Diesel bemarit palaa?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Silmaauki
    replied
    Originally posted by sportpug25 View Post
    Vuokratyöfirmojen kautta esimerkiksi. Tässä on helppo rajata työtehtävät vain muutaman asian hoitoon ja todeta jo palvelukuvauksessa, että tästä kanavasta voi varata vain takaisinkutsuihin liittyviä asioita ja mahdollisissa muissa töissä ohjataan normaalin huollon puolelle. Tuo palvelun hetkellinen notkahdus voidaan sallia helposti jos se tuo merkittävän hyödyn jatkossa. Tämä nyt mitään rakettitiedettä ole.
    Ei tietenkään ole rakettitiedettä. Turhaa sanahelinää.

    Minä mainitsin osaavaa. Jos on premiumtason firma, niin joku roti pitää olla siinäkin ketä päästää edustamaan firmaa vaikka vain asiakaspalvelussa puhelimitse.

    Kyse ei ole yhtä yksinkertaiseta hommasta mitä tarjotaan vaikka urheiluseuroille - esim. varaston inventaario. Siihen voi ottaa melkein kenet tahansa.

    Leave a comment:


  • sportpug25
    replied
    Originally posted by Silmaauki View Post
    Ja mistäs sitä osaavaa henkilökuntaa tilapäisesti äkkiä saisi? Voi olla että jos niitä tilapäisiä kouluttaa oman henkilökunnan toimesta, niin sitten on palvelussa hetken vielä pahempi notkahdus. Ja jos ei kouluta, niin sitten on vielä kovempi huuto, kun palvelu oli huonoa.
    Vuokratyöfirmojen kautta esimerkiksi. Tässä on helppo rajata työtehtävät vain muutaman asian hoitoon ja todeta jo palvelukuvauksessa, että tästä kanavasta voi varata vain takaisinkutsuihin liittyviä asioita ja mahdollisissa muissa töissä ohjataan normaalin huollon puolelle. Tuo palvelun hetkellinen notkahdus voidaan sallia helposti jos se tuo merkittävän hyödyn jatkossa. Tämä nyt mitään rakettitiedettä ole.

    Leave a comment:


  • jr66
    replied
    Originally posted by zakspeed View Post
    Yhteistä kaikissa, että lopputuloksena auto voi palaa.
    Ei yhtään vähennä tätä premium-merkkiin kohdistuvaa kasvavaa vitutusta...

    Leave a comment:


  • Silmaauki
    replied
    Ja mistäs sitä osaavaa henkilökuntaa tilapäisesti äkkiä saisi? Voi olla että jos niitä tilapäisiä kouluttaa oman henkilökunnan toimesta, niin sitten on palvelussa hetken vielä pahempi notkahdus. Ja jos ei kouluta, niin sitten on vielä kovempi huuto, kun palvelu oli huonoa.

    Leave a comment:


  • zakspeed
    replied
    BMW.llä on 2-3 muuta suhteellisen laajaa kamppista tämän lisäksi käynnissä. Yhteistä kaikissa, että lopputuloksena auto voi palaa.

    Työllistävä vaikutus.

    Leave a comment:


  • sportpug25
    replied
    Originally posted by JaniLap View Post
    Kyllä ne toimivatkin, mutta pääasiassa Suomea suuremmilla markkinoilla. Esimerkiksi Etelä-Koreassa BMW on hoitanut asiaa hyvin mallikkaasti ja kampanjaan varatut resurssit ovat olleet mittavia.

    Asiaan voi pyrkiä vaikuttamaan keskustelemalla palveluja tarjoavan tahon kanssa, sen sijaan että turhautumista ja pettymystään itkee kaikenkirjavilla nettifoorumeilla.
    En minä ole mielestäni mitään itkenyt.

    Leave a comment:


  • JaniLap
    replied
    Originally posted by sportpug25 View Post
    Premium-merkillä pitäisi myös huoltopalvelut toimia viimeisen päälle.
    Kyllä ne toimivatkin, mutta pääasiassa Suomea suuremmilla markkinoilla. Esimerkiksi Etelä-Koreassa BMW on hoitanut asiaa hyvin mallikkaasti ja kampanjaan varatut resurssit ovat olleet mittavia.

    Asiaan voi pyrkiä vaikuttamaan keskustelemalla palveluja tarjoavan tahon kanssa, sen sijaan että turhautumista ja pettymystään itkee kaikenkirjavilla nettifoorumeilla.

    Leave a comment:


  • sportpug25
    replied
    Originally posted by touring39 View Post
    Jep. Yritin kans ensin netissä varata, mutta kun laitoin kampanjakoodin, putkahti popup, että ei tämmöstä kampanjaa olekaan. Vaikka se sama saatanan koodi on esillä siinä samalla varaussivulla...

    Ja kuten sanottu, tämä sama ”ongelma” vaivaa kaikkia merkkiliikkeitä, nyt ja ikuisesti.
    Olen kanssasi samaa mieltä. En myös ymmärrä miksi tässäkin casessa ei palkata väliaikaista lisähenkilökuntaa hoitamaan ajanvarausta yms. asioita kuntoon. Premium-merkillä pitäisi myös huoltopalvelut toimia viimeisen päälle.

    Leave a comment:


  • touring39
    replied
    Originally posted by sportpug25 View Post
    Sen enempää nyt merkkiliikettä puolustamatta, niin siellä voi ihan muutama muu saman asian kyselijä olla liikkeellä. Ilmeisesti nyt lähtenyt kirjeet todella isolle joukolle autoja. Toki, merkkiliikkeen pitäisi lisätä resursseja tällaisessa tilanteessa, mutta näin ei ole ilmeisesti tehty.

    Tuolta autokeskuksen nettisivuilta huollon ajanvarauksesta sai valittua teknisen kampanjan ja haki vielä automaattisesti ainakin oman auton kohdalla oikean kampanjakoodin. Äsken varasin viikon päähän ajan, mutta olisi onnistunut ainakin Helsingissä vielä tällä viikolla. Tunnin aikaa näytti järjestelmä ehdottavan.
    Jep. Yritin kans ensin netissä varata, mutta kun laitoin kampanjakoodin, putkahti popup, että ei tämmöstä kampanjaa olekaan. Vaikka se sama saatanan koodi on esillä siinä samalla varaussivulla...

    Ja kuten sanottu, tämä sama ”ongelma” vaivaa kaikkia merkkiliikkeitä, nyt ja ikuisesti.

    Leave a comment:


  • sportpug25
    replied
    Originally posted by touring39 View Post
    Tännekin tuli kirje. Meidän pemarithan on supparin hellässä huomassa, joten noita merkkiliikkeitä ei tarvi käyttää. No, nyt sitten taas tarvii tän takia.

    Olen vuosikymmenet ihmetellyt, miksi juuri autoliikkeillä on "mandaatti" umpipaskaan asiakaspalveluun! Ikinä ei kukaan vastaa puhelimeen tai muuten yritä palvella.

    Yritin sitten tänään varata aikaa tuohon EGR-tsekkiin. No, pari kertaa en päässyt läpi, kolmannella joku täti vastasi (joka ei pysty varaamaan aikoja). Täti otti numeron ylös ja valitteli, että kaikki on varattuja, mutta soitetaan mullepäin.

    No, arvakkaa, soittiko joku... Jos ei noita virallisia juttuja olisi pakko hoitaa Autokeskuksen kautta, niin mun puolesta sais räjäyttää taivaan tuuliin kaikki lasipalatsit ja niiden puhelinkeskukset.

    Jos oman firman asiat hoitais noin, niin viikon päästä sais laittaa lapun luukulle.

    Perkele.
    Sen enempää nyt merkkiliikettä puolustamatta, niin siellä voi ihan muutama muu saman asian kyselijä olla liikkeellä. Ilmeisesti nyt lähtenyt kirjeet todella isolle joukolle autoja. Toki, merkkiliikkeen pitäisi lisätä resursseja tällaisessa tilanteessa, mutta näin ei ole ilmeisesti tehty.

    Tuolta autokeskuksen nettisivuilta huollon ajanvarauksesta sai valittua teknisen kampanjan ja haki vielä automaattisesti ainakin oman auton kohdalla oikean kampanjakoodin. Äsken varasin viikon päähän ajan, mutta olisi onnistunut ainakin Helsingissä vielä tällä viikolla. Tunnin aikaa näytti järjestelmä ehdottavan.

    Leave a comment:


  • touring39
    replied
    Tännekin tuli kirje. Meidän pemarithan on supparin hellässä huomassa, joten noita merkkiliikkeitä ei tarvi käyttää. No, nyt sitten taas tarvii tän takia.

    Olen vuosikymmenet ihmetellyt, miksi juuri autoliikkeillä on "mandaatti" umpipaskaan asiakaspalveluun! Ikinä ei kukaan vastaa puhelimeen tai muuten yritä palvella.

    Yritin sitten tänään varata aikaa tuohon EGR-tsekkiin. No, pari kertaa en päässyt läpi, kolmannella joku täti vastasi (joka ei pysty varaamaan aikoja). Täti otti numeron ylös ja valitteli, että kaikki on varattuja, mutta soitetaan mullepäin.

    No, arvakkaa, soittiko joku... Jos ei noita virallisia juttuja olisi pakko hoitaa Autokeskuksen kautta, niin mun puolesta sais räjäyttää taivaan tuuliin kaikki lasipalatsit ja niiden puhelinkeskukset.

    Jos oman firman asiat hoitais noin, niin viikon päästä sais laittaa lapun luukulle.

    Perkele.

    Leave a comment:


  • jr66
    replied
    Tallin naapurissa f11 -16 318d, kone b47 eli ei huolta tämän keissin suhteen ?

    Leave a comment:


  • suppari
    replied
    Originally posted by Laku View Post
    Auto siis ohjelmoitu, EGR tulpattu ja ohjelmoitu, DPF tyhjätty. Mitä tässä nyt tulisi tehdä? Meneekö käyttökieltoon, jos takaisinkutsua ei noudata? Toisaalta, mitä merkkari tekee, kun on em. speksit autossa :think?
    Tarkastukseen vain, ei vaikuta mitään. Valmistaja ei voi käsiään asiasta pestä.

    Leave a comment:


  • TON-III
    replied
    Originally posted by Laku View Post
    Minulle tuli kirje eilen. Sigun F11 2012 myöskin.
    Niin minunkin tuonti-F13 N57 koneineen sai tämän kutsun

    Leave a comment:


  • Laku
    replied
    Originally posted by Laku View Post
    Minulle tuli kirje eilen. Sigun F11 2012 myöskin.
    Auto siis ohjelmoitu, EGR tulpattu ja ohjelmoitu, DPF tyhjätty. Mitä tässä nyt tulisi tehdä? Meneekö käyttökieltoon, jos takaisinkutsua ei noudata? Toisaalta, mitä merkkari tekee, kun on em. speksit autossa :think?

    Leave a comment:

Working...
X