Nettiautosta bongailtua XLIII

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Jarger
    replied
    Siellä on jäänyt listojen teippailu vähän kesken. Ehyet jalopuut ois kyllä hienot. Saksassa laittavat 5 kertaa paremmannäköisiäkin paaliin ruosteen vuoksi, tuon laittaisin jo minäkin. Iso työ tuollaisessa jos siitä alkaa autoa tekemään. Osat arvottaisin vähemmälle, niissä ei maalia ole mukana

    Leave a comment:


  • ritariässä
    replied
    Ihan normaali Imola lisähinta

    Leave a comment:


  • Topi08
    replied
    https://www.nettiauto.com/bmw/535/15179785

    Imolarot plussaa hinnassa 5k. rapean näköinen paikoitellen

    Leave a comment:


  • mikko
    replied
    https://www.nettiauto.com/bmw/z3/14609726
    hieno peli olisi

    Leave a comment:


  • 325TI
    replied
    https://www.nettiauto.com/dodge/viper/15162965
    Minkähänlaiset verot tästä joutuisi maksamaan, jotta saisi Suomen kilpiin?

    Leave a comment:


  • mikko
    replied
    https://www.nettiauto.com/mercury/marauder/15139095

    Leave a comment:


  • Jarger
    replied
    Mää ajattelin että täällä on tarkoitus myös keskustella näistä nettiauton tapauksista. Rohkean oletuksen tunnustan tehneeni ratin osalta tuossa, ehkä puhuin jopa sivu suuni. Korjataan nyt sanomalla, että ratti on vaan sysiruma.
    Carverticalin palvominen Jumalana on taidettu jo myös kanssa käsitellä, itse en sponsoroi ko. palvelua. Se on tämä köyhyys joka näkyy tässä asiassa
    Last edited by Jarger; 06-07-2025, 18:38.

    Leave a comment:


  • ritariässä
    replied
    Lukeeko jossain tai kuva jossa puhkihierottu alkuperäinen ratti?

    Kaikki ei osaa taikka ymmärrä miten sen vielä ehjän ja umpikiiltäväksi hierotun ratin saa hierottua paljon kauniimmaksi.

    Toisaalta tämänkin omistajana voinut olla joku ruhtinas, prinsessa taikka koruliikkeen osakas, joka kultasormuksella hieronut ratin 847tkm ajetun näköiseksi.

    Ihan turhaa täällä vääntää onko 190tkm vai 390tkm ajettu.

    Näin vanhan kohdalla ei taida carvertikaalistaan välttämättä olla apua kun monen tuoreemmankin Bemarin kohdalla autoa etsiessäni löytynyt mitään muita kilometritietoja kuin uuden lähtölukemat ja sitten seuraava suomesta +10 vuoden päästä, joten ei sekään totuutta paljasta ja onhan näitä muitakin, kuten autorecordsia ym mistä voi lähteä saalistamaan...

    Leave a comment:


  • Jarger
    replied
    Originally posted by TheRipper View Post

    Kyllä tuossa hinnassa pitäsi olla täysin virheetön ja erittäin vähän ajettu auto. Tuo ei ole kumpaakaan ja siksi pyynti on täyttä utopiaa ja suoranaista kusetusta.
    Kilsat ois ok, mutta mielestäni oikeasti 190 tonnia ajetussa autossa ei ole ratti vaikkapa puhki, hyvin todennäköisesti penkkikään ei näytä tuolta.

    Leave a comment:


  • TheRipper
    replied
    Originally posted by Jarger View Post
    Esteettiset asiat ovat toki makuasioita, joista on turha kiistellä. Happamia, sanoi kettu pihlajanmarjoista! Toki oma pessimismi johtunee osaksi siitä kun eilen E39:n huonoimman oven saumaruosteet otin esiin. Päälle päin näkyi vaan kuprua, mutta niinhän sitä löytyi sitten koko alaosa ja takaosa myös. Ja kun noista tourinkienkin takapäistä on jo ennelta kokemuksia sen verran, että ois ihme jos sieltä jotain positiivista sanottavaa löytyis, jos se alkaa jo päälle päin näkyä..
    Tuossa hintaluokassa näitä ei pitäisi näkyä, vaikka hieno auto onkin. Hintakin vaan on.
    Kyllä tuossa hinnassa pitäsi olla täysin virheetön ja erittäin vähän ajettu auto. Tuo ei ole kumpaakaan ja siksi pyynti on täyttä utopiaa ja suoranaista kusetusta.

    Leave a comment:


  • Jarger
    replied
    No, Bemarissa ei esim. Nokka-akseli ole kolmesta pukista tuettu edes nelareissa ja heilu paikallaan tyyppivikaisena alle 200 tonnin ajettuna milliä, noin omalla kokemuksella jos jotain pitää ferrarinpunaisesta kokemuksia jakaa.

    Esteettiset asiat ovat toki makuasioita, joista on turha kiistellä. Happamia, sanoi kettu pihlajanmarjoista! Toki oma pessimismi johtunee osaksi siitä kun eilen E39:n huonoimman oven saumaruosteet otin esiin. Päälle päin näkyi vaan kuprua, mutta niinhän sitä löytyi sitten koko alaosa ja takaosa myös. Ja kun noista tourinkienkin takapäistä on jo ennelta kokemuksia sen verran, että ois ihme jos sieltä jotain positiivista sanottavaa löytyis, jos se alkaa jo päälle päin näkyä..
    Tuossa hintaluokassa näitä ei pitäisi näkyä, vaikka hieno auto onkin. Hintakin vaan on.
    Last edited by Jarger; 06-07-2025, 12:43.

    Leave a comment:


  • ritariässä
    replied
    Harrastajat tietää, uudelleen verhoilu ratti nostaa myyntihintaa 2000€ ja uusi nahkainen vaihdekepin nuppi 1000€ Uusi keulamerkki myös about +500€.

    Leave a comment:


  • ritariässä
    replied
    Samanlailla se +25 vuotias Bemari kuluu kuin samanikäinen 100€ Punto. Keulamerkeistä joutuu vaan näissä maksamaan enemmän, kunnosta riippumatta.

    Leave a comment:


  • Jarger
    replied
    Ratti varmaan kulahti alle 200 tonnin ja tehty uusi "tyylikkäästi", kuskin penkin kilsat 300+tkm, ja takakontin verho repsottelee. Ei edes sähköpenkkejä, ei kääntyviä peilejä. Takalasinpyyhin "korjattu" ja edessä joku haistapaskamerkki tms.
    Takaluukun listat repsottaa ja alapuolella ruostetta, joka tarttunut tiivisteeseenkin. Ruostetta myös lampun juuressa takana ja varmaan vähän muuallakin, koska sitä ei tummasta autosta huomaa helposti.
    Ilmastoinnin keskisuulake rikki.
    Sumarit onkin jääneet teinimallin asentoon, josta kertoo nuo led-sisävalotkin. En ymmärrä ihmisiä jotka priorisoivat tuollaista paskaa yli sen että autosta korjauttaisi vaikka ruosteita pois.. toki kai vaan makuasioita ja oon väärässä
    Takavalossa jotain halkeamaa ja keula kiveniskuja täynnä.

    Normaaleja juttuja iäkkäässä autossa, mutta ei 190 tonnia ajetussa "harvinaisuudessa" jota moisena myydään. Eikä autossa, joka maksaa 30 tonnia..

    Saatoin missata jotain ja tämä on vaan mielipide. Ihan kelpo rassi varmaan on, mutta arvosta itsellä on vähän erilainen näkemys ainoastaan. Näkisin sen alkavan ykkösellä.

    Leave a comment:


  • pyroz
    replied
    Kovat pyynnit Alpinoista sopii oikein hyvin. Voi kirjata omaan taseeseen aina vähän lisää arvoa ja torpataan muiden tuonteja pitämällä verot ylhäällä. Omasta voi siis kohta laittaa vitosella alkavan pyynnin tätä menoa

    Enemmän tosissaan: Aidot oikeat ALPINAt ovat vähenemään päin. Uusia ei enää tehdä kun brändi myytiin BMW:lle. Buchloessa on kerrottu alettavan valmistaa klassikoihin "oikeisiin Alpinoihin" osia uudelleen. Arvokehitys on siis ylöspäin pidemmälläkin tähtäimellä.

    Tottakai tuossa on myös hieman liikkeen ilmaa ja riskiä hintapyynnössä.

    Leave a comment:

Working...
X