memebuy23buy

Mai ex Näästi Biist:M6-05,Koeajo:Harvinainen kaunotar, Maserati Merak, F1-tunnelmaa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Italowestern
    Bimmer Fanatic
    • Oct 2008
    • 507
    • Vantaa

    Hmm..

    Originally posted by duuk View Post
    Olisiko keulaan joku snadi madallus poikaa?
    Kyllähän se aina lookkia parantaa, kun autoa tontittaa, mutta käytettävyys kärsii heti jossain määrin. Harkinnassahan tuokin on toki.:think
    sigpic
    ExäBemut: 732i -78, 633CsiA -81, M635Csi -84, 635Csi -86, 325i M-sport -91, 735i -87, 750i -88, M6 -05
    Muut:Jag XJ-12 -87, Jag XJ-S Coupé -77, Jag XJ-S V12 Coupé -78, Jag S-Type V8 4,0 -99, Jag S-Type R -02, Maserati Ghibli GTA Coupé -99, Corvette Coupé Targa 327 -68, Oldsmobile Toronado 455 -70, Opel Commodore GS Coupé -69 & -74, GS/E Coupé -75, Austin Allegro -72, Minit -65, -67, ja -78. Mineillä tää autoilu siis aloitettiin.

    Comment

    • E-kolme-kuus
      Bimmer Rookie
      • May 2009
      • 30
      • Somewhere

      On sulla loisto naapurit! Ja komee kuutonen

      Comment

      • jva
        Bimmer Enthusiast
        • Sep 2006
        • 1419

        Jälleen kerran kiinnostava koeajoraportti Italolta!

        Varmaan se on hieno peli tuo Maseratikin..siinä on vain se yksi "mutta" joka on niin iso "mutta" ainakin minun kohdallani että se karsii hetkessä kaikki omistushalut Maseratin osalta.

        Se "mutta" on siinä että kun autoa katsoo niin se ei sytytä lainkaan, ei sitten pätkän vertaa! Ja jos auto ei muotoilunsa ym puolesta aiheuta minkäänlaisia fiboja niin ei siitä silloin ole rahan vastineeksi, vaikka olisi kuinka hieno peli muuten.

        Tuossa oli oikein hyvä kuva aiemmin jossa oli rinnakkain 6-sarjalainen ja Maserati. Maserati ei siinäkään herättänyt minussa mitään fiboja, kun taas kutossarjalainen näytti heti hyvältä ja omistushaluja herättävältä!
        Jos vertailuun nostetaan M6, 911 tai vaikkapa Modena niin....No, sanotaan vaikka niin että siinä vertailussa Maserati ei saa minulta kuin sekunnin huomion.

        Maseratista puuttuu siis yksi erittäin olennainen juttu, joka tämän luokan autoissa on asia jota ei voi korvata millään..nimittäin se fiilis jonka auto herättää ensi hetkestä alkaen.

        Tietenkin meitä ihmisiä on monenlaisia ja pidämme erilaisista autoista, minä nyt vain satun kuulumaan niihin joiden mielen saa syttymään lähinnä Saksalaiset autot. Muista hyviä fiboja aikaansaa oikeastaan vain Ferrari.
        Esim kun omia autoja on käyttänyt huollossa tai muuten on tullut vierailtua AutoCarrerassa, jossa useimmiten on monia kiinnostavia autoja nähtävissä, niin kyllä minulta on jäänyt niin Aston Martinit kuin Bentleytkin vaille huomiota kun tarjolla on ollut Saksalaisen osaamisen taidonnäytteitä..ja useimmiten toki myös niitä Ferrareita

        M:t, AMG:t, RS:t, Porschet ylipäätään ja tietenkin siis Ferrarit ovat niitä joista syntyy aina hyvät fibat..muista ei niinkään..ja jostain syystä Maserati on fiilistasolla meikäläisen mielessä melko alhaalla. Jopa joku Mustang GT ja varsinkin Mustang Shelby, vaikka en jenkkiautojen ystävä ole missään määrin, sytyttävät enemmän.

        No, ei sillä..on ne varmasti hienoja nuo Maseratitkin, ne eivät vain sytytä mun mieltä :think

        Comment

        • K2Ri
          BTCF Member
          • Oct 2007
          • 1829
          • London, UK & Germany

          Näin tuollaisen samanmallisen Maseratin viime viikonloppuna kadulla parkissa. Sen verran se pimeässä herätti huomiota vähän kauempampaa katsottuna, että ihmettelin että miten tuon vanhakoppaisen Megane coupen takavalot näyttää jotenkin erikoiselta?!

          Eipä olisi uskonut että "yli satkun" auto oli kyseessä.. :yrjöhymiö:
          sigpic
          BMW: F31 320DA xDrive ///M-Sport '15 | E46 ///M3 Cabrio '01 | Cruise Bike

          Comment

          • Italowestern
            Bimmer Fanatic
            • Oct 2008
            • 507
            • Vantaa

            Entäs tämä?








            Tässä Gransportissa olisi mielestäni aika sopiva madallus ja lisäsiivet, jotka mukavasti pukee ja tuoreistaa koria sekä tietysti isommat vanteet.

            Silti auto on paremman näköinen luonnossa kuin kuvissa. Mutta makuasioitahan nämä toki on. Maseratin tekee mulle erilaiseksi ja hienoksi se, että on aiemminkin kyseisellä merkillä vuosikausia ajellut ja hyväksi todennut. Mukavaa on sekin, että merkillä ei ole ns. "hinnat alkaen" 1,8i-mallia

            Aika kaukana on kyllä "Megane Coupésta"

            Kun kasin jyräyttää käyntiin, niin turhat ennakkoluulot hälvenee hetkessä. Ja vaikka tehot onkin samat kuin edellisessä M5-mallissa, niin ei se sitä neljää sataa heppaa huononna.
            sigpic
            ExäBemut: 732i -78, 633CsiA -81, M635Csi -84, 635Csi -86, 325i M-sport -91, 735i -87, 750i -88, M6 -05
            Muut:Jag XJ-12 -87, Jag XJ-S Coupé -77, Jag XJ-S V12 Coupé -78, Jag S-Type V8 4,0 -99, Jag S-Type R -02, Maserati Ghibli GTA Coupé -99, Corvette Coupé Targa 327 -68, Oldsmobile Toronado 455 -70, Opel Commodore GS Coupé -69 & -74, GS/E Coupé -75, Austin Allegro -72, Minit -65, -67, ja -78. Mineillä tää autoilu siis aloitettiin.

            Comment

            • jva
              Bimmer Enthusiast
              • Sep 2006
              • 1419

              GranSport on hyvännäköinen jo kuvissa ja livenä tuo nimenomainen yksilö on kuviakin paremman näköinen!
              Myös väri on erinomaisen hyvä tuossa autossa ja ehkäpä nimenomaan myös tuohon autoon. Melkein sanoisin että jonkin toisen värisenä tuo ei olisi noin hyvännäköinen?!

              No, asiasta kuudenteen..tai pitäisi kai sanoa kuutoseen..tänään ihastelin BMW 650:stä liikenteessä ja kyllä se vaan tuo kutonen meikäläisessä omistushaluja herättää, olkoonkin että merkkiä en ole ajatellut seuraavassakaan autossa vaihtaa, mutta jotenkin se vaan tuo kuutonen herättää niin paljon positiivisia tunteita ja omistushaluja että en ole ihan varma tarvittaisiinko paljon muuta kuin se että joku automyyjä tekisi tarjouksen josta ei voi kieltäytyä :think
              Kutonen kun on hieno ulkoa ja se on myös hieno sisältä, mikä onkin jossain määrin harvinaista nykyään. Moni auto on hieno ulkoa ja sisällä joku tökkii, tai sitten toisinpäin, mutta kuutosessa on kaikki kohdillaan.

              Comment

              • r.w.
                Bimmer Enthusiast
                • Feb 2007
                • 2509
                • Länsirannikko

                Hommaas jostain vielä ajoon joku Aston, Vanquish tai DB9/DBS. Olisi mukava kuulla ihan suomalaisittan kommentteja GT-rintaman kuumottavimmista edustajista. Nyt ekofasistivallankumouksen aikana on alkanut tosi vahvasti epäilyttämään, että mahtavatko nuo sittenkin tulla vuosien varrella aina vain saavuttamattomammiksi haaveiksi - muutoinhan noiden valmistusmäärät ja hintakehitys suosivat persaukista suomalaista, mutta ainahan joku lisävero keksitään.
                1-7-5-11-3-9-6-12-2-8-4-10

                Comment

                • K2Ri
                  BTCF Member
                  • Oct 2007
                  • 1829
                  • London, UK & Germany

                  Tuo peräpää on kyllä aivan kauhean näköinen! Ihan sama mikä on väri, kuinka kaukaa tai läheltä katsoo, kuvissa tai luonnossa. Edelleenkin, yhtä rumaa muotoilua ei näe kuin niissä ranskalaisissa tekeleissä, IMO.

                  Muutenkin koko auto vaikuttaa sellaiselta "korkealta ja pieneltä", ei ollenkaan urheiluautomaiselta.. Mutta äänet ovat tosiaan hienot! On sattunut baanalla ruuhkissa törmäämään tuollaisiin useita kertoja viime ja edellisenä kesänä ja ikkunat on heti kyllä pitänyt avata omasta autosta ja ruuvata radiota pienemmälle.

                  ..Mutta kyllähän M6:nen on siltikin aivan eri maata kuin tuollainen!
                  sigpic
                  BMW: F31 320DA xDrive ///M-Sport '15 | E46 ///M3 Cabrio '01 | Cruise Bike

                  Comment

                  • Italowestern
                    Bimmer Fanatic
                    • Oct 2008
                    • 507
                    • Vantaa

                    Mielenkiintoista!

                    Originally posted by jva View Post
                    GranSport on hyvännäköinen jo kuvissa ja livenä tuo nimenomainen yksilö on kuviakin paremman näköinen!
                    Myös väri on erinomaisen hyvä tuossa autossa ja ehkäpä nimenomaan myös tuohon autoon. Melkein sanoisin että jonkin toisen värisenä tuo ei olisi noin hyvännäköinen?!

                    No, asiasta kuudenteen..tai pitäisi kai sanoa kuutoseen..tänään ihastelin BMW 650:stä liikenteessä ja kyllä se vaan tuo kutonen meikäläisessä omistushaluja herättää, olkoonkin että merkkiä en ole ajatellut seuraavassakaan autossa vaihtaa, mutta jotenkin se vaan tuo kuutonen herättää niin paljon positiivisia tunteita ja omistushaluja että en ole ihan varma tarvittaisiinko paljon muuta kuin se että joku automyyjä tekisi tarjouksen josta ei voi kieltäytyä :think
                    Kutonen kun on hieno ulkoa ja se on myös hieno sisältä, mikä onkin jossain määrin harvinaista nykyään. Moni auto on hieno ulkoa ja sisällä joku tökkii, tai sitten toisinpäin, mutta kuutosessa on kaikki kohdillaan.
                    Do dii.. löytyhän siitä jotain positiivistakin, vaikkakin lievä madallus, sopiva väri, vanteet ja hienot helmalevitykset luulisi olevan pikkujuttuja, niin ei ne ole. Gransporthan on tavallaan vain tuunattu GT Coupé ja silti enemmän kuin osiensa summa. Tuollainen sen olisi pitänyt olla alunalkujaankin.

                    Mitä tuossa perää on kommentoitu, niin se nyt ei ole kaikista onnistunein vaan ne ekan version bumerangiledivalot oli paljon persoonallisemmat ja hienommat. Aerodynaamisesti tuo katkaistu perä muuten vaan on edelleen nykyaikaa vaikka omituiselta ja rumalta näyttääkin.

                    Madallus auttaa paljon enemmän kuin sentin ajattelisi vaikuttavan, yhdessä isompien pyörien kanssa.

                    M-Kuutosen perä on minusta yhtälailla "petolinnun persaus" eli "ruma", mutta tavallaan kaikkine uudenaikaisine hirvityksinensä ihan hauska ja varsinkin pimeessä ihan hieno ledivaloineen.

                    Ja jälleen kerran, aerodynaamisesti erittäinkin toimiva. Takapään alaosan diffusori, joka löytyy myös Maseratista, aiheuttaa Venturi-efektin, joka toimii kuten takaspoileri, eli lisää perän painoa vauhdin kasvaessa. (Tai vähentää perän nostetta, ihan miten vaan..)

                    Molempien korien aerodynamiikka on erittäin hyvä nimenomaan urheilullisessa mielessä ja onhan se samalla turvallisuuskysymyskin.

                    No, molemmissa löytyy aktiivinen säädettävä alusta, erinomainen ohjaus, mukiinmenevä ulkonäkö huolimatta todellisesta nelipaikkaisuudesta sekä loistelias suorituskyky ja lisäksi vielä sopivuus normaaliin jokapäiväiseen käyttöön.

                    Kauheasti ei enempää voi vaatia.

                    Sovitellessani itseäni Aston Martin DB9:n kuskin paikalle, voin vain todeta, että kun kuski mahtuu, niin taakse ei näköjään sitten oikein kovin hyvin mahdu..

                    Mutta täytyy taas myöntää. Olen heikkona 007:n autoihin. Aston Martin, vanha tai uusi, on yksi erehtymättömimmin muotoilluista autoista. Sen ulkonäkö on jo niin laskelmoitua, että heikompaa hirvittää.

                    Katsotaan nyt miltä sen ratissa sitten tuntuisi...:think

                    Hinta vain on kyllä hiukan yläkanttiin ihan puhtaasti kustannusmielessä. Sama koskee Bentleyn GT Speed mallia, joka kylläkin on jo hiukan tankki, samaa sarjaa Porsche Pan Ameran kanssa. GT Speed vain on todella upea ilmestys, varsinkin avona ..
                    sigpic
                    ExäBemut: 732i -78, 633CsiA -81, M635Csi -84, 635Csi -86, 325i M-sport -91, 735i -87, 750i -88, M6 -05
                    Muut:Jag XJ-12 -87, Jag XJ-S Coupé -77, Jag XJ-S V12 Coupé -78, Jag S-Type V8 4,0 -99, Jag S-Type R -02, Maserati Ghibli GTA Coupé -99, Corvette Coupé Targa 327 -68, Oldsmobile Toronado 455 -70, Opel Commodore GS Coupé -69 & -74, GS/E Coupé -75, Austin Allegro -72, Minit -65, -67, ja -78. Mineillä tää autoilu siis aloitettiin.

                    Comment

                    • Italowestern
                      Bimmer Fanatic
                      • Oct 2008
                      • 507
                      • Vantaa

                      Näin yritetään..

                      Originally posted by r.w. View Post
                      Hommaas jostain vielä ajoon joku Aston, Vanquish tai DB9/DBS. Olisi mukava kuulla ihan suomalaisittan kommentteja GT-rintaman kuumottavimmista edustajista. Nyt ekofasistivallankumouksen aikana on alkanut tosi vahvasti epäilyttämään, että mahtavatko nuo sittenkin tulla vuosien varrella aina vain saavuttamattomammiksi haaveiksi - muutoinhan noiden valmistusmäärät ja hintakehitys suosivat persaukista suomalaista, mutta ainahan joku lisävero keksitään.
                      No hitsi, näin on. Joten ei kun tuumasta toimeen. Aston Martin on jokaisen "pikkupojan" toiveuni. "Gould Fingöör". Dabl Ou Sevön.. All models approved to her majesty´s service. Koetan saada senkin ajoon, mutta saas nähdä.

                      Varsin sharmantteja ja samalla karskeja kulkupelejä todellakin. Thumbs up!
                      sigpic
                      ExäBemut: 732i -78, 633CsiA -81, M635Csi -84, 635Csi -86, 325i M-sport -91, 735i -87, 750i -88, M6 -05
                      Muut:Jag XJ-12 -87, Jag XJ-S Coupé -77, Jag XJ-S V12 Coupé -78, Jag S-Type V8 4,0 -99, Jag S-Type R -02, Maserati Ghibli GTA Coupé -99, Corvette Coupé Targa 327 -68, Oldsmobile Toronado 455 -70, Opel Commodore GS Coupé -69 & -74, GS/E Coupé -75, Austin Allegro -72, Minit -65, -67, ja -78. Mineillä tää autoilu siis aloitettiin.

                      Comment

                      • Italowestern
                        Bimmer Fanatic
                        • Oct 2008
                        • 507
                        • Vantaa

                        Kauneus on todellakin katsojan silmässä.

                        Originally posted by K2Ri View Post
                        Tuo peräpää on kyllä aivan kauhean näköinen! Ihan sama mikä on väri, kuinka kaukaa tai läheltä katsoo, kuvissa tai luonnossa. Edelleenkin, yhtä rumaa muotoilua ei näe kuin niissä ranskalaisissa tekeleissä, IMO.

                        Muutenkin koko auto vaikuttaa sellaiselta "korkealta ja pieneltä", ei ollenkaan urheiluautomaiselta.. Mutta äänet ovat tosiaan hienot! On sattunut baanalla ruuhkissa törmäämään tuollaisiin useita kertoja viime ja edellisenä kesänä ja ikkunat on heti kyllä pitänyt avata omasta autosta ja ruuvata radiota pienemmälle.

                        ..Mutta kyllähän M6:nen on siltikin aivan eri maata kuin tuollainen!
                        Juu, eli kauneus todellakin on katsojan silmässä. Itse tykkään Maseratin keulasta ja sisätiloista sekä sivuprofiilista, en sitten niinkään "töpöstä" perästä. Se voisi olla hiukan pidempi ja siitähän tuo uusi malli onkin korjattu kohdilleen. Siinä taas keula on mielestäni hiukan yliampuva. Nothing is perfetto. Mutta saundi on aivan fantastinen. Ja ajoltaan loistava kyllä.

                        Kuutonen on sitten sata kiloa raskaampi, mutta myös sata heppaa tehokkaampi, joten se kompensoi aika hyvin. Kuutosen alusta on pintapehmeämpi, joka tekee siitä aavistuksen miellyttävämmän arkiajoon.

                        V10 Saundi on kierroksilla ja kuormitettaessa "vakuuttava" ja Lamborghinimainen mutta tyhjäkäynnillä epämääräinen ja mekaaniset äänet voittavat pakoäänet edestäpäin kuultaessa. Siihen korjaus ja voilá..

                        Lisäksi M6:n varustelistalla on tosiaan muutama hyvä pikku juju, kuten HUD, cruise, kääntyvät ajovalot, iso takapaksi, navi, sadetunnistin, parkkitutka myös edessä, (tärkeä) renkaiden paineenseurantajärjestelmä, ohjelmoitava vaihteisto, rattikytkimistö, myös iso vaihdekeppi, iPOD-liitäntä, hiilikuitukatto... Olihan niitä muutama
                        Last edited by Italowestern; 20-10-2009, 00:09.
                        sigpic
                        ExäBemut: 732i -78, 633CsiA -81, M635Csi -84, 635Csi -86, 325i M-sport -91, 735i -87, 750i -88, M6 -05
                        Muut:Jag XJ-12 -87, Jag XJ-S Coupé -77, Jag XJ-S V12 Coupé -78, Jag S-Type V8 4,0 -99, Jag S-Type R -02, Maserati Ghibli GTA Coupé -99, Corvette Coupé Targa 327 -68, Oldsmobile Toronado 455 -70, Opel Commodore GS Coupé -69 & -74, GS/E Coupé -75, Austin Allegro -72, Minit -65, -67, ja -78. Mineillä tää autoilu siis aloitettiin.

                        Comment

                        • Remotion
                          Bimmer Enthusiast
                          • Mar 2003
                          • 15303
                          • Ajamisen Iloa

                          Hieno Maser tuo sininen, erinomainen väri. Tuohon "high-polished" "concave" tahi "lippi" vanteet, larinin putkisto ja huikka Amarone della Valpolicellaa sienirisoton päälle.
                          Z3 coupé individual

                          F01, F02, F10, F11 takakäännön muoviosat
                          E36 ilmanotot & Z3 ilmanotot

                          Comment

                          • Italowestern
                            Bimmer Fanatic
                            • Oct 2008
                            • 507
                            • Vantaa

                            Aivan..

                            Originally posted by Remotion View Post
                            Hieno Maser tuo sininen, erinomainen väri. Tuohon "high-polished" "concave" tahi "lippi" vanteet, larinin putkisto ja huikka Amarone della Valpolicellaa sienirisoton päälle.
                            Ja tästä muotoa seuraavaan malliin.. tai sitä seuraavaan.
                            Tai no, tää ei kyllä näytä nelipaikkaiselta, mutta mukavat muodot silti. Keulasäleikkö vaan puoliksi ja munuaiset tilalle...
                            sigpic
                            ExäBemut: 732i -78, 633CsiA -81, M635Csi -84, 635Csi -86, 325i M-sport -91, 735i -87, 750i -88, M6 -05
                            Muut:Jag XJ-12 -87, Jag XJ-S Coupé -77, Jag XJ-S V12 Coupé -78, Jag S-Type V8 4,0 -99, Jag S-Type R -02, Maserati Ghibli GTA Coupé -99, Corvette Coupé Targa 327 -68, Oldsmobile Toronado 455 -70, Opel Commodore GS Coupé -69 & -74, GS/E Coupé -75, Austin Allegro -72, Minit -65, -67, ja -78. Mineillä tää autoilu siis aloitettiin.

                            Comment

                            • -Tapi
                              Bimmer Enthusiast
                              • Jan 2004
                              • 3121
                              • Välisuomi

                              Originally posted by Italowestern View Post
                              Ja jälleen kerran, aerodynaamisesti erittäinkin toimiva. Takapään alaosan diffusori, joka löytyy myös Maseratista, aiheuttaa Venturi-efektin, joka toimii kuten takaspoileri, eli lisää perän painoa vauhdin kasvaessa. (Tai vähentää perän nostetta, ihan miten vaan..)
                              Eiköhän se ole vain puhtaasti ulkonäköseikka.. Vaikka tunnelmaa luovat mainosmiehet puhuisivatkin muuta. Noin lyhyt diffuusori ei voi mitenkään toimia edes teoriassa. Muistaakseni tuo takapää on altapäin katsottuna kaikkea muuta kuin tasainen, eli sinne diffuusorin alkuun ei voi mitenkään saada kovaa ilmavirtausta. Muutaman sentin tai edes parinkymmenen sentin siipi (ylösalaisin) ei saa muuta aikaan kuin katu-uskottavuutta.
                              ---

                              Comment

                              • Italowestern
                                Bimmer Fanatic
                                • Oct 2008
                                • 507
                                • Vantaa

                                So not..

                                Originally posted by -Tapi View Post
                                Eiköhän se ole vain puhtaasti ulkonäköseikka.. Vaikka tunnelmaa luovat mainosmiehet puhuisivatkin muuta. Noin lyhyt diffuusori ei voi mitenkään toimia edes teoriassa. Muistaakseni tuo takapää on altapäin katsottuna kaikkea muuta kuin tasainen, eli sinne diffuusorin alkuun ei voi mitenkään saada kovaa ilmavirtausta. Muutaman sentin tai edes parinkymmenen sentin siipi (ylösalaisin) ei saa muuta aikaan kuin katu-uskottavuutta.
                                Ihan tarkkoja faktoja en "down force"-arvoista löytänyt, mutta M6:n pohja on muotoiltu siten, että tasauspyörästön jäähdytyspinta toimii samalla diffusorin syöttötasona ja koko M6:n alusta on todellakin hämmästyttävän tasainen lätty.

                                Diffusori samalla laskee auton ilmanvastusta sekä parantaa takapään pitoa varsinkin korkeissa nopeuksissa. Kuusikulmainen diffusorin ilmatunneli ja sivupaneelit ovat toimiva kokonaisuus, eikä missään tapauksessa pelkkä ulkonäköseikka.


                                Kannattaa huomioida, että M6 todellakin kykenee yli 300km/h nopeuteen, jossa tuollaisilla seikoilla on oma merkityksensä ja niisä vauhdeissa ilman virtaukset voivat myös olla yllättävän vauhdikkaita.

                                M6:n rumuuteen on siis painavat syynsä. Tosin olen alkanut pitää sen "petolintu"-lookista.

                                Tässä ensimmäisenä kuva "tuulitunnelista", josta suihku suuntautuu taakse ylös. Seuraavassa kuvassa näkyy takaluukun yläreunaspoileri ja kolmannessa kuvassa hahmottaa helmaspoilerien muodon ja tarkoituksen hyvin.

                                Kaikki yhdessä sivupaneelien ja takaluukun omituisten muotojen kanssa luo "petolinnulle pyrstön", joka antaa suuntavakautta, alempaa ilmanvastusta ja "downforcea" (lähinnä oikeasti kai alempaa "upforcea").

                                Lisäksi takavalojen muodot ohjaavat ilmaa takaluukun kulmapyöristysten taakse, joka osaltaan vähentää ilmanvastusta ja auttaa paneelia ja valoja pysymään puhtaana kurakelilläkin. Rumaa, mutta toimii.
                                Attached Files
                                Last edited by Italowestern; 28-03-2010, 14:58.
                                sigpic
                                ExäBemut: 732i -78, 633CsiA -81, M635Csi -84, 635Csi -86, 325i M-sport -91, 735i -87, 750i -88, M6 -05
                                Muut:Jag XJ-12 -87, Jag XJ-S Coupé -77, Jag XJ-S V12 Coupé -78, Jag S-Type V8 4,0 -99, Jag S-Type R -02, Maserati Ghibli GTA Coupé -99, Corvette Coupé Targa 327 -68, Oldsmobile Toronado 455 -70, Opel Commodore GS Coupé -69 & -74, GS/E Coupé -75, Austin Allegro -72, Minit -65, -67, ja -78. Mineillä tää autoilu siis aloitettiin.

                                Comment

                                Working...
                                X