Koleilin tänään tätäkin ainetta, mutten ollut tyytyväinen loppu tulokseen joten vedin vain metal polishin pintaan
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Vanteiden kiillotus..
Collapse
X
-
Koleilin tänään tätäkin ainetta, mutten ollut tyytyväinen loppu tulokseen joten vedin vain metal polishin pintaanTäällä löytyy kiilloitus harrastukseni http://www.aijaa.com/folders.php?act=subfolder&i=28873
Autokerhon Facebook sivu tykkää tökkää jaa
https://www.facebook.com/xtremecustomcars/
Myös projekti kertomus fasessa
-
-
Originally posted by jouni.325 View Post
Koleilin tänään tätäkin ainetta, mutten ollut tyytyväinen loppu tulokseen joten vedin vain metal polishin pintaanBMW E30 M3
BMW E46 M3
BMW E118 1800
Comment
-
-
Originally posted by Sami. View PostMites totesitte oikeen ton huonon lopputuloksen?:think
Siis eihän toi nyt varsinaisesti mitn kiillota, vaan suojaa sitä pintaa hapettumiselta. Tarkotus tota on läträtä niihin vasta ihan viimeseks muitten aineitten jälkeen.Täällä löytyy kiilloitus harrastukseni http://www.aijaa.com/folders.php?act=subfolder&i=28873
Autokerhon Facebook sivu tykkää tökkää jaa
https://www.facebook.com/xtremecustomcars/
Myös projekti kertomus fasessa
Comment
-
-
kertokaahan mikä mulla tuossa kiillotuksessa oikeen menee väärin tai jotain, ku alan kiillottamaan niin siitä pinnasta tulee semmonen "sumuinen"/himmeä pinta suurimmaksi osaksi?? olen kokeillu kiillottaa ensin autoglymin metal polish tahnalla , ja tänään olen kokeillu tota autosolin tahnaa mutta kummallaki on sama lopputulos. ja olen omasta mielestä tehny kyllä kaiken oikein niinku pitää mutta se vaan jää semmoseksi himmeäksi. kertokaan kaikki mahdollinen apu, alkaa mennä hermot tosissaan ku ei saa renkaita vaihdettua, tai saahan ne mutta kehtaa tuommosia alle laittaa
Comment
-
-
Originally posted by tonmppa View Postkertokaahan mikä mulla tuossa kiillotuksessa oikeen menee väärin tai jotain, ku alan kiillottamaan niin siitä pinnasta tulee semmonen "sumuinen"/himmeä pinta suurimmaksi osaksi?? olen kokeillu kiillottaa ensin autoglymin metal polish tahnalla , ja tänään olen kokeillu tota autosolin tahnaa mutta kummallaki on sama lopputulos. ja olen omasta mielestä tehny kyllä kaiken oikein niinku pitää mutta se vaan jää semmoseksi himmeäksi. kertokaan kaikki mahdollinen apu, alkaa mennä hermot tosissaan ku ei saa renkaita vaihdettua, tai saahan ne mutta kehtaa tuommosia alle laittaaSpeed costs, how fast you wanna go?
Comment
-
-
Originally posted by jouni.325 View PostSuoraan kiillon päälle vetäsin, aluksi kyllä näytti hyvältä mutta pinnasta tuli jotenkin likaisen näköinenE24 ///M635CSI
E61 520d LCI
Ex: E30 1006hv/1161nm
ig: m1ckee_
Comment
-
-
Originally posted by tonmppa View Postkertokaahan mikä mulla tuossa kiillotuksessa oikeen menee väärin tai jotain, ku alan kiillottamaan niin siitä pinnasta tulee semmonen "sumuinen"/himmeä pinta suurimmaksi osaksi?? olen kokeillu kiillottaa ensin autoglymin metal polish tahnalla , ja tänään olen kokeillu tota autosolin tahnaa mutta kummallaki on sama lopputulos. ja olen omasta mielestä tehny kyllä kaiken oikein niinku pitää mutta se vaan jää semmoseksi himmeäksi. kertokaan kaikki mahdollinen apu, alkaa mennä hermot tosissaan ku ei saa renkaita vaihdettua, tai saahan ne mutta kehtaa tuommosia alle laittaa
Kangaslaikka(parikin ehkä) samasta puljusta
Porakone on myös hyvä olla jonkun näkönen edes:think
Ja noilla lähet kokeilee, ni rupee kiiltämään.Last edited by Sami.; 14-04-2010, 21:02.eDIRTYkliks
Comment
-
-
Originally posted by iikka View Posthierotko käsin vai rättilaikalla..? käsin edestakas hinkkaamalla tuskin saatkaan niin kiiltävää ku rättilaikalla
olen kokeillu rättilaikalle ja käsin kiillottamalla, kummallaki sama lopputulos, käsin saan sen vaan melkeen nopeampaa, niin tyhmältä ku se kuulostaakin
minä että onko noissa perkeleen rättilaikoissa sitten eroja, että onko mulla ehkä niin paska laatuset laikat tai jotain ku niillä tulee semmonen siitä pinnasta??Last edited by tonmppa; 14-04-2010, 21:21.
Comment
-
-
Originally posted by tonmppa View Postolen kokeillu rättilaikalle ja käsin hiomalla, kummallaki sama lopputulos, käsin saan sen vaan melkeen nopeampaa, niin tyhmältä ku se kuulostaakin
minä että onko noissa perkeleen rättilaikoissa sitten eroja, että onko mulla ehkä niin paska laatuset laikat tai jotain ku niillä tulee semmonen siitä pinnasta??
Comment
-
-
Originally posted by Bemu500 View PostOnko huulet varmasti lakattomat? Jos on lakka päällä niin silloin voisi tehdä juurikin noin :think
etu huulet aloitin 320/400 eteenpäin
sitten pesu veden ja saippuan kans, sitten raakaliuottimella pyyhin että kaikki paska varmaan lähtee pois. sitten ku huulet on kuivat alotin "kiillotuksen" mikä ei tosi tuottanu tulosta millään.kiillotuksessa sähköpora+rättilaikka motonetistä. tulos on himmeä/sumuinen pinta, ei hyvä. oikeastaa samankaltainen ku ennen työstöä mutta tosin ilman naarmuja ja lommoja sun muita.
Comment
-
-
Originally posted by tonmppa View Poston varmasti lakat pois. olen hionu huulet ensin: takahuulet 150--> 180--> 240--> 320--> 400--> 600--> 800--> veden kans 1000--> 1200--> 1500--> 2000
etu huulet aloitin 320/400 eteenpäin
sitten pesu veden ja saippuan kans, sitten raakaliuottimella pyyhin että kaikki paska varmaan lähtee pois. sitten ku huulet on kuivat alotin "kiillotuksen" mikä ei tosi tuottanu tulosta millään.kiillotuksessa sähköpora+rättilaikka motonetistä. tulos on himmeä/sumuinen pinta, ei hyvä. oikeastaa samankaltainen ku ennen työstöä mutta tosin ilman naarmuja ja lommoja sun muita.
Ja laitetaas eilisen ennen/jälkeen kuvat:
Ennen:
Jälkeen:
Hiominen 60 -> 120 -> 240 -> 400 -> 600 -> 1000 -> sisal-laikka+vahatanko -> autoglym metalpolish+rättilaikka.Corvette C4 LT4 TURBO
Ex. e46 320d touring, e36 M3, 328i cab, e30 2x316, 318i, 320i cab kv/tv, 320i touring, 320i 2d, 324td touring, e34 520i, e32 730i, 735i
Comment
-
-
kyllä voin kertoa että on se sitte hirveetä jyystöä koko kiilloitus homma...
kateellinen oon näille ketkä näitä mielissään tekevät.. omat rh:_t kiilloittelin välttäväviksi 2 iltana...
---tuo himmenevä juttu, onko varmasti lakka lähteny kokonaan pois? tai sitte on alu niin kuraseosta ettei ees kiillotu ? lakka ois kannattanu poistaa maalinpoisto aineella eikä hiomalla.
ite hankasin korrekin cleanerilla pohjat ja glymillä pinnan..Nykyisin mennään X3 E83
Comment
-
-
Originally posted by jarci View Postkyllä voin kertoa että on se sitte hirveetä jyystöä koko kiilloitus homma...
kateellinen oon näille ketkä näitä mielissään tekevät.. omat rh:_t kiilloittelin välttäväviksi 2 iltana...
---tuo himmenevä juttu, onko varmasti lakka lähteny kokonaan pois? tai sitte on alu niin kuraseosta ettei ees kiillotu ? lakka ois kannattanu poistaa maalinpoisto aineella eikä hiomalla.
ite hankasin korrekin cleanerilla pohjat ja glymillä pinnan..
on lakat otettu pois ensin nitro morsella. oli vaan pakko itellä hioa sen jälkeen "alusta asti" ku pöljä noita huulia ku olivat niin huonossa kunnossa. entinen omista paljon ole välittäny vanteitten kunnosta :(
Comment
-
Comment