Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kokemuksia muun merkkisistä autoista vol. 3

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • j-a
    Bimmer Enthusiast
    • Jul 2005
    • 1522
    • PohojosPohojammaa

    Originally posted by TFV View Post
    No nyt pitäisi naapuria auttaa. On ostanut mersu 420cdin, rekkari jks-555.
    En usko kilometreihin (158tkm.)
    Löytäisikö joku asiaan vihkiytynyt harrasteveli tästä autosta lisää tietoja?
    Nöyrin kiitos, jos joku viittii.
    Ainakin se näyttää verotetun noilla kilsoilla (veropv 26.1.2018, kilsat 156tkm), eli auton Suomeen tuonut taho lienee kilsoihin uskonut. :think
    Parit näitä ja parit muita, ei sähkövispilöitä

    Ylimääräisenä tarjolla:

    E36-osia, audiovahvistinta, ohjainboksia, solenoidia ja muuta roinaa

    F25 / F26 sporttiratti, nahkaa, uudenveroinen, 150€

    Comment

    • TFV
      Bimmer Enthusiast
      • Mar 2006
      • 3080
      • Nurmijärvi

      Originally posted by j-a View Post
      Ainakin se näyttää verotetun noilla kilsoilla (veropv 26.1.2018, kilsat 156tkm), eli auton Suomeen tuonut taho lienee kilsoihin uskonut. :think
      Jep. Mutta sloveniasta tuotu.
      Webasto ei pelaa, ledinauhat valoissa vilkkuu, ratista nahkaosilta väri pois, jarrupedaalin kulma melkein puhki ym. silmään tarttuvaa.

      Star-vekottimen omistaja saa miellään ilmaista olemassaolostan
      E70, koska siihen piti olla helppo istua. Astinlaudat.

      Comment

      • N54
        Bimmer Fanatic
        • Dec 2012
        • 526
        • Satakunta

        Originally posted by TFV View Post
        Jep. Mutta sloveniasta tuotu.
        Webasto ei pelaa, ledinauhat valoissa vilkkuu, ratista nahkaosilta väri pois, jarrupedaalin kulma melkein puhki ym. silmään tarttuvaa.

        Star-vekottimen omistaja saa miellään ilmaista olemassaolostan
        Siihen on joku itse kötöstellyt ne ledit, -08 mallissa on tehtaalta lähtiessä ollut ledejä korkeintaan lisäjarruvalossa. Lisäksi ”AMG” korisarja on jälkikäteen laitettu, ajovalot ja takavalot on uudemmasta facelift mallista. Ratti on kyllä semmoisen ~350 tkm veivatun näköinen kun kävin nettiautosta vilkaisemassa.

        Webasto nyt ei metrejä katso, sen saa kyllä muutenkin jumiin.

        Comment

        • TFV
          Bimmer Enthusiast
          • Mar 2006
          • 3080
          • Nurmijärvi

          Originally posted by N54 View Post
          Siihen on joku itse kötöstellyt ne ledit, -08 mallissa on tehtaalta lähtiessä ollut ledejä korkeintaan lisäjarruvalossa. Lisäksi ”AMG” korisarja on jälkikäteen laitettu, ajovalot ja takavalot on uudemmasta facelift mallista. Ratti on kyllä semmoisen ~350 tkm veivatun näköinen kun kävin nettiautosta vilkaisemassa.

          Webasto nyt ei metrejä katso, sen saa kyllä muutenkin jumiin.
          Nonni. Kiitos mielipiteestäsi. Taidan olla oikeassa. Naapurilla tulenee myyjän kanssa keskustelu.
          E70, koska siihen piti olla helppo istua. Astinlaudat.

          Comment

          • Thmas
            Bimmer Fanatic
            • Feb 2008
            • 531
            • HEL

            Originally posted by TFV View Post
            Nonni. Kiitos mielipiteestäsi. Taidan olla oikeassa. Naapurilla tulenee myyjän kanssa keskustelu.
            Kandee hommata fakta niistä kilsoista ennen yhteydenottoa myyjään niin niin etenee sitten heti oikealla kulmalla.. se, että autoa on "tuunattu" ei suoraan ole virhe, ellei sitten ole markkinoitu esim. että autossa on alkuperäinen tehtaan AMG-paketti tms.
            Audi e-tron 55

            Exiä:
            1999 E46 316i, 2005 E46 316i, 2008 E87 120d, 2011 E90 320i, 2012 F30 320iA, 2013 F30 318dA, 2014 F32 435dA, 2014 F30 320d, 2015 F10 530dA, 2014 F32 435iA, 2013 730dA, 2015 520dA + muita merkkejä.

            Comment

            • TFV
              Bimmer Enthusiast
              • Mar 2006
              • 3080
              • Nurmijärvi

              Originally posted by Thmas View Post
              Kandee hommata fakta niistä kilsoista ennen yhteydenottoa myyjään niin niin etenee sitten heti oikealla kulmalla.. se, että autoa on "tuunattu" ei suoraan ole virhe, ellei sitten ole markkinoitu esim. että autossa on alkuperäinen tehtaan AMG-paketti tms.
              Näin ajattelimme tehdä. Ei passaa mutuja huudella.
              E70, koska siihen piti olla helppo istua. Astinlaudat.

              Comment

              • #BaierWaier#
                Bimmer Fanatic
                • Feb 2004
                • 212
                • Kempele

                Rouvalle katsellut kauppakassia / työmatkakulkinetta, viistoperä, 5-ovea, bensa, maks 150k ajettu, maks 15k€.
                Ajatus että ei olisi kuitenkaan mikään ihan perus tylsä alitehoinen vaan sellainen että olisi iskälläkin mukava välillä sillä viedä tyttöjä harrastuksiin. Rouvalla työmatka 15km suunta joten kilsoja ei hirveästi tule. Viistoperänen ei mikään must vaan porrasperäinen menis myös.
                Bemarilta oikeen tahdo löytyä mitään luotettavaa vai löytyykö?
                Tuohon alle luettelin mitä käynyt mielessä mutta eihän noihin uskalla sekaantua kun kaikissa vähintään ketju räjähtää silmille...
                -Insignia 2.0T
                -A3 Audi 2.0T / 3,2
                -Golf R32
                -Leon Cupra (R)
                -Focus ST

                Comment

                • TFV
                  Bimmer Enthusiast
                  • Mar 2006
                  • 3080
                  • Nurmijärvi

                  Focus.
                  E70, koska siihen piti olla helppo istua. Astinlaudat.

                  Comment

                  • Tonton
                    Bimmer Enthusiast
                    • Oct 2006
                    • 9101
                    • Raisio

                    F20 114i-118i kaikki kriteerit osuu
                    Ohjelmoimalla 200hv
                    sigpic
                    M-B Vito -22
                    Transit Custom -18
                    Yamaha vx ho cruiser -22
                    Kodin kylpytilojen saneeraus ja rakennustyöt V-S aluella
                    [email protected]

                    Comment

                    • 33d
                      BTCF Member
                      • Sep 2013
                      • 458
                      • Finland

                      E87 130i? N52B50 pitäisi olla aika luotettava kone. Oliko niin ettei näihin tullut sitä uudempaa M54 konetta missä oli korkeapainepumppua ja muuta kallista tyyppivikaa?

                      Onko 2.0 tsfi koneesta mitä versioita ja mikä niistä luotettavin? Itse hieman harkinnut nelikkoa talveksi ja omiin kriteereihin tulisi aika paljon osumia autoista tuolla koneella. Muistelen ettei mikään ihan kehutuin kone ollut aikoinaan, vai pitikö ne harvat sitten kovaa möykkää kenelle sattui kovat öljynkulutukset jne

                      Comment

                      • protoni
                        Bimmer Enthusiast
                        • Sep 2008
                        • 1361
                        • Tampere

                        Poikittaiskoneet ei kaiketi niinkään juo öljyä. Pitkittäisille maistui jonnekin vuoteen -11/12 asti.

                        Comment

                        • m.h
                          Bimmer Rookie
                          • Jan 2015
                          • 45
                          • Jns

                          Ihan ensimmäiset tfsi koneet oli parempia kaikinpuolin. 2008-09 koneet päivitty ketjullisiin ja öljyn syönti tuli myös.

                          Comment

                          • mikae34
                            Bimmer Enthusiast
                            • Apr 2004
                            • 4985
                            • Forssa

                            Originally posted by 33d View Post
                            E87 130i? N52B50 pitäisi olla aika luotettava kone. Oliko niin ettei näihin tullut sitä uudempaa M54 konetta missä oli korkeapainepumppua ja muuta kallista tyyppivikaa?
                            Tätä foorumia kun lukee niin kaikissa on kalliita tyyppivikoja. Tai sitten ne palaa.

                            Minä hankin pari vuotta sitten vaimolle Audi A3 sportback 1,4L tsi bensakoneella ja ei kuluta öljyä eikä bensaa. Näin halpaa käyttöajelua ei ole ikinä ollutkaan. Auto on pieni tilaihme, tiellä hyvä ajettava, siinä on automaatti-ilmastointi, vakkari, automaattivaihteet ja nollasta sataan mennään alle 9s. Bemari ei pysty kilpailemaan ainakaan tuossa kohdassa.
                            Auto on liikkumaväline.

                            Comment

                            • GameOver
                              Bimmer Enthusiast
                              • Jun 2005
                              • 3026
                              • Sjundeå

                              Originally posted by 33d View Post
                              Onko 2.0 tsfi koneesta mitä versioita ja mikä niistä luotettavin? Itse hieman harkinnut nelikkoa talveksi ja omiin kriteereihin tulisi aika paljon osumia autoista tuolla koneella. Muistelen ettei mikään ihan kehutuin kone ollut aikoinaan, vai pitikö ne harvat sitten kovaa möykkää kenelle sattui kovat öljynkulutukset jne
                              Meillä on nyt 1,5 vuotta ollut kakkosautona -08 neliveto-Seatti tuolla 2.0tfsi -koneella (hihnalla) .

                              Ei siinä koko autossa ole ollut mitään ihmeempää. Ei kuluta öljyä mitenkään poikkeuksellisen paljoa. AC-painetunnistin meni vaihtoon kesällä (60€) ja naapurin pojanklopit paineli peruutustutkan anturit puskurin sisään. Siitä tuli lähinnä duunia vaan.
                              Last edited by GameOver; 01-12-2018, 12:24.
                              -22 Lexus ES300h
                              -08 Subaru Impreza

                              ...ja toiset on niin köyhii ettei niil oo muut ku rahaa…

                              Comment

                              • #BaierWaier#
                                Bimmer Fanatic
                                • Feb 2004
                                • 212
                                • Kempele

                                Pitää käydä ens viikolla kokeilemassa tommosta -07 2.0 TFSI Cupraa.
                                130i ois kaikinpuolin varteenotettava bemari mutta ehkä ennemmin kokeilen onneani vaggi öljysyöpön kanssa kuin sekaannun tuohon mottiin...
                                E90 kutos dieselillä ois suht varma mutta kun vaihteeksi bensaa tekis mieli.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎