Originally posted by Ovaali
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Kokemuksia muun merkkisistä autoista vol. 3
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by van cleef View PostCamryn penkistä vielä: Hesarissa kehuttiin, täällä haukuttiin. Mikä siinä Ovaali omasta mielestä mätti?
Toimitusajat uutta tilatessa taitaa olla jossain puolen vuoden hujakoilla.
Comment
-
-
Originally posted by mikae34 View PostMinä olen ymmärtänyt, että tuollainen camry tarjoaa rahalle rutkasti vastinetta? Ainoana selkeänä miinuksena näkisin vetokoukun puutteen.
Mutta eihän tuo toki mikään premium tuote ole.Last edited by Ovaali; 29-09-2019, 12:53.
Comment
-
-
Originally posted by mikae34 View PostMinä olen ymmärtänyt, että tuollainen camry tarjoaa rahalle rutkasti vastinetta? Ainoana selkeänä miinuksena näkisin vetokoukun puutteen.
P.S. sori siit forssastBMW m340i x-drive -22
Audi q5 sportback 55tfsie -21
Transit custom -18
Lincoln Town car -89
Porsche 911 GT3 -08
Comment
-
-
Originally posted by van cleef View PostSepä se. Ykkösautona iso sedan ollut aina se oikea auto mulle. Vitoseen tai kolmoseen kun alkaa ruksimaan samat myrkyt kuin camryyn niin hinta on min 65ke. Että jotain muuta seuraavaksi varmaan.
P.S. sori siit forssastAuto on liikkumaväline.
Comment
-
-
Originally posted by maverick999 View Post
Noilla muuten aikuisten oikeasti ajelee sen puoli miljoonaa ilman, että pitää perus remontteja kummempaa tehdä. :think
Ja ne pehmeät kyydit, kuten caddyssäkin oli.ex. e39 540i vm-98, ex. audi S8 vm-01. ex. Saab 9-5 aero 2.3t sportcombi vm-05 RE85 stage 5+
Comment
-
-
Originally posted by Ovaali View Post1000km testattu uutta Camrya, työreissu välillä Ylivieska-Vantaa-Ylivieska.
Plussat
Hybridivoimalinja, voimaa tojoksi hyvin ja kulutus pieni (4,8L/100km mittariston mukaan)
Leppoisahko ohjattava, tunteeton urille
Hiljainen taajamanopeuksissa
Miinukset
Melu motarivauhdissa
Huonohko istuin
Vakkari napeilla, viiksi minusta parempi
Infotainment/navin käyttö. Kielikukkasia mittaristossa.
Navigaattori noissa uusissa malleissa on vähän tyhmä, mutta siihen lienee tulossa päivitys. Toivottavasti.
Eli tarkoitan sitä, että aina automaattisesti näkymä on pohjoiseen päin eikä menosuuntaan. Sen pystyy vaihtamaan, mut ei oletusasetukseksi.
Sisämelu on aika kova tosiaan. Sais siihen suunnittelijat panostaa vähän enemmän, kun 90-luvun bemaritkin hiljaisempia moottoritiellä (enkä tarkoita edes E39, joka on omaa luokkaansa).
Toisaalta kyseessä ei ole ns. premium merkki.
Penkit ei oo ollut yhdessäkään uudehkossa/uudessa toyotassa omalle selälle sopivia.
250km jos ajaa putkeen, niin ei tiedä miten päin olisi siinä kun alkaa tuntumaan niin pahasti selässä... tosin se on miun ihan oma "ominaisuus".
Kyllähän tuo uus corolla/camry on varsin hyvä auto nykymittapuulla siinä mielessä, että siinä uskaltaa luottaa tekniikan varmuuteen ja menee oikeasti todella pienellä (hybrid).
Pykälän vanhemmalla hybridillä pääs talvella muistaakseni n. 6,2l/100km keskikulutuksella Imatra-Vantaa välin ja Vantaalla omat ajelunsa, ja takas.
Kesällä olikin 5,1l/100km (tosin takas päin ajellessa melkoiset ruuhkat, ja tuli paineltua reippaammalla kaasulla kun mahdollisuus oli)
Ite en henk.kohtaisesti vaan tykkää siitä et ei ole mitään tuntumaa tiehen, niin en osaa kuvitella omistavani joskus tuoreempaa autoa..
Ja sit vielä toki se, et käyttöauton hintaluokka saa olla niin olematon ettei paljoo edes vituta kun joku sankari työntää kolmion takaa kylkeen eikä jää asiaa selvittelemään tai parkkipaikalla joku lyö oven kylkeen... tai jonkun naapurin kissa sutii helvetinmoiset naarmut konepeltiin (näin on käynyt, kertaa kaksi).
Mut on se ihan hienoa välillä päästä kokeilemaan uudempia autoja silleen että ajoa tulee enemmän kuin muutama kilometri.
Comment
-
-
Originally posted by van cleef View PostSepä se. Ykkösautona iso sedan ollut aina se oikea auto mulle. Vitoseen tai kolmoseen kun alkaa ruksimaan samat myrkyt kuin camryyn niin hinta on min 65ke. Että jotain muuta seuraavaksi varmaan.
P.S. sori siit forssast
Auto on liikkumaväline.
Comment
-
Comment