memebuy23buy

Mai ex Näästi Biist:M6-05,Koeajo:Harvinainen kaunotar, Maserati Merak, F1-tunnelmaa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Italowestern
    Bimmer Fanatic
    • Oct 2008
    • 507
    • Vantaa

    Vai Kelleners..

    Originally posted by Speedou View Post
    Heku sen täällä jo sanoi. Youtubesta löytyy monia todistevideoita oikeaan osoitteeseen: Kelleners.
    Taitaa mulla pakoputkipuolen viritykset ja kartan ohjelmoinnit tulla olemaan ihan kotimaisia, vaikka ns. "Nixmann"-tuotteet hyviä ovatkin.

    Kunhan saadaan auto työn alle, niin katsotaan mitä keksitään.:think
    sigpic
    ExäBemut: 732i -78, 633CsiA -81, M635Csi -84, 635Csi -86, 325i M-sport -91, 735i -87, 750i -88, M6 -05
    Muut:Jag XJ-12 -87, Jag XJ-S Coupé -77, Jag XJ-S V12 Coupé -78, Jag S-Type V8 4,0 -99, Jag S-Type R -02, Maserati Ghibli GTA Coupé -99, Corvette Coupé Targa 327 -68, Oldsmobile Toronado 455 -70, Opel Commodore GS Coupé -69 & -74, GS/E Coupé -75, Austin Allegro -72, Minit -65, -67, ja -78. Mineillä tää autoilu siis aloitettiin.

    Comment

    • Italowestern
      Bimmer Fanatic
      • Oct 2008
      • 507
      • Vantaa

      Porssea ämpärikaupalla

      Tulipa sitten käytyä katsomassa tuota 550hv koneella varustettua valkoista Porschen Turbo-ohjusta. Koeajokin olisi järjestynyt, mutta nyt ei ollut vielä siihen hyvää saumaa koska auto oli varustettu omistajalleen (reilusti yli 2m pitkä herrasmies) asennetulla kiinteällä istuimella. Niinpä se olisi vaatinut hiukan järjestelyjä. Tosin veneen aputyynyillä varustettuna tuota olisi pystynyt ajamaan..

      No, katsotaan nyt. Jotenkin yksi tärkeä tekijä on kuitenkin tuo sopiva ajoasento. Sitä voi tuntua hyväkin auto huonolta, jos joutuu ratin puolien välistä tietä tirkistelemään.

      Muuten kyllä tuo Tech Art palikoilla varustettu auto on viimeisen päälle upea ja sisälle asennettu suojakehikko takaa sen, että kuski on aika hyvin suojassa vaikka mopo karkaisi lapasesta.

      Soundi tuollaisessa kiristetyssä koneessa on myös omaa luokkaansa, eikä sen suhteen parannettavaa juurikaan ole. Alkuperäinenkin penkki autoon löytyy, ja jos se saadaan paikalleen, niin sitten ainakin käyn tuolla heittämässä lenkin. Sen verran vakuuttavan oloinen tuo voimalaitos on.

      Ensin täytyy siis käydä ajamassa tuo vakio 996 Turbo, jotta saadaan sopiva referenssi aiheeseen.

      Tässä välissä tuli ajeltua M6:lla sen verran paljon, että nyt alkaa olla mukavaa taas tehdä näitä koeajoja muillakin peleillä.

      Olen jo oppinut käyttämään M6:n vaihteistoa ja kaasupoljinta myös tuossa P500 asennossa, jolla auto omaa aikamoisen kulkureservin. Nürburgring on vielä käymättä, mutta ehkä vielä tässä kunhan ehtisi..

      Jos jotakuta kiinnostaa, niin M6 on sitten näytillä Tampereen messukeskuksessa kuun vaihteessa siellä pidettävässä moottoriurheilunäyttelyssä. Tietysti BTCF:n osastolla, missäs muuallakaan.

      PS. Jäsenmaksukin on sitten maksettu.. kuka näitä nyt sitten seuraakaan.
      Last edited by Italowestern; 02-09-2009, 20:17.
      sigpic
      ExäBemut: 732i -78, 633CsiA -81, M635Csi -84, 635Csi -86, 325i M-sport -91, 735i -87, 750i -88, M6 -05
      Muut:Jag XJ-12 -87, Jag XJ-S Coupé -77, Jag XJ-S V12 Coupé -78, Jag S-Type V8 4,0 -99, Jag S-Type R -02, Maserati Ghibli GTA Coupé -99, Corvette Coupé Targa 327 -68, Oldsmobile Toronado 455 -70, Opel Commodore GS Coupé -69 & -74, GS/E Coupé -75, Austin Allegro -72, Minit -65, -67, ja -78. Mineillä tää autoilu siis aloitettiin.

      Comment

      • Remotion
        Bimmer Enthusiast
        • Mar 2003
        • 15297
        • Ajamisen Iloa

        sairas määrä tekstiä tullu, jäbällä on selkeästi kova autokuume!
        Z3 coupé individual

        F01, F02, F10, F11 takakäännön muoviosat
        E36 ilmanotot & Z3 ilmanotot

        Comment

        • Enliz
          BTCF Member
          • Jan 2005
          • 1503
          • Espoo

          bongasin nettiautosta tälläsen suht villin ulkokuoren omaavan M6:n http://www.nettiauto.com/bmw/m6/2744819

          Eisenmann powerchip 2, sekä eisenmann cardio exhaust SD jotka tuovat tehoa n. 118 hevosvoimaa. Normaali 400hv/507hv. Nykyään pellin alla porskuttaa n. 620 hevosvoimaa.

          mene ja tiedä.. :think
          Last edited by Enliz; 03-09-2009, 13:10.
          now: Mercedes Benz 350e AMG
          ex: f30 320i M-Sport
          ex: e46 320i M-Sport II
          ex: e46 330Ci Cabriolet M-Sport II
          ex: e36 316i Compact
          ex: e39 530i M-Sport
          ex: e46 320Cd M-Sport II

          Comment

          • _nixu_
            Bimmer Enthusiast
            • Feb 2006
            • 8975
            • Kellokoski

            Originally posted by Enliz View Post
            bongasin nettiautosta tälläsen suht villin ulkokuoren omaan M6.. http://www.nettiauto.com/bmw/m6/2744819

            Eisenmann powerchip 2, sekä eisenmann cardio exhaust SD jotka tuovat tehoa n. 118 hevosvoimaa. Normaali 400hv/507hv. Nykyään pellin alla porskuttaa n. 620 hevosvoimaa.

            mene ja tiedä.. :think
            Lookki on härski, tuollaiset vanteet kävis tähän italon autoonkin
            Tehot taitaa olla vähän yläkanttiin ilmoitettu :think
            E39 530i M-Sport & G08 iX3 M-Sport

            Auto Ruotsista - Privalla lisätietoja

            Comment

            • samuzz
              Bimmer Fanatic
              • Mar 2006
              • 422
              • 017

              Olisi kyllä mielenkiintoista lukea tosta valkosesta techart turbo possusta enemmänkin koeajon muodossa kun yksi lähisukulainenkin on tuota katsellut pidemmän aikaa sillä silmällä mutta tuntuu ehkä kuitenkin olevan hiukan liian race hänen makuunsa.

              Mites toi M6:sen laita meneekö näytille tampereelle ihan vakio lookissa vai saako ennen sitä vanne ja putkisto päivitystä?
              RR Sport

              Ex.
              330D M-Sport | 320i | CL500 | 120d | Z3QP | 328i M-Tech Cabriolet | 328i M-Tech Coupè | A8 Quattro

              Comment

              • BeamR
                BTCF Member
                • Jul 2007
                • 13363
                • Espoon takametsät

                porno peli!

                ja mitä niihin lisäheppoihin tulee: muista vaihtaa lämpöeristettyä teräsputkea imusarjaan ja kiristä kaasuläppää samalla kun otat lisäpainetta siitä muuttuvasta puristuksesta, tulee ainakin se 100+ hp lisää
                F46 Gran Tourer -20
                Boxster 2.5 -97

                Comment

                • Italowestern
                  Bimmer Fanatic
                  • Oct 2008
                  • 507
                  • Vantaa

                  Hitsin hieno kuutos-ämmä

                  Originally posted by Enliz View Post
                  bongasin nettiautosta tälläsen suht villin ulkokuoren omaavan M6:n http://www.nettiauto.com/bmw/m6/2744819

                  Eisenmann powerchip 2, sekä eisenmann cardio exhaust SD jotka tuovat tehoa n. 118 hevosvoimaa. Normaali 400hv/507hv. Nykyään pellin alla porskuttaa n. 620 hevosvoimaa.

                  mene ja tiedä.. :think
                  Oivasti on tuossa kuutonen tontitettu ja pikkuisen etusiipeä ja splitteriä lisätty.

                  Vaikkei tehot nyt ihan paikkaansa pitäisikään, niin mielestäni erittäin maukkaan näköinen paketti.

                  Ei vaan oikeen sovi Suomi-teille tai parkkiksille tai lumikeleille. Säleet lentää keulasta ennenkuin ehtii kattia sanoa.

                  Mutta upea laitos kuvassa ja värikin sopii autoon hienosti. Vanteet myös oikeen hyvän näköiset.

                  Ei varmaan ehdi ennen Tampereelle tuloa omaa ämmää muuttamaan mitenkään, eli todennäköisesti vakiona viedään näytille.:think
                  Last edited by Italowestern; 03-09-2009, 23:56.
                  sigpic
                  ExäBemut: 732i -78, 633CsiA -81, M635Csi -84, 635Csi -86, 325i M-sport -91, 735i -87, 750i -88, M6 -05
                  Muut:Jag XJ-12 -87, Jag XJ-S Coupé -77, Jag XJ-S V12 Coupé -78, Jag S-Type V8 4,0 -99, Jag S-Type R -02, Maserati Ghibli GTA Coupé -99, Corvette Coupé Targa 327 -68, Oldsmobile Toronado 455 -70, Opel Commodore GS Coupé -69 & -74, GS/E Coupé -75, Austin Allegro -72, Minit -65, -67, ja -78. Mineillä tää autoilu siis aloitettiin.

                  Comment

                  • Italowestern
                    Bimmer Fanatic
                    • Oct 2008
                    • 507
                    • Vantaa

                    Katsotaan nyt jos ehtisi..

                    Originally posted by samuzz View Post
                    Olisi kyllä mielenkiintoista lukea tosta valkosesta techart turbo possusta enemmänkin koeajon muodossa kun yksi lähisukulainenkin on tuota katsellut pidemmän aikaa sillä silmällä mutta tuntuu ehkä kuitenkin olevan hiukan liian race hänen makuunsa.

                    Mites toi M6:sen laita meneekö näytille tampereelle ihan vakio lookissa vai saako ennen sitä vanne ja putkisto päivitystä?
                    Joo, täytyy se käydä testaamassa, kunhan tuohon istuinhommeliin saadaan joku sopiva säätö. On meinaan aika kaukana ja matalalla tuo penkki.

                    Vakiona kaiketi tosiaan menee ämmä näytille Tampesteriin, jollei nyt joku pikapäivitys yllätä.:think
                    sigpic
                    ExäBemut: 732i -78, 633CsiA -81, M635Csi -84, 635Csi -86, 325i M-sport -91, 735i -87, 750i -88, M6 -05
                    Muut:Jag XJ-12 -87, Jag XJ-S Coupé -77, Jag XJ-S V12 Coupé -78, Jag S-Type V8 4,0 -99, Jag S-Type R -02, Maserati Ghibli GTA Coupé -99, Corvette Coupé Targa 327 -68, Oldsmobile Toronado 455 -70, Opel Commodore GS Coupé -69 & -74, GS/E Coupé -75, Austin Allegro -72, Minit -65, -67, ja -78. Mineillä tää autoilu siis aloitettiin.

                    Comment

                    • Italowestern
                      Bimmer Fanatic
                      • Oct 2008
                      • 507
                      • Vantaa

                      Ikuinen autokuume

                      Originally posted by Remotion View Post
                      sairas määrä tekstiä tullu, jäbällä on selkeästi kova autokuume!
                      Semmosia ne bensapään keenit on..

                      Ikuinen autokuume.
                      sigpic
                      ExäBemut: 732i -78, 633CsiA -81, M635Csi -84, 635Csi -86, 325i M-sport -91, 735i -87, 750i -88, M6 -05
                      Muut:Jag XJ-12 -87, Jag XJ-S Coupé -77, Jag XJ-S V12 Coupé -78, Jag S-Type V8 4,0 -99, Jag S-Type R -02, Maserati Ghibli GTA Coupé -99, Corvette Coupé Targa 327 -68, Oldsmobile Toronado 455 -70, Opel Commodore GS Coupé -69 & -74, GS/E Coupé -75, Austin Allegro -72, Minit -65, -67, ja -78. Mineillä tää autoilu siis aloitettiin.

                      Comment

                      • Italowestern
                        Bimmer Fanatic
                        • Oct 2008
                        • 507
                        • Vantaa

                        Porno peli..

                        Originally posted by BeamR View Post
                        porno peli!

                        ja mitä niihin lisäheppoihin tulee: muista vaihtaa lämpöeristettyä teräsputkea imusarjaan ja kiristä kaasuläppää samalla kun otat lisäpainetta siitä muuttuvasta puristuksesta, tulee ainakin se 100+ hp lisää
                        Juu siis kiitos vaan, jos tarkoitit pornolla pelillä tuota M6:tta.

                        Jos Porschea, niin sou not.

                        Totuus noista tehoista on se, että maksimitehoahan M6:ssa on RR:mäiseen tapaan ilmaistuna "riittävästi". Niitä lisätehoja oikeastaan kaipaisi alemmille kierroksille eli väännön paranemisen kautta siis.

                        Jostain syystä M6:n moottorin suunnittelussa on laitettu tuotantoon sellainen kehitysversio, jonka kuvittelisi kuuluvan kevyempään autoon.

                        Uudessa M6:ssa on siten melko varmasti joko Turbo tai remmiahdin ja/tai auto muutenkin kevyempi, jotta se olisi urheilullisuudessa ja hauskuudessa parempi kuin nykyinen. Nykyinen malli on armotta hiukan raskas ja aika perso bensalle ollakseen ns. "urheiluauto". No, on se sitäkin, mutta enempi GT kuitenkin.

                        M6 on myös mielestäni aivan liian lähellä M5-mallia suorituskyvyiltään ja ominaisuuksiltaan, kun sen pitäisi olla selkeästi BMW:n urheilumallien lippulaiva. Nyt marginaali on aika pieni ja rajoittuu melkeinpä pelkkään ulkomuotoon, joka on toki mukavampi kuin 4-ovisissa.

                        Mutta eihän tuota tietenkään kauheasti nytkään haukkumaan pääse.

                        Tänäänkin oli kyydissä kolme lasta/nuorta ja kontrabasso sekä viulu.. Laittakaapa ne edes normaaliin porsasperäiseen henkilöautoon, niin hyvä jos mahtuu. Aikamoinen urheilu-tila-GT tuo ämmä on.
                        Last edited by Italowestern; 03-09-2009, 23:57.
                        sigpic
                        ExäBemut: 732i -78, 633CsiA -81, M635Csi -84, 635Csi -86, 325i M-sport -91, 735i -87, 750i -88, M6 -05
                        Muut:Jag XJ-12 -87, Jag XJ-S Coupé -77, Jag XJ-S V12 Coupé -78, Jag S-Type V8 4,0 -99, Jag S-Type R -02, Maserati Ghibli GTA Coupé -99, Corvette Coupé Targa 327 -68, Oldsmobile Toronado 455 -70, Opel Commodore GS Coupé -69 & -74, GS/E Coupé -75, Austin Allegro -72, Minit -65, -67, ja -78. Mineillä tää autoilu siis aloitettiin.

                        Comment

                        • jva
                          Bimmer Enthusiast
                          • Sep 2006
                          • 1419

                          Todella hyvännäköinen tuo nettiauton M6!!

                          Tosin siinä peesaan italowesterniä että ainakin näin Suomen oloissa käytännöllisyys kärsii niin paljon että ilman muutoksia (alustaan) auton käytettävyys jää äkkiä hyvin heikoksi..jopa kesällä.
                          Kokemuksesta tiedän että asia noin on, jopa hieman maltillisemmalla alustalla.

                          Mutta hienonnäköinen on tuo M6 kertakaikkiaan kyllä!

                          Comment

                          • Juhaska
                            Bimmer Enthusiast
                            • Jan 2007
                            • 3997
                            • Suomi

                            Originally posted by Italowestern View Post
                            Juu siis kiitos vaan, jos tarkoitit pornolla pelillä tuota M6:tta.

                            Jos Porschea, niin sou not.

                            Totuus noista tehoista on se, että maksimitehoahan M6:ssa on RR:mäiseen tapaan ilmaistuna "riittävästi". Niitä lisätehoja oikeastaan kaipaisi alemmille kierroksille eli väännön paranemisen kautta siis.

                            Jostain syystä M6:n moottorin suunnittelussa on laitettu tuotantoon sellainen kehitysversio, jonka kuvittelisi kuuluvan kevyempään autoon.

                            Uudessa M6:ssa on siten melko varmasti joko Turbo tai remmiahdin ja/tai auto muutenkin kevyempi, jotta se olisi urheilullisuudessa ja hauskuudessa parempi kuin nykyinen. Nykyinen malli on armotta hiukan raskas ja aika perso bensalle ollakseen ns. "urheiluauto". No, on se sitäkin, mutta enempi GT kuitenkin.

                            M6 on myös mielestäni aivan liian lähellä M5-mallia suorituskyvyiltään ja ominaisuuksiltaan, kun sen pitäisi olla selkeästi BMW:n urheilumallien lippulaiva. Nyt marginaali on aika pieni ja rajoittuu melkeinpä pelkkään ulkomuotoon, joka on toki mukavampi kuin 4-ovisissa.

                            Mutta eihän tuota tietenkään kauheasti nytkään haukkumaan pääse.

                            Tänäänkin oli kyydissä kolme lasta/nuorta ja kontrabasso sekä viulu.. Laittakaapa ne edes normaaliin porsasperäiseen henkilöautoon, niin hyvä jos mahtuu. Aikamoinen urheilu-tila-GT tuo ämmä on.
                            Onhan tuossa ollut huhuja liikkeellä että tulisi mukamas M6 CSL, mutta se on tosiaan vain huhu vielä tässä vaiheessa. :think
                            Kyllähän tuosta saisi varmasti vähän kutiteltua lisää tehoa irti ja painoa kevennettyä...
                            Tuossa olisi yksi artikkeli: www.worldcarfans.com/1080726610/is-the-bmw-m6-csl-still-coming
                            ex. e39 540i vm-98, ex. audi S8 vm-01. ex. Saab 9-5 aero 2.3t sportcombi vm-05 RE85 stage 5+

                            Comment

                            • vilma
                              Bimmer Fanatic
                              • May 2007
                              • 714
                              • Kouvola city.

                              Onko toi possu mr.Laitakarin auto....eikös herra ollu aikanaan joko mr.finland tai peräti suomen gladiaattori kapinoissa mukana menossa? Sorry ot,mut pakko kysyä!

                              Comment

                              • Italowestern
                                Bimmer Fanatic
                                • Oct 2008
                                • 507
                                • Vantaa

                                Kaipa se näkyy rekkarista kuiteskin..

                                Originally posted by vilma View Post
                                Onko toi possu mr.Laitakarin auto....eikös herra ollu aikanaan joko mr.finland tai peräti suomen gladiaattori kapinoissa mukana menossa? Sorry ot,mut pakko kysyä!
                                Siis Ounaskari aka Mohikaani. Mikan tykki se on ja uskomattoman hieno sellainen. Ei todellakaan uutta häpeä, päinvastoin, hienompi ja järeämpi tekniikka kuin uudessa 997 mallissa. Turvakaaret ja alusta, kaikki for pure business. RACE isolla ärrällä.
                                sigpic
                                ExäBemut: 732i -78, 633CsiA -81, M635Csi -84, 635Csi -86, 325i M-sport -91, 735i -87, 750i -88, M6 -05
                                Muut:Jag XJ-12 -87, Jag XJ-S Coupé -77, Jag XJ-S V12 Coupé -78, Jag S-Type V8 4,0 -99, Jag S-Type R -02, Maserati Ghibli GTA Coupé -99, Corvette Coupé Targa 327 -68, Oldsmobile Toronado 455 -70, Opel Commodore GS Coupé -69 & -74, GS/E Coupé -75, Austin Allegro -72, Minit -65, -67, ja -78. Mineillä tää autoilu siis aloitettiin.

                                Comment

                                Working...
                                X