Originally posted by |makke
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E46 osto edessa, tietoja kaivataan
Collapse
X
-
Originally posted by Juice View PostNo joo...
Tuli myös joskus tuota lootaa harkittu, mutta harvinaisen helposti löytyi "proplemeemia" jo googlella. Moneen muuhun ongelmaan saa vinkkejä tosiaan etsiä, joten ruksin ainakin itselleni "no go" vaihtoehdoksi. Toki voihan tuo toimiakin täysin ongelmitta, ei siinä mitään.
M3 on toki kiva sekin - Saksassa. Suomeen meikälle 330ci riittää mainiosti. Mieluimmin pistin senkin 10-15Ke hintaeron muualle, kuin pihalle tuottamaan. Toki joku voisi sanoa, että elämä on lyhyt ja siitä kannattaa nauttia - kuten vaikka kalliiksi käyvästä muijasta
-Jyri2015 AMG GTS
-----------------------------
www.fotomonza.com kamerat ja tarvikkeet. Forumilaisille erikoishinnat!
[email protected]
Comment
-
-
Voihan suti kun menin lueskelemaan E46 fanaticsin foorumia. Sieltä ei kyllä saa kovin ruusuista kuvaa tästä kiesistä.
Täytynee henkisesti varautua siihen, että autostani tulee paukkumaan lasinnostimet, vesipumppu, apurunko, yms... Mahtaako näihin olla ns. pysyvää ratkaisua, jolla pääsisi ongelmista kerralla eroon?
Comment
-
-
Originally posted by Valitsijamies View PostMahtaako näihin olla ns. pysyvää ratkaisua, jolla pääsisi ongelmista kerralla eroon?
Vakavasti.... käytetyt autot ja jopa BMW e46 mallitkin ovat yksilöitä. Toisilla sattuu hyvä yksilö ja mennään vuosia huoletta ilman suurempia vikoja. Toisille taas sattuu se ns. maanantaipäivän kappale ja siihen tulee kaikki mahdolliset viat. :think
Comment
-
-
Originally posted by Zeta View PostOn, osta Kia 10v takuulla!
Vakavasti.... käytetyt autot ja jopa BMW e46 mallitkin ovat yksilöitä. Toisilla sattuu hyvä yksilö ja mennään vuosia huoletta ilman suurempia vikoja. Toisille taas sattuu se ns. maanantaipäivän kappale ja siihen tulee kaikki mahdolliset viat. :think
Comment
-
-
Lasinnostin hajosi minullakin e46 328ci:stä 97tkm kohalla vänkärinpuolelta ja uusi koko lasinnostinhässäkkä maksoi alle 100euroa ja se ei ole kovin vaikea edes itse vaihtaa.
Vesipumppu ja termari on perusasiat mitkä bemareihin pitää aina vaihtaa jos niitä ei ole jo aiemmin vaihdettu jos on 100tkm mittarissa.
Kyllä E46 coupe oli niin hyvä laite minulla että uskaltaisin ostaa toisenkin, isällä on myös E46 sedan facelift ollut uudesta asti ja oikein hyvin toiminut.
Comment
-
-
Veroista
Kattelin noita E46 veroprosentteja, niin pitääkö nämä paikkaansa:
1. E46 330i sedan käyttöönotettu 2000 vuoden puolella veroprosentti on
painonmukaan määräytyvä(n.1500kg) 24.6%.(onko tämä myös sama e46
328 mallissa)
2.E46 330i sedan käyttöönotetto 2001-2002 vuosina veroprosentti on
päästöjenmukaan määräytyvä (n.220 co2) 31.7%
Minkähän takia tuola tullin Mahti hinta järjestelmässä ei ole olleenkaan e46 330i sedan mallin verotusarvoja?
Comment
-
-
Originally posted by Brasco View PostKattelin noita E46 veroprosentteja, niin pitääkö nämä paikkaansa:
1. E46 330i sedan käyttöönotettu 2000 vuoden puolella veroprosentti on
painonmukaan määräytyvä(n.1500kg) 24.6%.(onko tämä myös sama e46
328 mallissa)
2.E46 330i sedan käyttöönotetto 2001-2002 vuosina veroprosentti on
päästöjenmukaan määräytyvä (n.220 co2) 31.7%
Minkähän takia tuola tullin Mahti hinta järjestelmässä ei ole olleenkaan e46 330i sedan mallin verotusarvoja?
2. 220g päästöillä prosentti on 31,7. Manuaali sedanissa näyttäis olevan 218g päästöt eli veroprosentti on 31,5.
Mahtista ei tosiaan löydy jostain syystä vuosimallin 2001 330i sedania mutta muille vuosimalleille 330i sedan löytyy.
Comment
-
-
Originally posted by Valitsijamies View PostVoihan suti kun menin lueskelemaan E46 fanaticsin foorumia. Sieltä ei kyllä saa kovin ruusuista kuvaa tästä kiesistä.
Täytynee henkisesti varautua siihen, että autostani tulee paukkumaan lasinnostimet, vesipumppu, apurunko, yms... Mahtaako näihin olla ns. pysyvää ratkaisua, jolla pääsisi ongelmista kerralla eroon?
- puslia menee
- jarrut kunnostettu (palat ja levyt)
- iskarit vaihdettu (sporttialusta), koska yksi iskari oli korkannut
- huohotinjärjestelmä kunnostettu (jenkkimalli)
Tulossa huoltoa:
- takalasin mekanismi sökö
- termari + vesipumppu (ei vielä oireita vesipumpussa, mutta termari on jatkuvasti hiukan auki)
Comment
-
-
Ostoaikeena E46 320da -01
Tälläinen pirssi olisi tarkoituksena vaihtaa tulevalla viikolla jos auto osottautuu hyväksi.
Auton moottoriin luotan jostain syystä suhteellisen vakaasti mutta kysymysmerkiksi muodostuu automaattilaatikko? Ajettu 270tkm. Ilmeisesti ei laatikolle ole remonttia tehty. Onko edessä piankin? Mitä foorumilta tietoa löysin niin tuntuu että järestään on laatikko laitettu uusiksi 300tkm kohdalla. Jos laatikon joutuu remppaamaan niin onko remontti kallis?
Tietysti jos autossa on joitakin muita tyyppivikoja kun jarrut ja jouset(Touring autosta on kyse) Voi minulle kertoa niitä niin osaan huomioida autoa kokeiltaessa.
Comment
-
-
Originally posted by Terhaap View PostTälläinen pirssi olisi tarkoituksena vaihtaa tulevalla viikolla jos auto osottautuu hyväksi.
Auton moottoriin luotan jostain syystä suhteellisen vakaasti mutta kysymysmerkiksi muodostuu automaattilaatikko? Ajettu 270tkm. Ilmeisesti ei laatikolle ole remonttia tehty. Onko edessä piankin? Mitä foorumilta tietoa löysin niin tuntuu että järestään on laatikko laitettu uusiksi 300tkm kohdalla. Jos laatikon joutuu remppaamaan niin onko remontti kallis?
Tietysti jos autossa on joitakin muita tyyppivikoja kun jarrut ja jouset(Touring autosta on kyse) Voi minulle kertoa niitä niin osaan huomioida autoa kokeiltaessa.
Comment
-
Comment