Announcement

Collapse
No announcement yet.

Moottoripyöristä keskustelua II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jokes911
    Bimmer Fanatic
    • May 2008
    • 875
    • Espoo

    Täällä kun vähäteltiin hiilarirunkoa niin tässä olis yksi

    2015 Ford Transit Custom Trend, 125hv -> +180hv
    2022 X3 Charged Edition Msport
    1999 Honda CBR 900 SC33
    2009 Husqvarna SMR 510
    2017 KTM EXCF 350

    Comment

    • mmie
      Bimmer Fanatic
      • Feb 2012
      • 493
      • Kouvola

      Originally posted by jokes911 View Post
      Täällä kun vähäteltiin hiilarirunkoa niin tässä olis yksi

      https://ebay.to/2GridWH
      Onkohan oikeasti kuiturunko vai pelkät hiilarisuojat?
      ex e36 325
      ex e46 328
      e92 335i FBO
      Ducati 900S ie
      KTM 640
      Suzuki GT550
      Honda CBR600

      Comment

      • MikeDry
        BTCF Member
        • May 2006
        • 6151
        • Helsinki

        Taitaa olla ihan kokonaan
        BMW HP4 RACE REVIEW

        Close-Up: BMW HP4 RACE
        Ex:Bmw 325ix turbo, Bmw 316, Bmw 325ixA.
        Current:Bmw 325ix, is in street use, but getting more and more better

        Comment

        • hencca89
          BTCF Member
          • Sep 2011
          • 619
          • ikaalinen

          Jos kiinnostaa amatöörin pyöristä tietämättömän puuhastelu. Niin koitan saada näköradiolle taltioitua jotain tuonne ---> https://m.youtube.com/watch?v=Nr9uLABAJZI

          Vauhti ei tule olemaan hurja. Vaan sitä touhutaan kun keritään ja tuntuu hyvältä

          Ja vinkkejä muutenki otetaan vastaan varsinki videon tekemiseen. Itsellä kokemus oli kirjaimellisesti tasan nolla kun nuo tein.

          Ja kunnollisen kameran puute tiedostetaan jo
          BMW E91 320
          MB W108 280SE
          SUZUKI GSX-R
          BMW K100 "cafe"

          Comment

          • A^A
            Bimmer Enthusiast
            • Sep 2006
            • 2168
            • Seinäjoki

            Mopo keskustelu varmaan menee tähän samaan kastiin?

            Tuli hommattua tunturi pappa automat -83. Näistä ei ole mitään kokemusta, lähinnä pv:t ja monkeyt on tuttuja ja niitä tuli paljon rassattua aikoinaan.

            Bensan kanssa tässä pähkäillyt kun tuo nyky bensa on niin perseestä että pystyiskö tuolla ajamaan 2t pienkonebensalla? 2% seosta noissa näyttää olevan, että riittääkö tunturiin. Ihan senkin takia kun varmaan tulee ajettua joku 2 tankillista vuodessa niin bensa seisoo tankissa pitkiä aikoja ja tuo pienkonebensa säilyisi paljon paremmin.
            EX: E28, E34, E36x3, E38x3, E39x4, E46x4, E60, E60LCI, E61LCI, E87, E90, E91

            Comment

            • kooma
              Bimmer Enthusiast
              • Oct 2004
              • 1016
              • Pikis

              Originally posted by A^A View Post
              Bensan kanssa tässä pähkäillyt kun tuo nyky bensa on niin perseestä että pystyiskö tuolla ajamaan 2t pienkonebensalla? 2% seosta noissa näyttää olevan, että riittääkö tunturiin. Ihan senkin takia kun varmaan tulee ajettua joku 2 tankillista vuodessa niin bensa seisoo tankissa pitkiä aikoja ja tuo pienkonebensa säilyisi paljon paremmin.
              Crossipyörillä sisäradoilla on tullut pienkonebensan kanssa touhuttua jonkun verran, osa pyöristä vaatii hiukan suuttimien vaihtoa ja joissain alkaa kaasari vuotamaan kun tuo gaso ei turvota kumitiivisteitä samalla tavalla kuin normi. Joitain yksilöitä ei oikein tahdo saada hyviin säätöihin mutta suurin osa käy ihan ok.

              Siihen voi sekoittaa öljyä itse mutta pitää olla semmoista jossa on liukenevuus hyvä muuten ei sekoitu kunnolla.
              Tällä hetkellä: F20 120d M-Sport, i3 120Ah Sport, Polestar 2 Long Range Dual Motor

              Comment

              • jaskap
                Bimmer Fanatic
                • Aug 2010
                • 517
                • Finland Rovaniemi

                Originally posted by A^A View Post
                Mopo keskustelu varmaan menee tähän samaan kastiin?

                Tuli hommattua tunturi pappa automat -83. Näistä ei ole mitään kokemusta, lähinnä pv:t ja monkeyt on tuttuja ja niitä tuli paljon rassattua aikoinaan.

                Bensan kanssa tässä pähkäillyt kun tuo nyky bensa on niin perseestä että pystyiskö tuolla ajamaan 2t pienkonebensalla? 2% seosta noissa näyttää olevan, että riittääkö tunturiin. Ihan senkin takia kun varmaan tulee ajettua joku 2 tankillista vuodessa niin bensa seisoo tankissa pitkiä aikoja ja tuo pienkonebensa säilyisi paljon paremmin.
                Normi pumppu 98 ja laadukas synteettinen kaksitahtiöljy 3% joukkoon (esim. Motul snow power). Jos käyttö on vähäistä, niin stabilisaattori bensan joukkoon ja homma toimii.
                Pienkonebensasta ei ole kokemuksia, mutta epäilemättä aitoa tavaraa. Laittaisin stabilisaattorin myös siihen, kaasarin puhdistus hartsista ei ole herkkua (kokemusta on)
                Last edited by jaskap; 14-01-2021, 08:22.
                e39 540i Sport Wagon manuaali -98. Pitää olla veekasi.
                e32 750 iA -88 DoubleSex.
                Kyllähän näillä ajamaan pystyvät kaikki. Mutta korjaapa romusta helmeksi ja ylläpidä.

                Vitriinissä (koska BMW on kaunis auto)
                e32 735 1/18
                e34 M5 1/18
                e24 635 Csi 1/18
                e9 3.0 CSi 1/18
                e31 850 Csi

                Comment

                • Turder
                  Bimmer Fanatic
                  • Oct 2008
                  • 454
                  • Suomi

                  Mä laittaisin kans 98:ia ja ihan perus 2t-öljyä, kone on niin perus että toimii kunhan on seos about kohdillaan. Ja silleen että tee sekoitus tankkiin/kanisteriin about ajomäärä kerrallaan, jos ajat vähän/harvoin. Uudet hyvät 2t-öljyt huonontaa bensan ominaisuuksia nopeasti jos seisovat sekoituksena pitkään. Tämän huomasi kisakireällä GasGasilla. Kaksi-kolme viikkoa jos seiso vanhoilla bensoilla niin se oli huonontunut, että tehoja/herkkyys hävisi eikä käynyt tyhjäkäyntiä kunnolla. Uusi sekoitus tankkiin ja taas oli ohjelmaa aivan eri tahtiin ja naputti tyhjäkäyntiä tasaisesti loputtomiin jos vaan antoi käydä.

                  Bensan aiheuttamista kaasariongelmista, en tiedä, joillekin sitä tulee koko ajan vaikka miten kikkailisi, mulle ei ole tullut mitään häikkää eli lähtevät käyntiin heti, käyvät moitteetta jne (crossi/enska, moottorisaha, ruohonleikkurit, raivaussaha) kun olen ajanut kaikissa 98:lla ja 2-tahteihin laittanut öljyt käytön mukaan, eli GasGas sai kunnon öljyjä, muihin perus 2t-öljyä Teboilista tms mistä halvalla sai. Ja olen noissa siis mennyt sillä periaatteella että ennen käyttöä tankkiin sen minkä about tarttee ja seisottaa sitten tyhjällä tai mahdollisimman tyhjällä tankilla. Tankitkin nykyään muovia ja turpoavat helposti etanolibensoista.

                  Comment

                  • jani
                    BTCF Member
                    • Jul 2002
                    • 5148
                    • Kuopio

                    Pappatunturiin kelpaa mikä vain bensalle tuoksuva ja seosöljyksi mineraaliöljy 4% seoksella. Sellaiseksi se on aikoinaan suunniteltu.

                    Kallis synteettinen seosöljy on hukkaan heitettyä rahaa. Sama myös vaihdelaatikossa.
                    F33 435d Mineral-grau metallic
                    K40 K1200s sondermodell

                    Comment

                    • mmie
                      Bimmer Fanatic
                      • Feb 2012
                      • 493
                      • Kouvola

                      Ite käyttäsin kyllä pappaan ihan normi nyky 2t öljyä. Savuttaa ja karstottuu pakoputkikin vähemmän. Hyvin suzuki GT550 -73 myös on sillä pelannut vuosikaudet..
                      ex e36 325
                      ex e46 328
                      e92 335i FBO
                      Ducati 900S ie
                      KTM 640
                      Suzuki GT550
                      Honda CBR600

                      Comment

                      • Macke
                        Bimmer Enthusiast
                        • Jan 2009
                        • 1134
                        • Porvoo

                        Joopa, se pappis ei kyllä ole kauhean ronkeli siitä polttonesteestä eikä öljyistä. Ja säädöthän hoidetaan kuntoon kun Bingiin laitetaan kiinni säätösuutin! Tiukka etukeno ja kurkoitus oikealla kädellä alaviistoon, ja siittä pikku säädöt kehiin niin pappis kiitää ja liitää kuin ajatus

                        Comment

                        • isolohko
                          BTCF Member
                          • May 2004
                          • 899
                          • Kymenlaakso

                          eipä siinä, legenda jatkuu.


                          e87 130i M-Sport, N52, 6-speed manual vm. 2005

                          Comment

                          • Macke
                            Bimmer Enthusiast
                            • Jan 2009
                            • 1134
                            • Porvoo

                            Ja aina vaan yhtä saatanan ruma kuin ennenkin.

                            Comment

                            • jokes911
                              Bimmer Fanatic
                              • May 2008
                              • 875
                              • Espoo

                              Kurapyöräkelejä odotellessa. Kotarin -17 350 nelari vaihtoi omaan talliin.

                              On se vaan todella kevyt kun vertaa omaan -09 510 Husseen. :think
                              2015 Ford Transit Custom Trend, 125hv -> +180hv
                              2022 X3 Charged Edition Msport
                              1999 Honda CBR 900 SC33
                              2009 Husqvarna SMR 510
                              2017 KTM EXCF 350

                              Comment

                              • TinoTK
                                BTCF Member
                                • Apr 2009
                                • 810
                                • Kirkkonummi

                                GSX-S tonnista täällä kellään?
                                Mopokuume heräs ja tälläinen päällimmäisenä mielessä.

                                Taitaa olla yksi käytetty myynnissä ja sekin 750 joka ei ole vaihtoehto.
                                2015 alkaen kuitenkin valmistettu, mutta jostain syystä ei suomessa noita ole ellei uutena hae. Saksasta saiskin jo valita, mutta kun ei tiedä onko rajat auki keväällä. :think

                                ///BMW M550d LCI

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎