Originally posted by isolohko
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Moottoripyöristä keskustelua II
Collapse
X
-
ex e36 325
ex e46 328
e92 335i FBO
Ducati 900S ie
KTM 640
Suzuki GT550
Honda CBR600
-
-
Originally posted by Banned View PostTuli tehtyä kaupat Adventure Kotarista. Harmittavan pitkä kevät taas edessä...
On se tuo tonninen V2 melko jytäkkä peli
Adve on edelleen yksi parhaista matkailuun soveltuvista sorapyöristä. Itse olen ajellut yhdeksän vuotta Super Endurolla ja onhan se sorateiden kunkku, mutta pitemmät asfalttireissut on aika tuskaa ajella.Pemari, Sitikka, Viiatti, sekä usiampi moottoripyörä.
Comment
-
-
Originally posted by Banned View PostTuli tehtyä kaupat Adventure Kotarista. Harmittavan pitkä kevät taas edessä...
On se tuo tonninen V2 melko jytäkkä peli
KTM 950SM oli yhden suven, n. 5tkm ajelin, saastelaitteet oli riipastu pois ja välityksiä tihennetty, niin olipa äkäinen peli tarvittaessa. ja mikä merkillisintä kulki kivasti hiekkateilläkin, katurenkailla, seisaallaan ajaen varsinkin. niin voi vaan kuvitella miten hauska tuo Adv on!
e87 130i M-Sport, N52, 6-speed manual vm. 2005
Comment
-
-
990 SMR oli itsellä monta vuotta, hyvä oli laite ei ollut mitään ongelmia. Läpät pitää synkassa ja TPS voltit oikeassa haarukassa niin käy nätisti. Itsellä oli vakiokartat kun oli muutenkin vakio mutta jos putket on kovin hengittävät niin voi olla että olisi hyvä saada myös enempi soppaa.Tällä hetkellä: i3 120Ah Sport, Polestar 2 Long Range Dual Motor
Comment
-
-
LC8 on varmatoiminen moottori ja siinä on oikeastaan kaksi paikkaa mitä pitää hieman seurailla. Vesipumpun stefa saattaa alkaa falskaamaan ja nestettä pääsee öljyn sekaan, joka taas tukkii öljynsuodattimen. Tuon ikäluokan pyörässä on jo päivitetty pumpun akseli, mutta siitä huolimatta öljynvaihdon yhteydessä kannattaa katsoa onko suodattimen lamellit turvonneet mutkille. Tuon riskin vuoksi kannattaa suosia alkuperäisiä suodattimia, koska kaikissa tarvikesuodattimissa ei ole ohivirtausventtiiliä.
Toinen paikka on kytkimen öljysuutin, jossa on neulanpään kokoinen reikä, joka tukkeutuu helposti. Kytkin kyllä toimii ilman öljyäkin, mutta saattaa käydä kuumana.Pemari, Sitikka, Viiatti, sekä usiampi moottoripyörä.
Comment
-
-
Paljon on juttua pohjolan kurapyöräilijöidenkin sivulla. Infoa tosiaan löytyy joka säätöön ja vaivaan. Tuo on 2010 malli ja 40500 km ajettu. Täysin naarmuttomassa kunnossa, joten rymyreissuja tuolla ei ole vedetty. Vielä
Vesipumpun tiivisteet oli vaihdettu 10 tkm sitten. Venat tarkastettu siinä 30 tkm tienoilla. Se olisi ensi kesänä edessä. Kunhan saa pyörän talliin (ajamalla haen keväämmällä), niin täytyy tsekkailla modit läpi. 2 ja 3 vaihteen tunnistimista kun ottaa liittimestä pinnit pois, niin pitäisi saada täydet tehot käyttöön niilläkin. Jokin saastehomma sekin, kun niitä on rajoitettu.KTM 990 Adventure
Passat GTE
Comment
-
-
Originally posted by Mr.Speed View PostTaitaa tämä uusin metsästyshaukka haukata paskaa myyntilukujen suhteen. Pyörähän on varmasti hyvä, ja 190hv tehot riittää 99% näiden omistajille, mutta silti jos ei ole mitään erityistä millä markkinoida niin ei tule mitääneläkeläisillekö ne näitä suunnittelee mäkilähtöavustimineen?
Tästä uutukaisesta kun vaihtaa tuon varmaan 25kg painavan putkiston kunnolliseen ultrakeveään yoshimuran ränniin ja säädättää ecun niin päästään varmasti yli 200hv lukemiin dynometrissä ja ajettavuus paranee huomattavasti kun saa turhaa painoa pois sieltä missä sitä ei tarvita yhtään ylimääräistä. Gen2 painossa eroa 15kg Yoshimura TRS Titanium full single-rännillä vs. stock. ja tässä uudessa tuo savupiippu painaa varmaan jo 5kg enemmän mitä gen2 vakiona.
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/t...9-654f14a92709
.."etujarrua painaessa takajarru aktivoituu" No hyh2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
-
Originally posted by naikou View PostNiin tuohan on sport tourer..No nuo yhdistelmäjarrut on yleistyneet matkapyöristä jo kevaripuolellekin, yleensä se on niinpäin että takajarrusta painamalla etusatula puristaa kanssa vähän, gessukuskeilla menee paljon takapaloja kun jarrutetaan vaan pelkällä polkimella.
Comment
-
-
Soralla absit on vähän siinä ja tässä. Toisinaan tulee tarve saada takapyörä lukkoon kääntymisen varmistamiseksi, tai jyrkkää alamäkeä lasketellessa. Kääntymiseen voi kyllä opetella sellaisen ajotyylin, että pukkaa pakkokakkosta ennen mutkaa ja laittaa pyörän luisuun moottorijarrulla.
Asfaltilla sorapyörän jarrut on melkein absit, kun eihän niitä saa lukkoon vaikka yrittää. 21" etupyörä tekee melkoisen väännön yksilevyiselle köykäiselle jarrulle. Superissa mahtaa olla sama jarrusatula edessä, kuin mikä on mun RT Bemarissa takana.Pemari, Sitikka, Viiatti, sekä usiampi moottoripyörä.
Comment
-
Comment