no niin. nyt on ensimmäinen oz kiillotettu. täytyy sanoa että meinas usko loppua tossa loppukiillotuksessa. sitten muistin jostain täältä lukemani että sitä laikkaa pitää painaa kunnolla vanetta vasten ku killottaa. Kylläpä perkele rupes sen jälkeen homma toimimaan ihan eritavalla. eli ainakin itellä täytyy laikaa painaa eritäin kovasti vannetta vasten ku autosolia hieroo pintaan. olen erittäin tyytyväinen lopputulokseen.
Löytyhän se peilikiilto sieltä. Kohta kelpaa ämmällä kurvailla.
no niin. nyt on ensimmäinen oz kiillotettu. täytyy sanoa että meinas usko loppua tossa loppukiillotuksessa. sitten muistin jostain täältä lukemani että sitä laikkaa pitää painaa kunnolla vanetta vasten ku killottaa. Kylläpä perkele rupes sen jälkeen homma toimimaan ihan eritavalla. eli ainakin itellä täytyy laikaa painaa eritäin kovasti vannetta vasten ku autosolia hieroo pintaan. olen erittäin tyytyväinen lopputulokseen.
nätti on itellä pitäs saaha samanlaiset aikaseksi, katotaa ny mitä noista tulee :think
Onko vaaraa, että jäävät laikukkaaksi, kun ei ole mahdollista saada vannetta mihinkään pyörimään kiillotuksen ajaksi?..eli millä varmistun että hionnasta tulee joka puolelta tasainen?
Viimeiset vinkit ja neuvot tarpeen..ensimmäinen kiillotus projekti
moi! itellä ei ole aikasempaa kokemusta vanteiden "huulen" kiillotuksesta ja ajattelin teiltä kysellä neuvoja/ohjeita miten saan bemmussa ne KIILTÄMÄÄN
vanteet on tramontin 17" valssit (www.tramont.fr), vanteet on 3 osaiset , mutta itsellä ei ole intoa alkaa niitä purkamaan, että miten saan ne kaikista turvallisimmin/helpoiten kondikseen....
Jos ei kerran jaksa nähä edes vaivaa purkaa niitä, ni kannattaa varmaan suosiolla unohtaa kiillottelutkin tai laita nyt edes jotn kuvaa niistä vanteista..
no se on tietty yks vaihtoehto.... mutta haluaisin kuitenkin ainakin kokeilla saako noista vielä hyvät.. yks mikä itellä tuli mieleen että jos hammasharjan ja vaikka autosolin kanssa kokeilis nysväillä... täytyy koittaa:think
no se on tietty yks vaihtoehto.... mutta haluaisin kuitenkin ainakin kokeilla saako noista vielä hyvät.. yks mikä itellä tuli mieleen että jos hammasharjan ja vaikka autosolin kanssa kokeilis nysväillä... täytyy koittaa:think
Saa noista vielä ihan kunnollisia, jos ei nyt aivan toivottomaan kuntoon ole menny
En tiiä oikeen mitä noille on tehty, mut osu vaan silmään tuolta eräältä toiselta voorumilta. Aika näpertelyks vaan taitaa mennä, jos kaikista neljästä vanteesta noi joutuu nysväämään
Onko vaaraa, että jäävät laikukkaaksi, kun ei ole mahdollista saada vannetta mihinkään pyörimään kiillotuksen ajaksi?..eli millä varmistun että hionnasta tulee joka puolelta tasainen?
Viimeiset vinkit ja neuvot tarpeen..ensimmäinen kiillotus projekti
Tuli hiottua 240 paperilla alkuun ja todettua että joku myrkky tuohon lakan poistoon olisi passeli..menee muuten ikä ja terveys.
Eli mitä olette tehneet ennen vesihiontaa?
Saa antaa neuvoja, mitä kannattaa ottaa huomioon "prosessin" aikana..
Tarviiko viimeisen vesihionnan (1500 tai 2000) jälkeen käyttää muita hiontatahnoja kuin AutoSol,jos haetaan peilikiiltoa?
Tuli hiottua 240 paperilla alkuun ja todettua että joku myrkky tuohon lakan poistoon olisi passeli..menee muuten ikä ja terveys.
Eli mitä olette tehneet ennen vesihiontaa?
Saa antaa neuvoja, mitä kannattaa ottaa huomioon "prosessin" aikana..
Tarviiko viimeisen vesihionnan (1500 tai 2000) jälkeen käyttää muita hiontatahnoja kuin AutoSol,jos haetaan peilikiiltoa?
Lakat pois ihan nitromorssilla?
Solit ja glymit ei todellakaan niitä ainoita noihin puuhiin.. kunnon sisal-laikka ja vaha tankoja hommaat, ni niillä pärjää jo paljon paremmin www.laikat.com tuolta esim.
Neuvoja hmm.. niin miljoona eri tapaa noihin, mutta hiljaa hyvä tulee ei kait tohon muuta oikeen keksi
Tuli hiottua 240 paperilla alkuun ja todettua että joku myrkky tuohon lakan poistoon olisi passeli..menee muuten ikä ja terveys.
Eli mitä olette tehneet ennen vesihiontaa?
Saa antaa neuvoja, mitä kannattaa ottaa huomioon "prosessin" aikana..
Tarviiko viimeisen vesihionnan (1500 tai 2000) jälkeen käyttää muita hiontatahnoja kuin AutoSol,jos haetaan peilikiiltoa?
Maalinpoistoainetta, Nitromors, Rakennuskemia tai vastaava.
Näillä mennään: - BMW E81 118i since 2017 - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Itsellänikin vanteet purettuna ja hinkkauksessa. Vanteet kaksiosaiset 17" RH ZW1. Etukehät kiilloittelin itse mutta taakse tilasin jo valmiiksi kiilloitetut leveämmät kehät.
Kasauksesta olisikin sen verran kysyttävää että mitä ruuvilukitetta olette käyttäneet pulteissa (tarvitseeko edes käyttää?) ja pitäisikö ne vetää johonkin tiettyyn momenttiin kiristettäessä?
Joku muuten kysyi miten pultit kiiltäviksi -> messinkiharja toimi ainakin omassa rojektissa.
Comment