Siisti, kuin sika pienenä = possu! Luojan kiitos cabit ei sytytä, muuten iskisi annoskateus!
No mulle taas ei coupe ollut vaihtoehto, en harrasta radalla ajoa ja ei moisilla peleillä huonoilla keleillä ajella joten se katon häviäminen konttiin on iso plussa
M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
No mulle taas ei coupe ollut vaihtoehto, en harrasta radalla ajoa ja ei moisilla peleillä huonoilla keleillä ajella joten se katon häviäminen konttiin on iso plussa
Sama täällä. Joskus kun harrastin molempia niin radalle oli eri pelit. Hieno possu! Kävin kaverin manuaalimetzgeriä vähän polkemassa niin onhan siinä kytkimessä ihan urheiluauton tuntuma. Just tuo kytkinjalan polvi kun on pariin kerraan leikattu niin aloin miettiä josko se tiptronicci sittenkin vois kelvata... :think Millaisia tunnelmia sinulla on laatikosta siinä?
Sama täällä. Joskus kun harrastin molempia niin radalle oli eri pelit. Hieno possu! Kävin kaverin manuaalimetzgeriä vähän polkemassa niin onhan siinä kytkimessä ihan urheiluauton tuntuma. Just tuo kytkinjalan polvi kun on pariin kerraan leikattu niin aloin miettiä josko se tiptronicci sittenkin vois kelvata... :think Millaisia tunnelmia sinulla on laatikosta siinä?
No jos vertaa edelliseen eli M4:n DKG:een niin onhan tuo tippi aika vanhanaikainen. Mutta ei se huono ole.
Muutenkin F83:een verrattuan huonompaa laatikon toiminnan (hitauden) lisäksi mm. ajomelu on huomattavasti isompi, toisaalta taas putkiston äänet on liian maltilliset sportti moodillakin possussa. Ajotuntuma on selvästi parempi ja aidompi kuin ämmässä, ämmä veteli varsinkin urissa kiihtyttäessä niin pahasti että eka kerralla oikein säikähti, possu ei juurikaan urista piittaa... Kummassakaan ei ollut runflätit ja possusa leveemmät renkaatkin takana.
Kulkupuoli on vakioiden kesken possun hyväksi, ämmässä oli MHD stage 2 jolloin se oli hivenen pirteämpi kuin possu, possua taas ei viitsi pilata virittämällä, pitää pitää se originaalina kaikin puolin...
Kevät tuli, tarjouspyyntö meni. Laakkonen, joka vuodesta 2011 on melko hyvin antanut joko parhaan tai 2. parhaan vaihtotarjouksen, ei tänään ja ed. kerrallakaan ole nyt kirinyt. SAKAlta tuli 19% parempi suora käteisostotarjous. Kohteena siis uusi G20 320i.
Onko Laakkonen lakannut kilpailemasta kokonaan käytettyihin keskittyneiden ketjujen kanssa? Uusien bemujen kate on niin rasvainen, että voidaan jättää vähän käytetymmät käytetyt (aj. nyt 128tkm) väliin? Varsinkin kun ao auto on käynyt Espoon Laakkosella se n. 15kertaa takuuaikana, eli jos joku tuntee auton niin se olisi kyllä nyt autokauppa.. Ei muuten, mutta kilpailun väheneminen ei koskaan ole hyvä asia kuluttajalle.
Mitäs niitä on muita hyviä ikuisesti autokuumeisen nettisaitteja, kuin mobile ja blocket, kun euroopasta puhutaan? Kun haetaan Suomessa harvemmin esiintyviä henkilöautoja.
Mitäs niitä on muita hyviä ikuisesti autokuumeisen nettisaitteja, kuin mobile ja blocket, kun euroopasta puhutaan? Kun haetaan Suomessa harvemmin esiintyviä henkilöautoja.
Comment