Originally posted by A^A
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Kokemuksia muun merkkisistä autoista vol. 3
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by jhelen View PostTerve
Jätä kauppaan tuo perusbensa ja dieselit. 1.6 ecoboost on oikeastaan ainut järkevä kone tossa mondeossa.
Vapari bensat kuluttaa maantiellä reilusti yli 7 eikä mitään suorituskykyä.
Dieseleissä aivan järkyttävä moottorinmelu ja kulutus myös hämmästyttävän suuri.
Kori ei ruostu, eikä suurempia vikoja ole. Joku koristekynnyslistan irtoaminen tms vaivaa, mutta siitä selviää liimalla tai heittämällä koko koristeen mäkeen.
Xenonit ja titanium varustetaso ja ecoboost mylly niin melko huolettomia ja mukavia kilometrejä.
Comment
-
-
Originally posted by Jani_88 View PostOnko siinä vapari bensassa jotain ihan murheitakin, vaiko vaan kulutuksen takia huono?2ZR-FXE
Comment
-
-
Originally posted by jhelen View PostDieseleissä aivan järkyttävä moottorinmelu ja kulutus myös hämmästyttävän suuri.
Toki oma E39 tuntui enempi sähköautolta noitten jälkeen, niinkuin monen muunkin 4-dieselin jälkeen.Last edited by Petri.Kekkonen; 06-04-2018, 14:53.E92 335i LCI M Sport '10, Alpinweiss3
E39 523i M Sport '00, Titansilber
Comment
-
-
Originally posted by A^A View PostNo, en ehkä nyt aivan multipla tasolle menisi mutta meidän oma valkoinen, mustilla vanteilla näyttää jopa hyvältä. Sanotaanko mielummin että persoonallinen Yllättävän paljon noita tulee kyllä vastaan että ihmeen monia tuo ulkonäkö miellyttää
Mutta joo, pakkohan niistä ihme pikachuista on jonkun pitää ainakin siellä idässä. Harvakseltaan niitä mun mielestä täällä soviet finlandin kaduilla näkee? Jotain QasaQaqqainta on sitten taas aivan simona...
Kaikista autoista tulee lopulta ooppeleita, mites tollanen Mokka Obelixi? Lieneekö jotain Daewoota kun on ainakin jossain vinkuintiassa valmistettu, ja onkohan noi ihan just yhtä luotettavia kuin vaikkapa vimoset Vectrat? Jotka siis oli aivan _helvetin_ luotettavia mun käsitysten mukaan. Not.
Comment
-
-
Originally posted by Macke View PostÄäähhähhää, kyllä mä pidän samaa linjaa rizzon kanssa Mä en tiedä kuin yhden henkilön kenen mielestä tollainen olisi haluttava, ja hänkin on aikuinen nainen. En muuten ole ikinä nähnyt yhtään miestä tuollaisen ratissa? Sehän toki vaatisi niin isot kivekset ettei sinne varmaan mahtuis loput äijästä kyytiin enää
Mutta joo, pakkohan niistä ihme pikachuista on jonkun pitää ainakin siellä idässä. Harvakseltaan niitä mun mielestä täällä soviet finlandin kaduilla näkee? Jotain QasaQaqqainta on sitten taas aivan simona...
Kaikista autoista tulee lopulta ooppeleita, mites tollanen Mokka Obelixi? Lieneekö jotain Daewoota kun on ainakin jossain vinkuintiassa valmistettu, ja onkohan noi ihan just yhtä luotettavia kuin vaikkapa vimoset Vectrat? Jotka siis oli aivan _helvetin_ luotettavia mun käsitysten mukaan. Not.
MokkaOoppelilla ajelin viikon Kroatiassa viime vuonna. Ihan hyvin se toimi, ei äkkiseltään muuta valittamista "A:sta B:hen" -ajoneuvoluokassa kuin että siinä maassa se pompotteli hassusti vähän niinkuin pukkihyppelyä aina jossain töyssyssä. Päättelin tämän johtuvan lyhyestä akselivälistä ja korkeahkosta maavarasta. Ei jatkoon muualla kuin tasaisilla teillä ja lyhyillä päivämatkoilla...Parit näitä ja parit muita, ei sähkövispilöitä
Ylimääräisenä tarjolla:
E36-osia, audiovahvistinta, ohjainboksia, solenoidia ja muuta roinaa
F25 / F26 sporttiratti, nahkaa, uudenveroinen, 150€
Comment
-
-
Originally posted by Macke View Postonkohan noi ihan just yhtä luotettavia kuin vaikkapa vimoset Vectrat? Jotka siis oli aivan _helvetin_ luotettavia mun käsitysten mukaan. Not.
Comment
-
-
Originally posted by Jani_88 View PostMikäs vika viimisissä vectroissa? Ethän vaan sekots b vectraan ? C vectra, varsinkin facelift on hyvä laite. 2.2 bensan ku jättää ostamatta suosiolla.
Otetaan olettamus takaisin jos C Veccu onkin oikeasti toimiva laite, oma käsitys muodostunut puheista + yhdestä erittäin monivammaisesta yksilöstä joka oli ihan tuttavapiirissä.
Insigniaa ajattelin jossain kohtaa oman hanurin alle, mutta edelleen toi Vectroista jäänyt mielikuva sai pysymään erossa niistäkin.
Comment
-
-
Hah, nämä on parhautta, "kuullut että on pajalla millon mistäkin syystä"
Ja ei, kyllä b vectrat on ihan täyttä paskaa myös opeli miesten ja naisten keskuudessa
Edit: pakko vielä katsurina todeta, että oikeasti ihan muut autot kuin opelit ovat kovia maatumaan... Mutta yritä nyt sit näihin vaikuttaa ketkä on aina sitä mieltä, että parhaat ranskalaiset saa grilliltä ja ooppelit on aina paskoja, vailla tietoa miten asiat oikeasti ovatkaan.Last edited by Jani_88; 06-04-2018, 20:38.
Comment
-
-
Originally posted by Jani_88 View PostHah, nämä on parhautta, "kuullut että on pajalla millon mistäkin syystä"
Ja ei, kyllä b vectrat on ihan täyttä paskaa myös opeli miesten ja naisten keskuudessa
Edit: pakko vielä katsurina todeta, että oikeasti ihan muut autot kuin opelit ovat kovia maatumaan... Mutta yritä nyt sit näihin vaikuttaa ketkä on aina sitä mieltä, että parhaat ranskalaiset saa grilliltä ja ooppelit on aina paskoja, vailla tietoa miten asiat oikeasti ovatkaan.
Comment
-
-
No esim ylläkin mainittu -07 mondeo ja uudempi tuntuu olevan varmatoiminen laite. Ei 'koskaan' väljiä niveliä, eivät tahdo millään enää ruostua yms.. aika paljon hyviä ominaisuuksia hintaansa nähden
Teknisistä vioista en osaa sanoa mitään erityistä, itsekin mieluusti siitä vapari kakslitrasesta bensasta kuulisin lisää.
Toinen hyvä esimerkki on yleensä rellun meganet. Eivät maksa juuri mitään, ja sinäänsä harvoin mitään ihmeellistä vaivaa, lagunat taas ikään katsomatta aina paskaa..
Ja tosiasiahan on, että bemareitahan ei uskolla suositella kellekään (nyky)bemarit tuntuu olevan oikeasti aika paskoja laitteita. Hyviä ajaa, hienoja, mutta voi pojat että sillä kaikella on hintansa, kirjaimellisesti.
Comment
-
-
Nykyään tosiaan alkaa bmw:t vaikuttamaan vikaherkemmiltä kuin ennen, vai kultaako aika muistot?
Ollut siis aina huonoja? No ei, e39 ruostumisesta huolimatta oli vielä aika hyvä.
Itse ajelen työajot pikkucitikalla, nyt 109tkm. taulussa.
Vaihdettu takapönttö ja etupyörien laakerit. Siinä se.
Joka kilometristä tienattu yli 40 centtiä. Rahaa katolla.E70, koska siihen piti olla helppo istua. Astinlaudat.
Comment
-
Comment