Nettiautosta bongailtua XLIII

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • TheRipper
    replied
    Originally posted by Jarger View Post
    Prööt https://www.nettiauto.com/bmw-alpina/b10/15122377

    No, eihän se ole tyhmä joka pyytää, vaan se joka maksaa.
    Mikäs tuosta nyt niin superharvinaisuuden tekee? Itse en niin noista Alpinoista tiedä? Mutta eikö nuo pitäisi ainakin olla numeroituja. Tuon numeroa kovin ainakin yritellään peitellä jostain syystä?

    Jos kilsoja olisi 19000 eikä 190000 niin ehkä ymmärtäisin tuon hinnan. Nyt ei tuossa ole mitään järkeä.

    Leave a comment:


  • Jarger
    replied
    Prööt https://www.nettiauto.com/bmw-alpina/b10/15122377

    No, eihän se ole tyhmä joka pyytää, vaan se joka maksaa.

    Leave a comment:


  • Jarger
    replied
    En katsoisi kyllä kilsoja niinkään kuin käyttöä. Toki normi käytössä olleista tuo pätee. Ja hyvä osviitta, vuosimallin lailla. Sama pätee itseeni, vahingoista viisastuneena
    Last edited by Jarger; 25-06-2025, 17:06.

    Leave a comment:


  • Zeta
    replied
    Originally posted by 325TI View Post
    https://www.nettiauto.com/bmw/135/15115663
    Zetan märkä päiväuni suhteellisen edullisesti myynnissä
    Jos viittaat minuun niin en osta koskaan yli 200tkm ajettuja enkä nykyään enää 2-ovisia ellei ole ihan joku helmi. Vanhana tulee mukavuuden haluiseksi ja takapenkille on kiva heittää kauppakassi omasta ovesta!

    Leave a comment:


  • 325TI
    replied
    https://www.nettiauto.com/bmw/135/15115663
    Zetan märkä päiväuni suhteellisen edullisesti myynnissä

    Leave a comment:


  • Jarger
    replied
    Harvemmin tulee noita varaosia nykyään tilattua, yleensä jotain käytettyä tai muualta, Eestin pojilta ehkä kerran kuussa jos tuuri käy. Toki se on ehkä paljon huomioonottaen sen että omista autoistani yksikään ei oo leimattu moneen vuoteen.. Muut ajaneet rikki ja nihilistinä ei IKINÄ pitäisi ostaa paljon ajettuja autoja, vaikka kilsat oiskin oikeat
    Toki eihän se kilometrilukema auton yleiskuntoon juurikaan vaikuta, sen näkee aika nätisti kattelemalla ympäriinsä ja koeajamalla.

    Koeajokin on lopen vähän sellainen tuntuma-juttu enemmänkin. Esim. mulla ollut D10 tuntui tosi "nihkeälle" vaikka kilsoja pitkästi yli 400tkm. Toki se johtuu siitä että oli kokenut yhden harrastajan ainakin noille kilsoille ennen mua ja minäkin ajoin sillä varmaan kaks tonnia ja ainakin 20-kertaisen määrän koskettelua harrastin sitten tallissa.

    Nämä nettiautot ja huutokaupat on petollisia paikkoja kahtella jos on vähänkään ylimääräistä pankkitilillä, voi olla että nopeasti löytävät paikkansa - voiskohan noita kieltää

    Leave a comment:


  • ritariässä
    replied
    Toistaiseksi liikkuu ilman että tarttee joka viikko Aeromotorsilta tilailla osia

    Leave a comment:


  • Jarger
    replied
    Kilsoista en tiedä, mutta aika pommin oloinen, varsinkin tuolle mittarilukemalle.

    Leave a comment:


  • ritariässä
    replied
    Ja tyypillisesti mailit väärin ( luultavasti ihan tahallaan ) kilsoiksi käännetty eli lähes 230tkm kilsoina ajettu eikä 207tkm

    Leave a comment:


  • Jarger
    replied
    Vähän väärään ketjuun, mutta lähinnä aihepiirin vuoksi, pisti silmään: https://huutokaupat.com/kohde/547344...flex-fuel-2006

    Leave a comment:


  • Jarger
    replied
    Näyttää molemmat osaavan ruostua aika hyvin, näin jopa Bemaristin näkökulmasta kun asiaa googletteli.

    Leave a comment:


  • Rattiukko
    replied
    Se seuraava 2012 Range Rover on vasta alumiinikorinen. On tuossakin 2003 mallissa jotain alumiinia: https://www.fullfatrr.com/forum/topic43808.html etolokarit, ovet, konepelti.

    Joskus kun ajeltiin tuollaisella aikoinaan, en tiedä oli Bemarin vai Jaguaarin kone niin keskikulutus oli jotain 20 litraa. Jostain syystä jäi mieleen.

    Leave a comment:


  • Jarger
    replied
    Originally posted by Esko View Post

    Upeita vehkeitä toimiessaan, mutta ylläpito helvetin kallista! Doug DeMuro teki joskus Youtubeen videota tollasesta, kun oli ostanut käytettynä ja ottanut lisäturvan autolle. Auto hajosi sen verran useasti ja jopa samat osat vikaantui vaihtamisesta huolimatta uudestaan, että korjauskulut ylitti moninkertaisesti tuon lisäturvan hinnan.
    Kiitos Esko, piti käydä pistään katselulistaan joku tuollainen. Ilmeisesti juurikin oli 2006 pikavilaisulla, eli tuo on sitten noilla "uudemmilla sähköillä" joka kuulosti tietämättömälle jo pelottavalle, nuo Jaguarin sähköjutut kun on tulleet Autoholistin videoista joskus tutuksi, vaikkei itsellä noista mitään kokemuksia olekaan.

    Näin mutuna "teoriassa" parempia juurikin nuo uudemmat, kun enemmän voimaa ja paremmat lootat, mutta jostain syystä itsellä noihin "E39" sähköihin on hiukan kovempi luotto.
    Petrin linkkaama auto ainakin ois "bemaria" noilta osin. Siksi vähän kummastuttikin tuo täppi mittaristossa, liekö vaihdettu jotain ja jätetty koodaamatta, vai onko mittaristossa sitten vaan kauneuskilsat esillä vs. muut paikat.

    Leave a comment:


  • Esko
    replied
    Originally posted by Petri.Kekkonen View Post
    https://www.nettiauto.com/land-rover...rover/15047411

    Hienossa kunnossa ja vähän ajettukin ikäisekseen. Oliko tässä alumiinikori? Ja mitäs niitä M62:n tyyppivikoja olikaan, jakopää kai ainakin, liekö mitään tehty moottorille.
    Upeita vehkeitä toimiessaan, mutta ylläpito helvetin kallista! Doug DeMuro teki joskus Youtubeen videota tollasesta, kun oli ostanut käytettynä ja ottanut lisäturvan autolle. Auto hajosi sen verran useasti ja jopa samat osat vikaantui vaihtamisesta huolimatta uudestaan, että korjauskulut ylitti moninkertaisesti tuon lisäturvan hinnan.

    Leave a comment:


  • Jarger
    replied
    Tuosta johtuen epäilenkin että liekö on nähnyt alumiinia kovinkaan paljoa.

    Leave a comment:

Working...
X