Mikä on vakuutusyhtiön kanta avoauton pysäköintiin katto auki? Eli onko esim. varkausvakuutus "voimassa" jos jätetään katto auki, lasit ylös ja ovet lukkoon? Olen saanut käsityksen että olisi voimassa, mutta onko näin? :think
uuteen erimerkkiseen autoon syttyi ensimmäisen 80 kilometrin jälkeen airbagvaroitusvalo ja lähin huolto on Tukholmassa, mutta Autelli PRO testerillä, pitäisi mahdollisesti onnistua koodien luku ja nollaus. Tietääkö kukaan onko Turussa sellaista millään liikkeellä?
Ahtimen lähtö 66mm, pakopuoli. Onko mitään syytä miksi supistaminen jo laipassa 54milliin olisi niin iso tekijä että ahdin menettäisi toimintakykynsä tai muita ongelmia ?
Vajaan 1/2m jälkeen jokatapauksessa liittyy 42mm pakoputkeen, joka luultavasti se tulppa myöhempiä parempia aikoja ajatellen tehonnostossa.
Aeromotors laittanut "valio" statuksen tälle tukilaakerille. Vaikka hinta samassa tasossa noiden muiden rupumerkkien kanssa.
Mikä lie merkkinä tuo Sasic?
Taitaa olla viisain ottaa tuo Febi jos hinta/laatu korreloisi keskenään, mutta eipä siitäkään ole takeita minkä valmistajan kikkare Febin laatikossa on.
Aeromotors laittanut "valio" statuksen tälle tukilaakerille. Vaikka hinta samassa tasossa noiden muiden rupumerkkien kanssa.
Mikä lie merkkinä tuo Sasic?
Taitaa olla viisain ottaa tuo Febi jos hinta/laatu korreloisi keskenään, mutta eipä siitäkään ole takeita minkä valmistajan kikkare Febin laatikossa on.
Ahtimen lähtö 66mm, pakopuoli. Onko mitään syytä miksi supistaminen jo laipassa 54milliin olisi niin iso tekijä että ahdin menettäisi toimintakykynsä tai muita ongelmia ?
Vajaan 1/2m jälkeen jokatapauksessa liittyy 42mm pakoputkeen, joka luultavasti se tulppa myöhempiä parempia aikoja ajatellen tehonnostossa.
Alkupää yleensä siksi mahd, iso, koska kaasut on siinä kaikkein kuumimpia, eli tilavuudeltaan suurimpia. Yleensä putki on isompaa kuin ahtimen reikä.
Teet alkupään kunnon tavarasta, ja suppaat auton alla vähän pienemmäksi?
Alkupää yleensä siksi mahd, iso, koska kaasut on siinä kaikkein kuumimpia, eli tilavuudeltaan suurimpia. Yleensä putki on isompaa kuin ahtimen reikä.
Teet alkupään kunnon tavarasta, ja suppaat auton alla vähän pienemmäksi?
Alkupää tulee noin 20cm tuolla isolla (kuvassa), siitä supistuu 48mm ja moottorin alla sitten auton omaan putkeen 38mm.
Kattelin Audi A4 1.8T (150hv) pakosarjaa ja putkilähtöä niin aika joutuin se supistuu 50mm:seksi. Tämä ahdinhan on siitä K03.
Turbon intakeen pistelin tollasen mopon vappaavirtaussuotimen, ahtimen ottoreikä on 36mm ja putsari 50mm. Tuskin ahistaa. Eikä tämä siis astaa kuin 7psi=0,5bar.
Miten sähköt on maadoitettu autossa, jossa on hiilikuiturunko?
2015 VW Crafter 1984 BMW 316 2009 Kawasaki Ninja 250RRR petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Miten sähköt on maadoitettu autossa, jossa on hiilikuiturunko?
Liekö nuo läpeensä hiilikuitua :think tai sitten oltava melkein erikseen maadoitusreitti. Erittäin visainen kysymys kun alkaa oikeasti miettimään asiaa :think:think
Comment