Hakuun menee C-Mersu ilma-alustalla, olisiko kenelläkään käyttökokemuksia? Nyt kun taitaa tulla syksymmällä Facelift, niin myydään ahkerasti vanhoja malleja nurkista pois, mutta missään ei taida olla noita ilmajousia.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Kokemuksia muun merkkisistä autoista vol. 3
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Petteri75 View PostHakuun menee C-Mersu ilma-alustalla, olisiko kenelläkään käyttökokemuksia? Nyt kun taitaa tulla syksymmällä Facelift, niin myydään ahkerasti vanhoja malleja nurkista pois, mutta missään ei taida olla noita ilmajousia.Parit näitä ja parit muita, ei sähkövispilöitä
Ylimääräisenä tarjolla:
E36-osia, audiovahvistinta, ohjainboksia, solenoidia ja muuta roinaa
F25 / F26 sporttiratti, nahkaa, uudenveroinen, 150€
Comment
-
-
Originally posted by j-a View PostOnkos näissä uudemmissa jotain poikkeavaa tullut ilmajousitukseen? Kokemusta on lähinnä viime vuosikymmenen loppupuolen airmaticeista ja ABC-alustoista, ja kummassakaan en ole itse havainnut mitään autuaaksi tekevää vähäisemmän kallistelun ja "napista ylemmäs" -ominaisuuden lisäksi. Toki esim.ABC:henkin tottuu nopeasti ja sitten sitä ei edes huomaa kunnes taas lähtee ajamaan rautajousisella ja ihmettelee miksi se mutkassa niin kallistuu.BMW 530e iPerformance Luxury Line -20
Comment
-
-
Oliko noissa viimeisissä "vanha korisissa" Focuksissa automaatti kestävä, vai huono? Onko se perinteinen momenttimuuntimella oleva, vai kaksoiskytkin.
Tarkoitan sitä joka tulee litraisen koneen kyljessä, jos laatikoista useampaa variaatiota.
Pitäis Fiestaa päivitellä isompaan, mielellään farmariin tai sit joku crossover jossa kontissa rullaverho (ettei tarvii hattuhyllyä ottaa koirien kyydissä ollessa pois).
Mitään mondeon/passatin/yms. kokoluokan autoa kuitenkaan ei tarvia, kun kaupunkipyörittelyssä on pääosin.
Ei oikein löydy muuta vaihtoaehtoa kuin tuo Focus wagoni vm. 2016-2018. Uusikin kyllä menisi jos joku tekee hyvän tarjouksen poistuvasta korimallista.
Vaatimukset:
-Vähän kuluttava ja halvat vakuutukset/verot
-Ei diesel, eikä kaasukaan kun ei ole asemaa lähellä
-Farkku, tai muu semmoisella kontilla jonne saa nopeasti/vaivattomasti muutaman pienen koiran.
-Hyvän/tuoreen näköinen
-Vähän ajettu
-Varmalla tekniikalla, tai sit pitkällä takuulla
-Ei mielellään ranskalaisia kun hinta putoaa ja ei sitten saa vaihdossa suhteessa samaa kuin arvonsa paremmin pitävissä
-Butjetti maks pari kymppiä, ehkä vähän yli jos tarvii
-Ulkomailta osto vähän pois suljettu, kun en viiti omia rahoja eukon kärryyn laittaa hirveesti kiinni, eli rahoitusta tarvii joku 5-7000€ (riippuu meneekö yli 20k).
Mitä laitetaan, tai edes käy koeajaa vai pysyykö foortissa?
Ei tullu hullua hurskaammaksi kun kävi kattelee liikkeissä mitä tarjontaa on. Uusi X1 näytti hyvälle, mutta on kallis ja se hattuhylly...Last edited by bemmeri; 20-07-2018, 18:57.EVERYTHING | WORKS
Comment
-
-
Originally posted by asse21 View PostTässä vaiheessa tuli mieleen toyota auris hybrid
Jos vaan pää kestää ajaa.
Pistokehybridi menisi oikein mukavasti, tarjonta aika niukkaa ja hinta kova budjettiin nähdenEVERYTHING | WORKS
Comment
-
-
Originally posted by Thmas View PostKokemuksia uusimman korimallin Audi TT:stä? 2.0 TFSI 230 hv S-tronic quattro kiikarissa, tehdastakuun alainen auto joten vikapotentiaalit ei sillä tavalla jännitä, mutta kokemukset käyttöautona kiinnostaa. Tilallekaan ei ole suuremmin tarvetta kun yksin tai kaksin ajellaan.
Yllättävän pirteä ja taloudellinen ainakin lukujen perusteella, 0-100 km/h 5,3 sek ja keskikulutus 6,6 l/100km.
Ei ole itsellä ollut oikein mitään vastaavaa autoa, lähimpänä 4-sarjan coupe.. siihen verrattuna tämä tuntuu jopa laadukkaammalta kun ajomelu pienempi (ei runflatteja..) ja nelossarjan natinat puuttuu. Mutta pienempi auto toki ja samalla huomattavasti mikroautomaisempi. Navimittaristo on hieno!Audi e-tron 55
Exiä:
1999 E46 316i, 2005 E46 316i, 2008 E87 120d, 2011 E90 320i, 2012 F30 320iA, 2013 F30 318dA, 2014 F32 435dA, 2014 F30 320d, 2015 F10 530dA, 2014 F32 435iA, 2013 730dA, 2015 520dA + muita merkkejä.
Comment
-
-
Originally posted by anv View PostEhkä sohaisen muurahaispesään, mutta itselläni on jo vuosia ollut sellaiset kokemukset että vältän viimeiseen asti kaikkia VAG-konsernin tuotteita, Oulun Aineen korjaamopalveluita ja Oulun Delta-autoa kaikilta osiltaan. Toistaiseksi pärjännyt näillä eväillä.
Comment
-
-
Originally posted by bemmeri View PostOliko noissa viimeisissä "vanha korisissa" Focuksissa automaatti kestävä, vai huono? Onko se perinteinen momenttimuuntimella oleva, vai kaksoiskytkin.
Tarkoitan sitä joka tulee litraisen koneen kyljessä, jos laatikoista useampaa variaatiota.
"Automaattivaihteiston kanssa sellainen ajatus sopii. Focus 1.0 EcoBoostin perinteinen momentinmuuntimellinen kuusilovinen toimiikin yleensä jouhevasti. Normaalissa ajossa useimmat kuljettajat ovat varmasti erittäin tyytyväisiä."
Ford Mondeo Mk3 STW
VW E-Golf 2015
BMW 325i Cabriolet -87, pitkän ajan harrastus/sijoitus
Comment
-
-
Originally posted by -Markus- View Posthttp://autobild.fi/uutiset/litran-automaatti
"Automaattivaihteiston kanssa sellainen ajatus sopii. Focus 1.0 EcoBoostin perinteinen momentinmuuntimellinen kuusilovinen toimiikin yleensä jouhevasti. Normaalissa ajossa useimmat kuljettajat ovat varmasti erittäin tyytyväisiä."
Just eilen kuopion Rintajoupilla myyjä sano että ei näissä "powershift" laatikoissa ole mitään ongelmia ollut. No käytettyjen myyjältä en ihmettele.
Kun kyselin että onko kaksoiskytkin vai perinteinen tomaatti.
Ajossa kyllä luulin itekin että on kaksoiskytkin, kun terävän tuntuisia vaihdot oli. Tai ainakin erilaisia mitä tottu e90 automaattiin. Maantiellä nousi kierrokset kyllä helposti liian korkeaksi, samaa kuin tuossa jutussakin mainitaan. Ehkä jos pitempää siivua joutuisi ajamaan, niin manuaali parempi, jos tuommoisen auton haluaa. Kaupungissa ihan riittävä litranen ja automaatti.
Uus korinen focus oli kyllä hyvän näköinen viistoperänä, noin niin "halvan" luokan käyttöautoksi, kun samalla tuli sitäkin katsottua uusien puolella.EVERYTHING | WORKS
Comment
-
-
Originally posted by anv View PostEhkä sohaisen muurahaispesään, mutta itselläni on jo vuosia ollut sellaiset kokemukset että vältän viimeiseen asti kaikkia VAG-konsernin tuotteita, Oulun Aineen korjaamopalveluita ja Oulun Delta-autoa kaikilta osiltaan. Toistaiseksi pärjännyt näillä eväillä.Audi e-tron 55
Exiä:
1999 E46 316i, 2005 E46 316i, 2008 E87 120d, 2011 E90 320i, 2012 F30 320iA, 2013 F30 318dA, 2014 F32 435dA, 2014 F30 320d, 2015 F10 530dA, 2014 F32 435iA, 2013 730dA, 2015 520dA + muita merkkejä.
Comment
-
-
Originally posted by anv View PostEhkä sohaisen muurahaispesään, mutta itselläni on jo vuosia ollut sellaiset kokemukset että vältän viimeiseen asti kaikkia VAG-konsernin tuotteita, Oulun Aineen korjaamopalveluita ja Oulun Delta-autoa kaikilta osiltaan. Toistaiseksi pärjännyt näillä eväillä.
edit: yksi asia mikä jarruttaa auton vaihtoa on, että kun olen katsellut 1-sarjalaisia (äffä) niin samaan rahaan saisi ehkä vain pari vuotta uudemman mutta niissä ei ole täyssportnahkoja sähköllä eikä ilman ohjelmointia +200hv tehoja, muista varusteista puhumattakaan. Jotenkin tuntuisi hullulta vaihtaa pienempään, laiskempaan ja heikommilla varusteilla olevaan...Last edited by Zeta; 22-07-2018, 22:13.
Comment
-
-
Originally posted by Zeta View PostNo mulla on menossa eka Audi eikä mitään pahaa sanottavaa. Ainoat syyt miksi pitää yrittää vaihtaa syksymmällä ovat, että auto on fyysisesti vähän liian massiivinen omaan tarpeeseen ja mieluummin sompailisin manuskalla
edit: yksi asia mikä jarruttaa auton vaihtoa on, että kun olen katsellut 1-sarjalaisia (äffä) niin samaan rahaan saisi ehkä vain pari vuotta uudemman mutta niissä ei ole täyssportnahkoja sähköllä eikä ilman ohjelmointia +200hv tehoja, muista varusteista puhumattakaan. Jotenkin tuntuisi hullulta vaihtaa pienempään, laiskempaan ja heikommilla varusteilla olevaan...Parit näitä ja parit muita, ei sähkövispilöitä
Ylimääräisenä tarjolla:
E36-osia, audiovahvistinta, ohjainboksia, solenoidia ja muuta roinaa
F25 / F26 sporttiratti, nahkaa, uudenveroinen, 150€
Comment
-
Comment