Ei nuo laakerivauriot ole N57:ssa kovinkaan harvinaisia. Itse tiedän kolme autoa jossa 35/50d mennyt runkolaakerit. Omassa lähtee runkolaakerit vaihtoon varuilta seuraavan öljynvaihdon yhteydessä, kun 215 tkm jo lähestyy.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Autokuumeilua ja autonvaihtopohdintaa IV
Collapse
X
-
Originally posted by E39Fin View PostNooh, kyllä tuo stelvio taittuu mutkaan kuin sukkasillaan verrattuna esimerkiksi E39-koriseen. Itsekin pidän sitä kyllä hauskana miten pitää kaikki ominaisuudet läntätä noihin torneihin, mutta kyllä ne insinöörit vaan osaa nuo alustat virittää.
Sen voisi kyllä vaihtaa johonkin hauskaan tai vähintään jollain tavalla kiinnostavaan, edullisempaan nelivetoon. Kovin pieni toki ei sais olla, että mahtuu kolme takapenkille.
Tosiaan Stelvio on käynyt mielessä, samoin 620xd GT, Cayennet, Lexus RX, ja perus mersut ja Volvot on tasasesti seurannassa.-25 Toyota Proace City Verso
-23 Nissan Leaf
...ja toiset on niin köyhii ettei niil oo muut ku rahaa…
Comment
-
-
Suppea on tarjonta jos 30-35k€ hintaluokasta haluaisi löytää semisporttisen bensa/plugari kulkupelin, joka olisi pienempi kuin 5-sarja. F30 tai MB W205 alkaa olla vähän "vanha". 1-sarja taas vähän liian pieni.
+ mielestäni f30 330e on kallis tällä hetkellä.I4 e40 Msport
Kia Rio 1.2 -21
ex. 520d F11 LCI -16
ex. 520d F10 LCI M Sport -14
ex. 320d E90 -06
ex. Audi A3 2.0 TDI 8P -07
ex. 320i E36 Coupe -95
Comment
-
-
Originally posted by Aksuuu View PostSuppea on tarjonta jos 30-35k€ hintaluokasta haluaisi löytää semisporttisen bensa/plugari kulkupelin, joka olisi pienempi kuin 5-sarja. F30 tai MB W205 alkaa olla vähän "vanha". 1-sarja taas vähän liian pieni.
+ mielestäni f30 330e on kallis tällä hetkellä.
Cupran Leon tms, ne on ollu hyviä ja sama tekniikkainen kuin passatin Plugari mutta taisi olla jo kaikki silla 13kwh akulla.
Comment
-
-
Originally posted by Aksuuu View PostSuppea on tarjonta jos 30-35k€ hintaluokasta haluaisi löytää semisporttisen bensa/plugari kulkupelin, joka olisi pienempi kuin 5-sarja. F30 tai MB W205 alkaa olla vähän "vanha". 1-sarja taas vähän liian pieni.
+ mielestäni f30 330e on kallis tällä hetkellä.
e87 130i M-Sport, N52, 6-speed manual vm. 2005
Comment
-
-
Originally posted by isolohko View PostMitenkäs VW Golf GTE tai Mini Countryman? 225e on rivakka kans.
Gte golf faceliftina on ihan jeppis ja edullisempi, jos vuosimallia katsoo niin aina uusin painos. Noihin cupriin ym tulee kaikkea pikku kivaa vakioksi kuten Digimittaristo, isompi ajoakku n.62 km ym ym. Ja vuosimallissa se suurin ero taitaa olla Ekat facelift Gte:t kolkuttelee jo akkutakuun viimeistä vuotta kun 21 mallisessa leonissa sitä on vielä monta monta jäljellä. Noita on kuitenkin uusittu. 225e on sporttisesta kaukana, päiväkodin pihassa voi toimia. minikin on ruma kuin rullatuoli ja sähkörange lähinnä vitsi.
Comment
-
-
Originally posted by Kanerv4 View PostCupran Leon tms, ne on ollu hyviä ja sama tekniikkainen kuin passatin Plugari mutta taisi olla jo kaikki silla 13kwh akulla.
Etuvetoisuus aiheuttaa vähän ihottumaa vaikka kai noi nykyajan etuvedot menisI4 e40 Msport
Kia Rio 1.2 -21
ex. 520d F11 LCI -16
ex. 520d F10 LCI M Sport -14
ex. 320d E90 -06
ex. Audi A3 2.0 TDI 8P -07
ex. 320i E36 Coupe -95
Comment
-
-
Originally posted by Aksuuu View PostEiE39 528iA Sedan AC Schnitzer -98 (JP)
Porsche 944 -86 (DE)
Saab 9-3 Turbo Jubilee -01 (FI)
Comment
-
-
Originally posted by Aksuuu View PostEi
Comment
-
-
Ihmisellä on oikeus muuttaa mielipidettään.
Mä tuossa vielä puoli vuotta sitten olin sitä mieltä, ettei 225:n kiinnosta yhtään, mutta kun tyttärelle haettiin autoa ja noihinkin tutustuin, niin lämpenin sille ajatukselle, että semmoinen voisi hyvinkin tulla käyttöautoksi. Ja olen yllättänyt itseni silläkin, että olen katseluit i3:ia. Just eilen näin liikenteessä yhden jonka väritys teki siitä tosin nätin. Alaosa oli semmoinen tumma turkoosi tai vihreä. En oikein osaa sanoa mikä väri tuo mahtoi olla.E93 335i Aarre, Montego blue
E90 318i talvipulkka
Harrastuksissa ongelmien määrä on vakio - niitä on koko ajan.
Comment
-
-
Originally posted by Silmaauki View PostIhmisellä on oikeus muuttaa mielipidettään.
Comment
-
-
Ei ollut sulle tarkoitettu.
Jos saat tosta mun kommentista jonkun äkkinäisen mielipiteen vaihdon, niin ihmettelen.E93 335i Aarre, Montego blue
E90 318i talvipulkka
Harrastuksissa ongelmien määrä on vakio - niitä on koko ajan.
Comment
-
Comment