Originally posted by jakeluvesimies
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Kokemuksia muun merkkisistä autoista vol. 3
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Parit näitä ja parit muita, ei sähkövispilöitä
Ylimääräisenä tarjolla:
E36-osia, audiovahvistinta, ohjainboksia, solenoidia ja muuta roinaa
F25 / F26 sporttiratti, nahkaa, uudenveroinen, 150€
-
-
Originally posted by j-a View PostJep! Ja Kian sais "isomman ja paremman" vielä Audiakin halvemmalla...Last edited by Zeta; 23-07-2018, 18:01.
Comment
-
-
Originally posted by Zeta View PostNo en ole kuin kerran istunut karvalakki 1-sarjan äffän sisällä ja siitä ei tullut ainakaan mieleen, että olisi jotenkin laadukkaampi kuin audikaan. Ehkä jopa päinvastoinParit näitä ja parit muita, ei sähkövispilöitä
Ylimääräisenä tarjolla:
E36-osia, audiovahvistinta, ohjainboksia, solenoidia ja muuta roinaa
F25 / F26 sporttiratti, nahkaa, uudenveroinen, 150€
Comment
-
-
Originally posted by jakeluvesimies View PostEn ees kehtaa mainita miten hyvältä w220-korinen mb tuntuu ajoltaan - ikälopuksi. Nyt 9000+km testiä takana.
Pätee monessakin asiassa.ex. e39 540i vm-98, ex. audi S8 vm-01. ex. Saab 9-5 aero 2.3t sportcombi vm-05 RE85 stage 5+
Comment
-
-
Originally posted by j-a View PostEi siinä oikein kiukuttelu auta, toiset pelit on kalliimpia kuin toiset, ja kaikki saa valita sen merkki-malli-varuste-hintakombon joka itelle parhaiten sopii...
Comment
-
-
Originally posted by Thmas View PostKaikki autot on lähtökohtaisesti paskoja, myös BMW:t. Tuon kun sisäistää, niin yllärit lakkaa vituttamasta Jos joku merkki tuntuu ihan ylivoimaiselta suhteessa muihin, niin a) ajat liian vähän, tai b) sinulla käynyt mieletön tuuri ja sen loppu häämöttää jo.
Itseasiassa #b. Nykyisellä kamppeella ajanut 117 - 265tkm välin. Hinurin kyytiin joutui toissa wappuna kun pensapumppu hajosi. Muita kiireelistä korjaustarvetta vaativia vikoja ei sitten normi huoltojen ulkopuolella olekaan ollut. Ja #b sen vuoksi, että uutta ei enää valmisteta . Merkin arvannetta...
Noista kahdesta autoliikkeestä voisin lyhyesti mainita. Tuo Oulun Aine, vaihtoi edelliseen autooni käsijarruvaijerit. Emäntä lähti sitten äitinsä ja tyttärensä kanssa reissuun. Kuului kilinää ja soitto minulle. Ohjeistin ottamaan takaa pölykapselit irti. Molemmin puolin takarenkaista kilisi pyöränpultti pölykapselin ja vanteen välissä. Vittu että säikäytti! Tein reklamaation asiasta, en ole ikinä saanut vastausta. Reklamaatio lähti pääjohtaja, korjaamopäällikkö ja jälkimarkkinointipäällikkö -linjalle. Samoin samaan autoon virtalukon vaihto 2.5h oli aikaveloitus!!!! työmääräys, jonka allekirjoitin oli virtalukon vaihto ja sanoin nimenomaan autoa jättäessä, että älkää kokeilko laittaa sitä lukkoasentoon. Sieltä se ei enää käänny. Oli kuulema jumissa. Äänestin lompakollani, enkä ole asioinut ko. liikkeessä enää yli 10v.
Edit, se delta-auto jäi pois. Siitä sitten privalla voi kysyä lisää.
Comment
-
-
Ohessa ajatuksia tuosta V90 T8 Twin Engine AWD -mallista. Todella monimutkaisen oloinen setuppi, mutta liikuttaa yllättävän kevyen oloisesti yli kahden tonnin koppaa.'00 Audi TT 1.8T Quattro//'92 Lexus LS400//'89 205 Green//'96 Ford Bronco Eddie Bauer//'99 Xsara VTS "Endurance Saloon" Project
Comment
-
-
Tuli myytyä viimeinenkin Bemari pois paitsi e32 750il -91 (210tkm) joka on faijan ajossa.
V70 2.5 20V -98 manuaali 185tkm ajettu, toiselta omistajalta täydellisellä Volvon huoltokirjalla 170tkm asti tuli tilalle.
Laitoin hupitarjouksen autosta ja myyjä suostui.
Välissä oli -96 kasipätkä samalla koneella Aisinin automaagilla 330tkm ajettuna.
Leimalle tuli liikaa korjattavaa eli lähti autojen taivaaseen kts. Tefalin paistinpannuiksi.
V70 ns. viimeinen aito Volvo ennen kuin Ford osti.
Kuukauden kokemus V70 traktorista positiiviset.
170hp mylly jaksaa liikuttaa tuotakin malmikasaa yllättävän jouheasti ja yleinen laatuvaikutelma ihan ok 20v vanhaksi vankkuriksi ja parasta kaikki toimii. Sisusta 4/5, ulkopuoli saanut osumaa vanhan herran käsitellyssä puskureihin yms. Värinä joku Volvon sininen metalliväri.
Korjattavaa löytyy, mutta ei mitään perustavaa vikaa.
Kaksoismassa/kytkinsetti näihin on kallis vaihto-operaatio pajalla. 1k halvimillaan, jos tuttu asentaja vaihtaa.
Vaihteeksi old school review.Sir! I have a plan.
Comment
-
-
Reipas vuosi sitten kyselin kokemuksia Fiiatin 500 Abartheista, silloin jäi hankkimatta mutta nyt olisi taas ajankohtaista. Eli jos on tuoreita kokemuksia ja vinkkejä tyyppivioista, huolloista ja mitä yleensä tsekata läpi noista? 50-70tkm ajettuja katseltu.
Mitäs muuta olisi pikkuautoluokassa 15k tienoilla jos ei noista kauppaa synny? Mitään järkevää gt/gti Poloa/Golfia ilman tsi/dsg ongelmia tai jotain pikku BMWtä? Muutaman ei niin järkevän käyttiksen jälkeen vaihteeksi kiinnostaisi halvat ylläpitokulut.
Comment
-
-
Originally posted by 33d View PostMitäs muuta olisi pikkuautoluokassa 15k tienoilla jos ei noista kauppaa synny? Mitään järkevää gt/gti Poloa/Golfia ilman tsi/dsg ongelmia tai jotain pikku BMWtä? Muutaman ei niin järkevän käyttiksen jälkeen vaihteeksi kiinnostaisi halvat ylläpitokulut.
Comment
-
-
Originally posted by 33d View PostReipas vuosi sitten kyselin kokemuksia Fiiatin 500 Abartheista, silloin jäi hankkimatta mutta nyt olisi taas ajankohtaista. Eli jos on tuoreita kokemuksia ja vinkkejä tyyppivioista, huolloista ja mitä yleensä tsekata läpi noista? 50-70tkm ajettuja katseltu.
Mitäs muuta olisi pikkuautoluokassa 15k tienoilla jos ei noista kauppaa synny? Mitään järkevää gt/gti Poloa/Golfia ilman tsi/dsg ongelmia tai jotain pikku BMWtä? Muutaman ei niin järkevän käyttiksen jälkeen vaihteeksi kiinnostaisi halvat ylläpitokulut.
Itse jos saisin valita, niin ottaisin Mini Cooper Worksin R53 tai R56 koria. Niihin on tarjolla sellasia lisävarusteita mitä harvemmin pieniin autoihin saa. Ajettavuus on etuvetoisten autojen parhaimmistoa ja lisävarusteena on saanut myös lukkoa vetäville pyörille esim. Chili-paketin mukana.
Tuossa esim. ihan kelvollinen yksilö vähillä kilometreillä, kun vähän siivoa noita lukuisia brittilippuja pois.
Tai tuosta uudempaa koria hyvillä varusteilla.
Comment
-
-
Originally posted by E39Fin View PostMites renun clio rs? :think
Poikkeuksellisesti nyt ekaksi käydään liikkeet läpi että saadaan vanha käyttis vaihdossa alta pois, ei oikeen aikaa eikä jaksamista tsättiautoon.
Comment
-
Comment