Pyörä haettu säilöstä pihaan, mutta enempiä ei vielä ole ajettuna. Uudet renkaat alkaisi myös olla renkaan iän vuoksi olla pikkuhiljaa ajankohtaiset..
Nyt alla on sigun XX
Edellinen fillari oli 900/919 Hornetti
Molemmat pyörät on olleet itselle mielusia. Hauskaa kautta kaikille.
Olen myös salaa haaveillut tuollaisesta xx Hondasta, saas nähdä koska kehtaa ostaa. Ajaa ei kuitenkaan paljon ehdi mutta kiva olisi taas joku pyörä olla
Tollasella täällä. 11vuoden tauon jälkeen taas 2 pyöräinen alla.
Ja kun Italian ihmeestä kyse, niin ei ole vielä ajokunnossa talven kevyen huollon jäljiltä.
Komia rsv. Vanhemmissa oli ylipitkä välitys joka vei mukavimman terän.
Noita useampi vuosi tullut kuolattua, twinin jytinä jottai taivaallista.
Edit. Aivopieru, tämähän oli v4 pannulla.
Komia rsv. Vanhemmissa oli ylipitkä välitys joka vei mukavimman terän.
Noita useampi vuosi tullut kuolattua, twinin jytinä jottai taivaallista.
Edit. Aivopieru, tämähän oli v4 pannulla.
Kyllä tässäkin toi välitys on pitkähkö. Ykkösellä mennään sinne 155 nurkille.
Olen myös salaa haaveillut tuollaisesta xx Hondasta, saas nähdä koska kehtaa ostaa. Ajaa ei kuitenkaan paljon ehdi mutta kiva olisi taas joku pyörä olla
XX on ollut kyllä todella huoleton pyörä. Voi siis suositella.
Toki toi mun oma taitaa olla vasta jotain 14tkm tjsp ajettu.
Oon vähän harkinnut tuosta omastani luopua, koska ei "ehdi" ajaa juuri yhtään.
BMW G31 540iA xDrive B58 -18 BMW F31 320iA xDrive LCI -19 Yamarin Cross 64 BR & Yamaha F150 -20
Ex. BMW F11 530dA xDrive LCI "VOLL" -15
Ex. BMW F10 530dA -10
Ex. BMW E46 323iA "wnb ///M-Sport" -00
Ex. BMW E34 518i M43 Touring
Ex. BMW E60 525i -04
Komea, ei monelta vielä vakiona ahdettua pyörää löydy.
Kiitos kommentista.
Toi supercharger toimii myös ajossa hienosti - ahtaa hyvin jopa vakiona. Vandemon on loistava slipari lisänä, ja ne äänet
Vakiona löytyy toi 200hv, slipari + katin poisto + ecusta säätö dynossa niin 249hv. Lisääkin saa jos laittaa intercoolerin.
Tällä menty nyt kolme kesää. Maksoi 2500€ ostettaessa ja hyvin on kuljettanut läpi euroopan ja muut reissut. Kesäisin lähes kaikki työmatkat hoituu mopolla myös. Etujousitus kamppeen heikoin kohta. Tänä kesänä tavoitteena saada 100tkm rikki mittarissa. Aika hyvä value for money tämän merkkiseksi
XX on ollut kyllä todella huoleton pyörä. Voi siis suositella.
Toki toi mun oma taitaa olla vasta jotain 14tkm tjsp ajettu.
Oon vähän harkinnut tuosta omastani luopua, koska ei "ehdi" ajaa juuri yhtään.
Merkkinä loistava. Monen pyörän kokemus.
Käyttis 2022 330e xDrive M sport
Projekti 1987 735i manual It’s a hybrid. It burns gas and oil
A redline a day keeps the mechanic away / 2020 KTM EXC 250 tpi 6days = 2t 4eva http://velkakello.fi/
Tommosta 250cctä käytiin koittaan kartingradalla eka kertaa. Nuoremmalle pojalle ostin syksyllä. Muutaman sentin oon madaltanut ja muutaman kilon keventänyt. Laitoin noitten touringkumien tilalle S20 evot tilaukseen. Jotku Michelin street kumit on nyt jotka on pelkkää uraa. Kyllä niissäkin pito parani kun pudotti paineita ja sai lämpöä niihin.
2015 VW Crafter 1984 BMW 316 2009 Kawasaki Ninja 250RRR petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
^
Tota härveliä pääsis koittaan toivottavasti ylihuomenna ja lauantaina vähän isommalla kartingradalla. Kohtuullisen nopeasti juniorilla löytyy perusasiat, kohta voi viedä isolle radalle.
Sakemanni lähetti Battlax S22:t vanhempien hinnalla, hyvä säkä. Ne olis nyt alla.
2015 VW Crafter 1984 BMW 316 2009 Kawasaki Ninja 250RRR petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment