemensit Nyt eletään jo 2020-lukua jos ei joku sitä vielä ole huomannut
Kdfi itellä käytössä tiiä siitä sitte onko se sen parempi kun motronicit ja siemenssit
no tee semmosesta joku tän tyylinen itse? moottorilles väärästäkin johtosarjasta saat
sen korille tarpeellisen liittimen. satunnainen setti googlest ko. swappiin: https://www.brunosteering.com/produc...iring-adapter/
Suorasta johdosta voi tehdä vaikka uuden Siemensin johtosarjan kun osaa.
Kysyjä ei käsittääkseni tarkoittanut tuollaista, vaan käykö e39 M52 johtosarja e36 koriseen kun moottorin vaihtaa. Ulkomuistista mitä kattelin aikanaan oman e39:n M52 koneen johdotusta, sanoisin että ei helposti. Joutuu katkomaan johtoja ja liittämään johtosarjan sisälläkin ja nämä vain koska tuumailin kannattaako paaliin menevän e39:n johtosarjaa pelastaa. Tulin tulokseen ettei siitä saa mitään sellaista korvausta että kannattaisi vaivautua.
En ole ollut kiinnostunut asiasta koska itse en edes miettisi minkälaisen johtosarjan laittaisin, koska vaihtaisin moottorinohjaimen kun se on helpompi toimenpide ainakin minulle. Laittaa sen bemarin johtosarjan joka helpoimmin moottoriin ja koriin istuu.
Koska Speeduinolla pääsee helpommalla. Sellaisen kun saa kaikkiin M50, M50Tu ja M52 johtosarjoihin ja kusee poikki antiikkiset motronicit ja siemensit Nyt eletään jo 2020-lukua jos ei joku sitä vielä ole huomannut
apuja kaivattaisiin johtosarjojen kanssa m52 elikkäs koppa on e36 320 alkujaan m50,siihen ois tulossa m52b25 pata ja itellä ois e39 johtosarja, saako sitä mitenkään päin istumaan tuohon koriin ja onko miten työläs saada sillä sarjalla pelaamaan? tuntuu nuo m52 e36 johtosarjat olevan koko maapallolta loppu kun tässä puolvuotta on sitä etsitty
m50 vanos sarjoja kyllä ois tarjolla mutta se ei tainnut m52 kansa pelata?
no tee semmosesta joku tän tyylinen itse? moottorilles väärästäkin johtosarjasta saat
sen korille tarpeellisen liittimen. satunnainen setti googlest ko. swappiin:
ServTronic - electric power steering controller kits for many models.
Saturn Vue, Opel Corsa B C D Agila, Renault Clio 2, Clio 3, Clio 4, Megane 3, Megane 4, Volvo steering pump, Toyota Yaris Prius, Subaru BRZ Toyota GT86 Scion FRS, Ford Fiesta, Suzuki Ignis Alto, Holden Barina, RPM adapter converter, Focus RS exhaust
apuja kaivattaisiin johtosarjojen kanssa m52 elikkäs koppa on e36 320 alkujaan m50,siihen ois tulossa m52b25 pata ja itellä ois e39 johtosarja, saako sitä mitenkään päin istumaan tuohon koriin ja onko miten työläs saada sillä sarjalla pelaamaan? tuntuu nuo m52 e36 johtosarjat olevan koko maapallolta loppu kun tässä puolvuotta on sitä etsitty
m50 vanos sarjoja kyllä ois tarjolla mutta se ei tainnut m52 kansa pelata?
Juu silläpä juurikin kyselin, että onko miten tiukille mitoitettu et tuleeko jotai ongelmia jos sen pellin ottaa pois.
Pääsee sinne kyllä lika muutenkin, kun aukko on tossa kopan alapuolella mistä mm. öljy pääsee valumaan ulos.
Noh, pitää koittaa ite mitä tapahtuu. Entinen tuo pelti on nyt jokatapauksessa.
Näkeepähän sitten mitä siellä on tapahtunut et tuo pelti on päässy noin vääntymään.
Kai se vähän suojaa ettei lika ja kura pääse kytkinkopan sisään pyörimään mut jos kaikki pelaa ilmankin suojapeltiä niin miks ei vois jättää pois välistä
Äkkiseltään en osannut keksiä oikeita hakusanoja, niin kysytäänpä täällä:
Onks mitään käytännön merkitystä tuolla M50/M52 lohkon ja vaihteiston välisellä peltilevyllä, jos viskaa vaa pois välistä?
Lähinnä, et onko miten tiukille mitoitettu romut tuonne.
M52B25TU+ZF 5V loota (280Z? oisko ollut).
Vaihteistoa työntäessä paikoilleen tipahti se peltilevy toiselta ohjaimelta alas, ja siinä kun en oikeen jaksanu alkaa vaihteistoa uudestaan punnertamaan, niin välistä vaa työnsin paikoilleen.. jonka jälkeen lootaa sit piti pulttien kanssa vejättää kun oli kohdillaan (jostain syystä tässä on ihan älyttömän tiukka silmälaakeri, pois ottaessakin piti raudalla vejättää irti)
Ilmeisesti se pelti oli tipahtanu uudestaan vähän välistä, ja siti vääntyny vituillee koko hökötys, kun startti ei menny paikoilleen, vaan otti siihe peltiin kiinni.
Startti väänti sitä peltiä alas painollaan, minkä vuoksi oli aika herkkä tippumaan alas se pelti.
Eipä oo ikinä aiemmin tämmöstä käynyt, eikä kyllä oo kun toinen kerta kun menee näin vittumaiseksi yks laatikon asennus.
Vaikkakin nyt pukkien päällä tusaa, ja käsinee piti työntää loota paikoilleen.
Ei riittäny kärsivällisyys enää tälle iltaa mitenkään kasata tota loppuun, niin huomenna saattaa jotai motivaatiota olla nykästä loota takas lattialle ja nypätä se peltiläpyskä pois välistä lähitulevaisuuden vitutuksen vähentämiseksi.
Juu, tää on tiedossa, kun melkein kaikissa topiceissa noin tehty
Mutta kun ne olevat M50 sähköt tarviis nyt sen M50 kanssa vielä.
Tosta Pasin videosta ja videon kuvauksesta löytyy M52 johtosarjan värien merkitykset ja tarvittavat piuhat. Sittenhän sun tarvii enää kaivaa M50 johtosarjan värit jostain, niin tiedät mikä karva kytketään minkäkin tilalle.
No sitten perun pahat puheeni Taitaa sitten olla vuosimallieroja, kun itsellä on kyllä tullut vastaan tuplavanos M52:ia ilman anturitelinettä. Niissähän on anturi lohkon takapäässä niinkuin m54:ssäkin.
Leave a comment: