G48 eli sinivihreähän se oikea on.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Pienet autoaiheiset kysymykset VI
Collapse
X
-
Originally posted by Wespa View PostG48 eli sinivihreähän se oikea on.E65 745d Individual -07
Ex:
E39 530dA Touring M-Sport -02
E39 528i Sedan -00
Vikakoodinlukua oman osaamisen rajoissa.
Yhteydenotot YV.
Comment
-
-
Originally posted by Wespa View PostG48 eli sinivihreähän se oikea on.
EDIT: Varasinpa ajan nesteen vaihtoon ja kysyin että G48 löytyy pajalta.Last edited by Petri.Kekkonen; 06-11-2024, 14:47.E92 335i LCI M Sport '10, Alpinweiss3
E39 523i M Sport '00, Titansilber
Comment
-
-
Originally posted by VilleP View PostVarmaan fiksumpi laittaa tasoanturi paisariin, jos sellaista ei ole vakiona.
E39 523i Turbo
Comment
-
-
OT: Vihaan sinistä jäähdytysnestettä ja vihreää lasinpesunestettä.F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Originally posted by naikou View Post
No tämähän se on yksinkertasempi, paine kun nousee tarpeeks niin veden pinta laskee sen verran että varoitusvalo syttyy. Auto on sen verran karvalakki ettei siinä vakiona ole ajotietokonetta eikä myöskään paisarin tasoanturia paikallaan
Comment
-
-
Originally posted by jr66 View Post
Meinaat että letkut antaa periksi sen verran että tilavuus kasvaa l. pinta laskee ? Mikä kone ja mistä tämmöiset ajatukset ?
Mutta joo, koneena siis turbolla riivattu vanha M52B25 nostetulla puristussuhteella, meinasin että jos sitä ensvuonna kävis radalla kiusaamassa niin siinä vain se varotusvalo olisi näppärä senkin lisäksi että myös veden lämpötilaa pystyy mittariston hidden menusta seuraamaan. Onhan tuo läjässä pysynyt jo kauan mutta katukäytössä se ei ole mikään ihme kun vedot on niin lyhkäsiä että mitään vahinkoa ei ehdi tapahtumaan.
E39 523i Turbo
Comment
-
-
Originally posted by IiroU View Post
Päteekö tämä mihin korimalleihin? NewTIS koitin selailla, mutten sieltä mitään järkevää löytänyt...E39 528iA Sedan AC Schnitzer -98 (JP)
Porsche 944 -86 (DE)
Saab 9-3 Turbo Jubilee -01 (FI)
-
👍 1
Comment
-
-
Originally posted by Jarger View Post
Mistä nämä tunteet kumpuaa? Kuuntelen mielelläni
T.nimim. ennen oli kaikki paremmin
-
🥰 1
Comment
-
-
Originally posted by naikou View Post
Kyllähän se vedenpinta paisarissa laskee tosi paljon jos vaikka pääsee ilmaa järjestelmään kuten yhdessä toisen merkkisessä autossa kun meni tiiviste niin varoitteli jäähdytysnesteen määrästä aina jonkun ajan päästä ajossa, ei kiehauttanut kertaakaan ja yön yli jäähdyttyä oli paisarissa ihan oikea määrä.
Mutta joo, koneena siis turbolla riivattu vanha M52B25 nostetulla puristussuhteella, meinasin että jos sitä ensvuonna kävis radalla kiusaamassa niin siinä vain se varotusvalo olisi näppärä senkin lisäksi että myös veden lämpötilaa pystyy mittariston hidden menusta seuraamaan. Onhan tuo läjässä pysynyt jo kauan mutta katukäytössä se ei ole mikään ihme kun vedot on niin lyhkäsiä että mitään vahinkoa ei ehdi tapahtumaan.
Comment
-
-
Originally posted by racing02 View Post
Ei ole kokemusta tästä mutta luulen että raja painevaroitukselle olisi aika hankala asettaa. Kun on vaan se korkki mikä paineen rajoittaa. Sehän on normaalia että kun täytät nesteet, sitä yleensä on vähän liikaa niin lämmetessään korkki päästää ylimääräiset pois. Sitten kun seuraavan kerran kone lämpeää vähän korkeammalle ollaan taas rajalla ja korkki päästää ylimääräiset pois. Eli toisin sanoen järjestelmän normaali käyttöpaine on just about sama kuin se millä korkki päästää "ylipaineet" pois. Ennemmin se hälytys pitäisi rakentaa lämpötilalle.
E39 523i Turbo
Comment
-
-
Originally posted by racing02 View Post
Ei nyt ole niin suuria tunteita kehkeytynyt mutta olihan se ennen mukavaa kun glykoli oli vihreää ja lasinpesuneste sinistä eikä niitä voinut sekoittaa vahingossa. Ja se sama glykoli sopi mihin vaan.
T.nimim. ennen oli kaikki paremmin
Aikoinaan mun työkaverni työreissulla matkaan meni enemmän aikaa kuin suunniteltu. Kotoa lähtiessään hän laittoi lisää tuulilasinpesunestettä, joka sitten ajossa aiheutti ongelmia. Siinä Sinolipullossa kun olikin ruohonleikkurin bensaa. Sitä kun ruikki tuulilasille, niin rupes kuulemma pyyhkijän sulatkin sulamaan.E93 335i Aarre, Montego blue
E90 318i talvipulkka
Harrastuksissa ongelmien määrä on vakio - niitä on koko ajan.
-
😀 2
Comment
-
-
Originally posted by naikou View Post
Joskus tuli huomattua että paisarin korkki vähän päästää jo kun veden lämpötila oli mittarin mukaan 117c mutta lämpömittarin viisari ei ole tässäkohtaa vielä punaisellaNyt:
BMW 530e (g30)
BMW 335i (e90)
BMW 323iC (e36)
BMW 850i (e31)
Golf GTE
ex: bemareita katkeamattomana jonona vuodesta ’95 mallisarjoista r50, r53, e30, e34, e36, e46, e61, e90, f07, g30 ja pari tusinaa väärän merkkistä
Comment
-
Comment